Po wymianie rozrzadu spalanie wzroslo dwukrotnie.

Postprzez Enduro » 30 maja 2011, 17:34

nynuch76 napisał(a):....zbiornik do fula 400 km przejechać i znowu do fula a później to matematyka ze szkoły podstawowej <diabełek> to jest najlepsza metoda na sprawdzenie spalania <ok>
robertg76 napisał(a):Tak zrobię ale teraz to nie będzie obiektywne bo bardzo delikatnie jeżdżę ....

i tu kolega "zarobiony""nynuch76" ma absolutnie racje, choć natankowanie po sam korek tego auta, jest dosc upierdliwe, co wynika z konstrucji przestrzenej zbiornika,
ale to ewidentnie najlepsza metoda na "głoda/pijawke"... <glupek2>
i nie ważne jak jeździsz. zatankuj na maxa a potem np. po przejechaniu 100 lub 200 km (jak dasz rade tyle przejechac bez przymusowego tankowania), potem dotankuj do korka a i z liczeniem będzie prościej ;)
P.S. znam opcje problemów ze wskaźnikiem paliwa, co powodowała pierdołka przy pływaku..
pozdr. Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez robertg76 » 4 cze 2011, 20:40

Witam
Przejechałem 701km z tego 320 to trasa a reszta po mieście spalanie wyszło na kompie 8,5 zalałem porazkolejny do pełna i weszło 59litrów więc średnie spalanie 8,42 czy to dużo czy w normie na ten silnik?
Zauważyłem też że podczas jazdy na autostradzie z prędkością 160km/h z tempomatem spalanie wynosiło 10,2 jednak gdy się zatrzymałem za bramkami i ponownie ruszyłem i jechałem z tą samą prędkością i też z tempomatem to spalanie się zmieniło i wynosiło 8,1 czy ktoś wie czym to może być spowodowane?
Chciałem podłączyć mazdę pod komputer zakupiłem ten interfejs http://allegro.pl/interfejs-honda-nissa ... 80732.html jednak nie mogę się połączyć czy ktoś już przez taki interfejs podłączył się do mazdy 6 i przez jaki program.
Początkujący
 
Od: 13 sie 2007, 21:54
Posty: 29
Skąd: KOŁO
Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE

Postprzez zboq » 21 cze 2011, 17:35

Szczerze to ci powiem, że mnie jakoś wcale twoje spalanie nie dziwi. Teraz w okresie letnim jeżdżąc po mieście mam około 9l/100km. Jeślibym zrobił tak jak ty i przejechał po autostradzie 160km/h to pewnie by mi wyszło podobnie. Ostatnio zrobiłem trasę z Tarnowa do Bełchatowa i z powrotem, bez autostrad oczywiście ale goniłem auto, nawet i 130 niekiedy miałem i średnie mam teraz 7.7, więc niewiele mniej od ciebie a przecież 550km to była trasa. Tak więc spalanie masz podobne do mojego.

Ale jeśli piszesz, że coś ci tam podszarpuje i słabnie to jednak chyba jakiś problem jest. No chyba, że oboje mamy taką samą usterkę i dlatego mamy takie spalanie :D.

Co do interfejsu to ja się z moją madzią łączyłem poprzez ELM 327 v1.2, więc nawet starszym i poszło od kopa.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez eszo67 » 21 cze 2011, 20:45

[quote="zboq"Teraz w okresie letnim jeżdżąc po mieście mam około 9l/100km.[/quote]takie spalanie to ja w zimie mialem <oczy> moze stope masz zbrojona <lol>
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez robertg76 » 26 cze 2011, 20:21

Dzięki za odpowiedzi to chyba wszystko ok zauważyłem tylko ze jak dużo jeżdżę po mieście to nagle wzrasta dosyć mocno spalanie i auto staje się jakby słabsze ale wystarczy pojechać ze 20 km w trasę i wszystko wraca do normy więc to chyba wina dpf ale ogólnie czytając te wszystkie wątki dotyczące tego silnika to myślę ze u mnie w aucie wszystko jest ok. więc mam nadzieję ze troczę pojeżdżę.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 13 sie 2007, 21:54
Posty: 29
Skąd: KOŁO
Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE

Postprzez robertg76 » 26 cze 2011, 20:30

eszo67 napisał(a):[quote="zboq"Teraz w okresie letnim jeżdżąc po mieście mam około 9l/100km.
takie spalanie to ja w zimie mialem <oczy> moze stope masz zbrojona <lol>[/quote]
No tak eszo67 ale ty masz pewnie autko bez dpfu w których spalanie jest niższe gdyż nie następuje podawanie paliwa na dopalenie tego filtra.
A tak w ogóle czy ktoś z was przeprowadzał akcję serwisową dotyczącą zmiany procedur prac silnika gdyż mam to do zrobienia jednak fachowiec z aso w Poznaniu podczas rozmowy telefonicznej powiedział ze nie warto tego robić gdyż stracę 20% mocy tego auta ale jak wyczytałem w innym wątku warto to zrobić gdyż zmienia to pracę wtryskiwaczy i dzięki temu nie przybiera mocno olej .
Dajcie znac jak ktoś jest po takiej akcji serwisowej czy nastąpiła jakaś zmiana.
Początkujący
 
Od: 13 sie 2007, 21:54
Posty: 29
Skąd: KOŁO
Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE

Postprzez Enduro » 26 cze 2011, 21:23

ja mam zmienione oprogramowanie PCMa i bezpośrdenio z ASO wiem o plusach tej akcji, bo wtedy mniej przybywa oleju... mnijsza moc raczej niezauważalna,..E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6