Po wymianie SCV dalej problem poniżej -10. Czy to pompa?
Przyszło 0 stopni i jak ręką odjął :–) Pali od pół obrotu. Czy może ktoś wie gdzie mogła się zebrać woda w okolicach pompy paliwa – z przodu silnika? Albo może zamarza SCV – czy to możliwe, żeby działał źle poniżej zera a na plusie działał dobrze?
- Od: 28 lis 2009, 19:55
- Posty: 12
- Skąd: Bydgoszcz/Warszawa/Grudziądz
- Auto: M6 2.0 MZR-CD 136KM 04r sedan
mpvKA napisał(a):Ktoś pisał na tym forum że może to być VIC, ooo znalazłem:grubby napisał(a):dziś madzia odtaja w garażu i po pracy wymiana filtra... tym razem na VIC (gdzieś kiedyś słyszałem, że możliwe iż jest to nawet filtr pierwszego montażu w naszych madziach – prawda to?)
w saloonie mazdy nie chcą się przyznać kto dla nich to produkuje ale znalazłem sklep z oryginalnymi czesciami- filtr za 105zł( w saloonie 180 zł):
http://www.fox.rzeszow.pl
- Od: 29 sty 2012, 11:45
- Posty: 4
- Auto: madzia 6 kombi, 2.0 TD; produkcja 11.2004
Witam mam problem który męczy mnie od dłuższego czasu silnik co jakiś czas gasł po każdym zatrzymaniu się gdy dodałem więcej gazu to się dusił potem było ok w końcu przyszedł czas żeby jechać do Niemczech po przejechaniu ok 500 km znów problem powrócił ale jeszcze mogłem jeździć pewnego dnia odpalam samochód a tu nie odpalił odłączyłem zawór SCV i odpalił zaryzykowałem i kupiłem za 200 euro z Austrii po wymianie miałem nadzieję że odpali a tu znów po pompowaniu gazem i pompką na filtrze paliwa odpalił ale brak mocy trzeba trzymać na gazie żeby nie zgasł a o ruszeniu pod mała górkę nie ma mowy nawet gdy włączę klimę gaśnie jak dodam za dużo gazu to tak jakby strzelał ale znów gdy odłączę zawór normalnie odpala. I tu moje pytanie czy może to być wina nowego zaworu uszkodzony ? Nie wiem czy go odsyłać Numery na zaworze 066. Nie znam tu żadnego mechanika na stacje też nie mam jak podjechać żeby podpiąć pod komputer. Nie chciałbym z tym czekać żeby w razie czego można było oddać zawór. Nie mam pojęcia co z tą madzią robić szkoda sprzedawać bo już za dużo kasy w naprawy włożyłem
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
witam u mnie zdarzyła się podobna sytuacja tylko tyle, że wracałem z urlopu i w mojej madzi nagle przy 2 tys. obrotów brak mocy strach wyprzedzać i tak przez całe Czechy z duszą na ramieniu gdy wjechałem do Polski było już ze mną lepiej... Jakoś dojechałem do mojej miejscowości żona oczywiście zrobimy zakupy no i stanąłem i tu koniec madzia nie odpaliła wymieniłem zawór scv (miałem jeszcze 006 a madzia 278kk na liczniku ) na traki jak ty 066 i u mnie wszystko ok dodam jeszcze że od roku pojawiały mi się błędy P0401 i P0404 (coś z EGR-em) na razie 300 km po wymianie i jest ok więc może u ciebie jest jednak coś z tym nowym czujnikiem pozdro
-
jux11
Dzięki za zainteresowanie Zawór postaram się odesłać mam nadzieje że on jest wadliwy bo kiedy dostanę nowy będzie ok a tak to nie mam pojęcia co dalej robić. Postaram się jak najszybciej poszukać kogoś kto podłączy się do kompa może w nim coś nie tak
Dopisano 3 sie 2013, 20:27:
Witam dziś jeszcze sprawdzałem rezystancje na SCV i wynosi 0,3 Ω na nowym jak i na starym czyli powinno być ok tylko podczas włączonego zapłonu brak napięcia na kostce która jest podłączana do SCV. Jest może jakiś schemat instalacji lub co mógłbym sprawdzić czy coś może jest uszkodzone ?
