Witam, mam takie pytanie do was... Oglądałem ostatnio ładną mazdę 6 143 KM diesel z 2007 roku
Wszystko niby było ok ( lakier oryginalny oprócz dwóch elementów) przebieg 140 tyś km potwierdzony w serwisie nic tylko brać no właśnie jest jedno ale... Przy nagrzanym silniku zaczęły falować obroty i to znacznie. Sprzedawca mówi, że to przez dpf ale z tego co wiem to jak się wypala dpf to mruga kontrolna co to może być ? Jeszcze jak dodało się gazu to z rury wydechowej wyleciała spora ilość wody co wg mnie nie jest normalne.. Czekam na rady, pozdrawiam
Falujące obroty na ciepłym silniku
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 4 wrz 2012, 17:33 przez Stanisław2703, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 4 wrz 2012, 10:41
- Posty: 4
- Auto: szukam M6 2006-2006 2,0 d 147 KM
Stanisław2703 napisał(a):Witam, mam takie pytanie do was... Oglądałem ostatnio ładną mazdę 6 147 KM diesel z 2007 roku
147KM w dieslu , nie ma takiego silnika, jest benzyna. Sprawdź jeszcze raz co oglądałeś i popraw opis
z tego co się dowiedziałem od mechanika to mogą być to podkładki pod wtryskami lub padający czujnik od obrotów (podobno są tam jakieś dwa czujniki), to prawda czy koleś nie wie o czym mówi ?
- Od: 4 wrz 2012, 10:41
- Posty: 4
- Auto: szukam M6 2006-2006 2,0 d 147 KM
nikt się nie wypowie ?
- Od: 4 wrz 2012, 10:41
- Posty: 4
- Auto: szukam M6 2006-2006 2,0 d 147 KM
Stanisław2703 napisał(a):z tego co się dowiedziałem od mechanika to mogą być to podkładki pod wtryskami lub padający czujnik od obrotów (podobno są tam jakieś dwa czujniki), to prawda czy koleś nie wie o czym mówi ?
bzdury tobie opowiada.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dzień dobry.
Mam od pewnego czasu takie objawy: odpalam silnik i dopóki jest zimny to obroty są równe. Kiedy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Na niskich obrotach (np. staję na czerwonym świetle) silnik zaczyna wariować. Obroty spadają i rosną, wskazówka chodzi w górę i spada w dół. W tym czasie kłęby czarnego dymu z rury. I teraz dwie opcje:
1. Wystarczy leciutko dodać gazu (tuż ponad drugą kreskę, 700?) i obroty się stabilizują, noga z z gazu i znowu skaczą;
2. wciśnięcie sprzęgła także stabilizuje obroty – wystarczy puścić i znowu skaczą.
Znajomy podsunął pomysł, że to wina emulatora DPF (filtr usunięty).
Co to może być i jak to naprawić? Dodam jeszcze, że wtryski właśnie były robione (co miało być przyczyną tego falowania) ale nic się nie zmieniło.
Grzegorz
Mam od pewnego czasu takie objawy: odpalam silnik i dopóki jest zimny to obroty są równe. Kiedy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Na niskich obrotach (np. staję na czerwonym świetle) silnik zaczyna wariować. Obroty spadają i rosną, wskazówka chodzi w górę i spada w dół. W tym czasie kłęby czarnego dymu z rury. I teraz dwie opcje:
1. Wystarczy leciutko dodać gazu (tuż ponad drugą kreskę, 700?) i obroty się stabilizują, noga z z gazu i znowu skaczą;
2. wciśnięcie sprzęgła także stabilizuje obroty – wystarczy puścić i znowu skaczą.
Znajomy podsunął pomysł, że to wina emulatora DPF (filtr usunięty).
Co to może być i jak to naprawić? Dodam jeszcze, że wtryski właśnie były robione (co miało być przyczyną tego falowania) ale nic się nie zmieniło.
Grzegorz
- Od: 16 wrz 2016, 17:21
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6, diesel 2.0, 2007, 143 KM
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
TYM razem łączę z istniejącym wątkiem
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
TYM razem łączę z istniejącym wątkiem
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Witam.
Mialem podobny problem przez ok 3 miesiace.Kilka dni temu sprawdzilem przewody powietrza.Glowny przewod dolotowy od filtra byl pekniety.Naprawilem i problem z falujacymi obrotami zniknal.
Mialem podobny problem przez ok 3 miesiace.Kilka dni temu sprawdzilem przewody powietrza.Glowny przewod dolotowy od filtra byl pekniety.Naprawilem i problem z falujacymi obrotami zniknal.
-
szpak1980
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6