Przeskakujący pasek rozrządu

Postprzez Enduro » 28 sty 2016, 10:12

mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......


<rotfl>
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Leoo » 28 sty 2016, 10:22

Na wyjściu pompy jest takie śmieszne kolanko ze śrubą. Pod nią znajduje się zawór ze sprężyną ograniczający ciśnienie przy zablokowaniu kierownicy. Jeśli mechanik nie boi się pobrudzić rączek to niech tam zajrzy. Koło zębate pompy i napędzające je w silniku są ze sobą ułożone. Może się okazać, że na innej pompie przekładnia będzie hałasować.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 22:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez tadziol » 28 sty 2016, 19:05

Enduro napisał(a):
mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......


<rotfl>
E
czego wyjesz ?

Leoo napisał(a):Koło zębate pompy i napędzające je w silniku są ze sobą ułożone. Może się okazać, że na innej pompie przekładnia będzie hałasować
a to ciekawe...to dlaczego pompa nie jest sprzedawana w komplecie z kołem zębatym napędzającym ? Nawet w ASO ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Enduro » 28 sty 2016, 20:30

tadziol napisał(a):
Enduro napisał(a):
mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......

<rotfl>
E
czego wyjesz ?
...?

zawroty glowy mam.

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Leoo » 28 sty 2016, 20:41

tadziol napisał(a):to dlaczego pompa nie jest sprzedawana w komplecie z kołem zębatym napędzającym ? Nawet w ASO ?

Bo jak trzeba wymienić padniętą pompę, to się wymienia.
Tutaj mechanikowi nie chce się śrubki odkręcić, żeby sprawdzić zawór.

Albo mi się przywidzało albo w wypadku np. skrzyni biegów koła współpracujące wymienia się parami ??
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 22:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez tadziol » 28 sty 2016, 20:58

No to Ci się przywidziało. Chyba,ze wskażesz mi jakieś źródło co potwierdzi te bzdury. Jak wymieniasz pompę oleju,to zębatkę na wale tez ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Leoo » 28 sty 2016, 21:14

I jak? Znalazłeś już wiarygodne źródła?
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 22:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez smile » 30 sty 2016, 15:05

tadziol napisał(a):Jak wymieniasz pompę oleju,to zębatkę na wale tez ?
Jak by się dało... zębatka od pompy oleju jest częścią wału ( RF7J) <rotfl> Wału też chyba osobno nie można kupić do RF7J w ASO tylko krótki silnik <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Enduro » 30 sty 2016, 15:17

:|
dziwny jest ten swiat.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez roman1979 » 16 lip 2017, 09:34

Witam.M6,2003,136km,GY,CITD,RF5C.
W kwietniu wymieniłem rozrząd i po przyjechaniu około1500km przeskoczył.
Wcześniej było pisane o tym problemie.Pytanie jest takie czy zamontowanie oryginału pomogło w rozwiązaniu przyczyny przeskakiwania rozrządu? może był inny powód?
Mechanik rozebrał rozrząd, klin na wale ok,na wałku rozrządu ok.
Początkujący
 
Od: 16 lip 2010, 17:38
Posty: 22

Postprzez Enduro » 16 lip 2017, 15:07

jesli napinacz jest ok, to przyczyna tkwi w parkowaniu auta
tzn. jesli parkujesz z gorki przoedem na dol, to zawsze na 1 biegu!
jesli auto stoi pod gorke, tylem do spadku/do dolu , to zawsze na wstecznym
i to zniweluje problem <jupi>
moza tez dorobic blaszke z otworem i zamontowac pod sruba od mocowania napinacza, tak abynie mogl cofac sie pod naprezeniaami zwrotnymi.
pasek tzn. zestaw rozrzadu originalny jest konstrukcyjnie taki sam jak ten bezfirmowy..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez mura1987 » 17 lip 2017, 21:23

U mnie ta historia skonczyla sie nastepujaco. Najpierw zamontowona byla ta podkladka o ktorej mowa wyzej. Ale jednak nie zdalo to egzaminu. Winna okazala sie pompa wspomagania po jej wymiane ponad rok czasu mam spokoj.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2015, 18:00
Posty: 28
Skąd: Suwałki
Auto: mazda 6 GG 2.0 diesel 136 km 2003r

Postprzez Enduro » 17 lip 2017, 21:24

spokój jest najważniejszy

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez mura1987 » 17 lip 2017, 21:28

Nie wspomne ze na samym poczatku zmieniany byl pasek ktory mialem continentala na oryginalny ale tez to nic nie dalo a na samym koncu tak jak wspomnialem zmieniona byla pompa wspomagania i dopiero po wymianie pompy zakonczyl sie problem z rozrzadem.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2015, 18:00
Posty: 28
Skąd: Suwałki
Auto: mazda 6 GG 2.0 diesel 136 km 2003r

Postprzez Livio » 12 mar 2018, 22:25

Witam proszę o pomoc
Problem polega na tym że pasek rozrządu przeskakuje cały czas o 2 zęby nowy pasek 2 nowe napinacze jakie mogę być przyczyny dodam że przeskakuje na wolnych obrotach pozdrawiam
Ostatnio edytowano 21 mar 2018, 09:30 przez Livio, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 12 mar 2018, 22:19
Posty: 3
Auto: Mazda 6 2.0 89kw 121km 2003 ctid

Postprzez dobrzyn22 » 14 mar 2018, 05:49

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...

tym razem połączyłem z istniejącym wątkiem – proszę się z nim zapoznać <czytaj>
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 21 mar 2018, 20:25.
Powód: porządki

Postprzez Livio » 23 mar 2018, 08:09

Zatarty wałek rozrządu przez silikon w prowadzeniu oleju do głowicy ....
Początkujący
 
Od: 12 mar 2018, 22:19
Posty: 3
Auto: Mazda 6 2.0 89kw 121km 2003 ctid

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6