Dopisano 3 sie 2013, 20:27:
Witam dziś jeszcze sprawdzałem rezystancje na SCV i wynosi 0,3 Ω na nowym jak i na starym czyli powinno być ok tylko podczas włączonego zapłonu brak napięcia na kostce która jest podłączana do SCV. Jest może jakiś schemat instalacji lub co mógłbym sprawdzić czy coś może jest uszkodzone ?
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
Witam problem udało mi się rozwiązać ale dalej nie wiem co mogło być nie tak może ktoś podpowie? No wiec sprawdzałem ciśnienie na listwie CR było słabe więc pomyślałem że może od zbiornika odłączę wężyk i podam paliwo pod ciśnieniem ok podłączyłem do tego wężyka opryskiwacz do roślin po pompowałem trochę co się ciśnienie zrobiło i próbowałem odpalać po chwili załapała Wszystko ładnie pięknie przejechałem kilkanaście kilometrów nic nie przerywało nawet lepiej ciągnie niż wcześniej no ale to może przez wymianę SCV. Teraz jest nowy problem pojechałem ok 90km było ok a jak wracałem na światłach raz mi zgasła po ok 20km znów i tak coraz częściej teraz to już prawie na każdym postoju a nawet w czasie jazdy. Jest tak jadę wszystko jest ok ale kiedy nacisnę sprzęgło bez trzymania gazu pokazują się kontrolki od kontroli trakcji i silnika i gaśnie muszę wyłączyć zapłon odczekać kilka sekund i odpala normalnie ale muszę trzymać cały czas lekko na gazie może ktoś wie co mogłoby być ? W poniedziałek przyjdą nowe filtry wymienię może się coś zmieni jak nie to spróbuje jeszcze raz z tym opryskiwaczem do roślin. Udało mi się też znaleźć mechanika który pracuje w serwisie Mazdy ale ciągle nie ma czasu albo zapomina teraz jedzie do polski za tydz podobno ma wrócić może wtedy będzie miał czas chyba pozostaje mi czekać Skoro te kontroli się pokazują i silnik gaśnie to znaczy że po podłączeniu do komputera powinno raczej pokazać co jest nie tak
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
RadekG126 napisał(a):..Skoro te kontroli się pokazują i silnik gaśnie to znaczy że po podłączeniu do komputera powinno raczej pokazać co jest nie tak
tak, powinno raczej pokazać co jest nie tak
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam wczoraj byłem u mechanika żeby błędy odczytał wyskoczyło ich trochę wykasował, ponownie odczytał i były 2 błędy: P0093 i C1119. Mówi że popatrzy co może być i da mi znać (zastanawiał się nad pompą paliwa), chociaż pewnie za szybko tego nie zrobi bo ciągle nie ma czasu, dlatego pytanie do was może ktoś wie co mógłbym samemu sprawdzić ? Denerwuje mnie jazda tym samochodem kiedy tak ciągle gaśnie a niestety potrzebuje auta
Dziś jeszcze odłączyłem kostkę od ciśnienia paliwa na listwie CR i mazda odpaliła nie gasła tylko dziwny dźwięk był chyba w pompie paliwa ale po którymś odpaleniu już normalnie chodziła. Przejechałem się i jest słabsza. W okolicach 2 tyś obr. i po naciśnięciu sprzęgła był dźwięk jakby skończone klocki tarły o tarcze. Może czujnik jest walnięty i przez to gaśnie ?
Robiłem przy okazji test zegarów żeby sprawdzić ile litrów paliwa mam Może wcześniej nie zwróciłem uwagi ale teraz podczas testu kontrolek paliła się też TCS OFF wydaje mi się że pierwszy raz ją widzę
Dziś jeszcze odłączyłem kostkę od ciśnienia paliwa na listwie CR i mazda odpaliła nie gasła tylko dziwny dźwięk był chyba w pompie paliwa ale po którymś odpaleniu już normalnie chodziła. Przejechałem się i jest słabsza. W okolicach 2 tyś obr. i po naciśnięciu sprzęgła był dźwięk jakby skończone klocki tarły o tarcze. Może czujnik jest walnięty i przez to gaśnie ?
