Problem z silnikiem

Postprzez Przemo91 » 5 paź 2014, 11:21

Witam.
Posiadam swoja szóstkę już dwa lata ale w tym roku pojawiło się sporo problemów, z którymi nie mogą sobie poradzić mechanicy. Pierwszy z problemów to dziwny( charczący metalicznie) dźwięk przy około 2000 obrotów, ale tylko podczas jazdy, na biegu jałowym jest okey. Kolejny problem to "pukanie" dochodzące z silnika, które występuje od czasu do czasu przy rozgrzanym silniku(pukanie jest równomierne oraz dosyć głośne). Dodatkowo duże ubytki oleju( pod samochodem nie zostają żadne plamy). Lekkie dymienie również występuje lecz największe chmury dymu pojawiają się wtedy kiedy auto postoi jakiś czas na pochyłej powierzchni silnikiem skierowanym w kierunku spadku czyi w dół( w tedy jest naprawdę hardcorowy dym). Zdaje mi się również ze jak na 121 km samochód nie ma dobrego przyśpieszenia chociaż nie wiem jak jest to w innych szóstkach bo nie miałem okazji jechać takim samym autem i porównać.
Byłem już chyba u 5 mechaników i każdy z nich mówi ze nie może znaleźć przyczyny, a niektórzy mówią, że jak dla nich auto jest w 100% sprawne. <glupek2> .
Bardzo proszę o pomoc bo nie chce zajechać silnika.
Przemo91
 

Postprzez dobrzyn22 » 6 paź 2014, 09:24

napisz skąd jesteś, albo dodaj to do profilu – będzie można wtedy łatwiej Cię nakierować na jakiś porządny, sprawdzony warsztat specjalizujący się w Mazdach
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez klosek6 » 7 paź 2014, 14:57

mogą to być podkładki pod wtryskami , bądź wtrysk , ale trzeba by to sprawdzić jak auto kopci to coś nie tak
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez Przemo91 » 7 paź 2014, 22:34

Jestem z Gorzowa Wielkopolskiego i właśnie przydał by mi się sprawdzony mechanik lub ktoś kto by to zobaczył i mógł mnie nakierować.
Przemo91
 

Postprzez dobrzyn22 » 8 paź 2014, 08:35

poszukaj w tym dziale, na pewno coś znajdziesz:
viewforum.php?f=101
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez IceMan2008 » 17 gru 2014, 08:54

Witam serdecznie,

Mam mały problem jeśli chodzi o moją mazdę mianowicie wczoraj do południa jechałem bez problemów natomiast wieczorem wsiadam do auta odpalam i na początku jak by nigdy nic po czym po 500 metrach nagły spadek mocy brak reakcji na pedał gazu. Na luzie miałem może 400 obrotów po czym jak chciałem dodać gazu to auto zgasło. po kilku odpaleniach autem można jechać do następnego wychłodzenia silnika. Czy ktoś ma może pomysł z czym może być problem?

Czy mógł to być filtr powietrza wywaliłem go właśnie do czystych to ona nie należał ;)
Początkujący
 
Od: 31 lip 2011, 10:51
Posty: 23
Auto: Mazda6 Sport Wagon
2.0 l Diesel 2006r

Postprzez Kristof11 » 17 gru 2014, 17:57

Filtr mógł się trochę do tego przyczynić ale ja bym obstawiał przepustnicę lub układ podciśnienia a w efekcie przepustnice
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2013, 09:12
Posty: 19 (5/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 RF-5C, 2004r. 121KM

Postprzez madx2 » 17 lut 2016, 21:05

Witam, od dluzszego czasu nie mialem zadnego problemu z moja mazdzinom az tu nagle zaczelo sie sypac. Najpierw dpf padl okazalo sie ze dymil mocno bo uszczelki na wtryskach poszly i jakis czujnik dodania paliwa, naprawione wszystko ale dymi dalej, Dzis gdy auto bylo uruchomione odkrecilem korek od oleju i dmucha powietrzem do gory olej ktory wymienialem w styczniu i tez jest za duzo. \czuje ze czeka mnie generalka silnika??? nie chce sprzedac auta bo mam je juz od 6 lat wole zainwestowac w remont ale czy warto? Ile remont moze kosztowac, zmieszcze sie w kwocie okolo 5tys?
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2011, 15:39
Posty: 9
Auto: Mazda 6 2.0 143km 2007

Postprzez Jaksa » 24 lut 2016, 11:07

Witam, może warto zasiegnac informacji u zrodla ? To ze przybywa oleju to standard w silnikach z filtrem DPF a czy potrzebujesz remontu ? raczej nie , może "ktoś" zle wykonal robote ? Zbyt mało tu mam danych aby się wypowiedzieć co czeka Twój silnik :) Możesz napisac dokładniej ? Pozdrawiam J
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez bartes76 » 4 mar 2016, 23:10

Sprawdzić (wymienić) podkładki pod wtryskami i sprawdzić turbinę – jeśli DPF pada to najprawd przez turbinę właśnie – puszcza olej do wydechu, który jest uzupełniany paliwem aby wypalić DPF – dlatego paradoksalnie go przybywa a nie ubywa – to tak z własnego doświadczenia
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2011, 11:34
Posty: 106 (0/2)
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mazda 6 GY 2.0D 143KM 2006 oraz Corsa 1.4 Pb 100 KM 2013

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6