dobrzyn22 napisał(a):3. sam jestem ciekaw, czy po wymianie wszystkich 4 wtryskiwaczy na fabrycznie nowe, wszystkie korekty będą miały 0 , ewentualnie jakieś bardzo małe ( np. +/-20 )
Wiem już nieco więcej w temacie – może nie fabrycznie nowe, ale fabrycznie regenerowane :
Przed wymianą – nowy był tylko wtryskiwacz nr.4.:
i po wymianie pozostałych trzech – przy czym wtryskiwacz nr.4 jest obecnie jako nr.1.:
No i co mnie ciekawi – to wtryskiwacz, który został zamieniony miejscem praktycznie nie zmienia wartości, pomimo 2 krotnej kalibracji – no i te wartości są trochę wysokie jak na praktycznie nową sztukę.
Przed wymianą mógł próbować dostosować się korektą do pozostałych – stąd nie przejmowałem się wyższymi wartościami, pomimo tego że był nowy, ale teraz to trochę dziwne, że 3 mają niskie korekty, a ten dalej wysokie, nawet pomimo zamiany miejsc.
Jakieś pomysły ?
PS. oczywiście wtryskiwacze odpowiednio przypisane z nowymi kodami.