Robiłem przy okazji test zegarów żeby sprawdzić ile litrów paliwa mam Może wcześniej nie zwróciłem uwagi ale teraz podczas testu kontrolek paliła się też TCS OFF wydaje mi się że pierwszy raz ją widzę
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
jak pompa wtryskowa jest uszkodzona/prztarta, to ona w krótkim czasie wypchnie opiłki do listwy CR i do wtrysków plus powrotnie do zbiornika
oznacze to tylko jedno koszta!
pozdr.
E
oznacze to tylko jedno koszta!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam dziś robiłem test przelewowy wtryskiwaczy w ok 2 min przy obr niecałe 2 tyś butelka 0,3l napełniła się prawie cała z ostatniego wtrysku gdzie trzy pierwsze są prawie puste( Zresztą widać na zdj.) Więc wstrysk raczej jest przyczyną opisaną w poprzednich postach, pompa raczej jeszcze się trzyma. Może znacie jakiegoś sprzedawce którego moglibyście polecić ? Nowego wtrysku nie chcę wkładać, ponieważ jak tylko naprawię usterkę mazdę wystawiam na sprzedaż nie chcę mieć z nią więcej kłopotów w naprawy włożyłem trochę mniej niż ona sama kosztowała
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
takiej różnicy to jeszcze nie widziałem
Fenoment na skale europejską
wtrysk abs. do wymiany! plus kalibracja
E.
Fenoment na skale europejską
wtrysk abs. do wymiany! plus kalibracja
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ja też pierwszy raz widzę takie coś Pozostaje mi szukać wtrysku. Znalazłem coś za 250zł nie wiem czy nie za tanio
Ostatnio edytowano 24 wrz 2013, 20:42 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
RadekG126 napisał(a):..Pozostaje mi szukać wtrysku. Znalazłem coś za 250zł nie wiem czy nie za tanio
oby nie byl w podobny stanie..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam wtrysk wymieniony kupiłem tu w Niemczech za 100 Euro. Silnik odpalił wszystko działa normalnie po podłączeniu do kompa nie było żadnych błędów. Stary wtrysk miał na talerzyku nr. 7 na wtrysku żadnych nr. nie ma a nowy ma na talerzyku nr.17 i nr. wtrysku 13H50A, chciałem podjechać do mechanika żeby skalibrować wtryski a on mówi że tego się nie kalibruje potem że jak pod komputer podłączy to kalibracja sama się robi. Mam zostawić tak jak jest (wtrysk nr.17 i kabelek z nr.7) skoro wszytko ładnie chodzi?
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
zrob kalibracje.
nie sluchaj tego mechanika
E.
nie sluchaj tego mechanika
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No właśnie chciałbym może mu coś podpowiedzieć jak zrobić tą kalibracje ? Drugi mechanik mówi że w tej mazdzie się tego nie robi bo jak będzie chciał skalibrować to mazda wgl nie odpali. Innych mechaników nie znam jedynie będę musiał czekać aż w grudniu przyjade do polski tylko też nie wiem czy coś będzie otwarte w okresie świąt
- Od: 15 sty 2013, 17:52
- Posty: 20
- Skąd: Brodnica/Glandorf
- Auto: Mazda 6, 121KM, 2002r.
jesli rzeczywiscie mieszkasz w Glandorfie, to jedz do Osnabrück do Mazdy Fehrman i tam zrobisz bezproblemow za ok. 30 euro.
jesli chcesz dokladne namiary i do kogo sie zglosic z polecania to napisz mi na PW.
pozdr.
E
jesli chcesz dokladne namiary i do kogo sie zglosic z polecania to napisz mi na PW.
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 19 paź 2013, 18:13 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6