Falujące obroty na ciepłym silniku

Postprzez Stanisław2703 » 4 wrz 2012, 10:48

Witam, mam takie pytanie do was... Oglądałem ostatnio ładną mazdę 6 143 KM diesel z 2007 roku
Wszystko niby było ok ( lakier oryginalny oprócz dwóch elementów) przebieg 140 tyś km potwierdzony w serwisie nic tylko brać no właśnie jest jedno ale... Przy nagrzanym silniku zaczęły falować obroty i to znacznie. Sprzedawca mówi, że to przez dpf ale z tego co wiem to jak się wypala dpf to mruga kontrolna ;) co to może być ? Jeszcze jak dodało się gazu to z rury wydechowej wyleciała spora ilość wody co wg mnie nie jest normalne.. Czekam na rady, pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4 wrz 2012, 17:33 przez Stanisław2703, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2012, 10:41
Posty: 4
Auto: szukam M6 2006-2006 2,0 d 147 KM

Postprzez siemek55 » 4 wrz 2012, 14:01

Stanisław2703 napisał(a):Witam, mam takie pytanie do was... Oglądałem ostatnio ładną mazdę 6 147 KM diesel z 2007 roku

147KM w dieslu <co?> , nie ma takiego silnika, jest benzyna. Sprawdź jeszcze raz co oglądałeś i popraw opis
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez WarunekPL » 4 wrz 2012, 16:43

Jak już to 143 koniki :D
A DPF sam wczoraj przepalałem także te falowania wątpie żeby były od tego filtra skoro jakaś ciecz się pokazała.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2010, 19:51
Posty: 133
Skąd: Łapy
Auto: M5 CR 2009r,
2.0B+LPG 146 KM

Postprzez Stanisław2703 » 4 wrz 2012, 17:34

z tego co się dowiedziałem od mechanika to mogą być to podkładki pod wtryskami lub padający czujnik od obrotów (podobno są tam jakieś dwa czujniki), to prawda czy koleś nie wie o czym mówi ?
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2012, 10:41
Posty: 4
Auto: szukam M6 2006-2006 2,0 d 147 KM

Postprzez Stanisław2703 » 6 wrz 2012, 09:58

nikt się nie wypowie ?
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2012, 10:41
Posty: 4
Auto: szukam M6 2006-2006 2,0 d 147 KM

Postprzez Enduro » 12 wrz 2012, 23:12

Stanisław2703 napisał(a):z tego co się dowiedziałem od mechanika to mogą być to podkładki pod wtryskami lub padający czujnik od obrotów (podobno są tam jakieś dwa czujniki), to prawda czy koleś nie wie o czym mówi ?

bzdury tobie opowiada.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez GrzeMi » 6 paź 2017, 22:36

Dzień dobry.

Mam od pewnego czasu takie objawy: odpalam silnik i dopóki jest zimny to obroty są równe. Kiedy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Na niskich obrotach (np. staję na czerwonym świetle) silnik zaczyna wariować. Obroty spadają i rosną, wskazówka chodzi w górę i spada w dół. W tym czasie kłęby czarnego dymu z rury. I teraz dwie opcje:
1. Wystarczy leciutko dodać gazu (tuż ponad drugą kreskę, 700?) i obroty się stabilizują, noga z z gazu i znowu skaczą;
2. wciśnięcie sprzęgła także stabilizuje obroty – wystarczy puścić i znowu skaczą.

Znajomy podsunął pomysł, że to wina emulatora DPF (filtr usunięty).

Co to może być i jak to naprawić? Dodam jeszcze, że wtryski właśnie były robione (co miało być przyczyną tego falowania) ale nic się nie zmieniło.

Grzegorz
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2016, 17:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6, diesel 2.0, 2007, 143 KM

Postprzez dobrzyn22 » 8 paź 2017, 17:09

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
TYM razem łączę z istniejącym wątkiem
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez szpak1980 » 5 gru 2017, 15:19

Witam.
Mialem podobny problem przez ok 3 miesiace.Kilka dni temu sprawdzilem przewody powietrza.Glowny przewod dolotowy od filtra byl pekniety.Naprawilem i problem z falujacymi obrotami zniknal.
szpak1980
 

Postprzez Walwilk » 7 kwi 2018, 11:19

To zawór SCV
Początkujący
 
Od: 7 kwi 2018, 03:28
Posty: 3
Auto: Mazda 6 diesel 2.0 kombi rok 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6