Regeneracja wtrysków CR M6
http://www.denso-diesel.pl). Ta firma naprawia wtryski na orginalnych czesciach denso
Dopisano 7 wrz 2014, 23:20:
www.denso-diesel.pl).
Dopisano 7 wrz 2014, 23:20:
www.denso-diesel.pl).
- Od: 22 lis 2012, 21:33
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6 2.0 disel 170KM moment obrotowy 400
Panowie – wszędzie to piszę.
Jest firma, która PRZYNAJMNIEJ W MOIM PRZYPADKU zregenerowała DOBRZE wtryski denso w RF5C.
Już widziałem kilka postów wyżej wspomnienie o firmie Drei-pol.
Ja wysłałem im wtryski, cała akcja trwała wraz z wyjęciem wtrysków przeze mnie, zapakowaniem , wysłaniem, regeneracją, otrzymaniem wtrysków po regeneracji i zamontowaniem w samochodzie 5 dni.
Nie chcę zaręczać, ale ja jestem bardzo zadowolony. Po 3 tys km jeden wtrysk zaczął świrować – okazało się, ze zabrudzony. Po wyczyszczeniu (swoją drogą za darmo) śmiga jak nowy.
Auto mi nie dymi, nic się złego nie dzieje a nawaliłem już z 15 tys km z dość ciężką nogą.
Czytając na zagranicznych forach można zauważyć, że oryginalne części do tych wtrysków są już na rynku europejskim. Mam nadzieję że się to komuś przyda, mi uratowało związek z Mazdowskim dieslem
Jest firma, która PRZYNAJMNIEJ W MOIM PRZYPADKU zregenerowała DOBRZE wtryski denso w RF5C.
Już widziałem kilka postów wyżej wspomnienie o firmie Drei-pol.
Ja wysłałem im wtryski, cała akcja trwała wraz z wyjęciem wtrysków przeze mnie, zapakowaniem , wysłaniem, regeneracją, otrzymaniem wtrysków po regeneracji i zamontowaniem w samochodzie 5 dni.
Nie chcę zaręczać, ale ja jestem bardzo zadowolony. Po 3 tys km jeden wtrysk zaczął świrować – okazało się, ze zabrudzony. Po wyczyszczeniu (swoją drogą za darmo) śmiga jak nowy.
Auto mi nie dymi, nic się złego nie dzieje a nawaliłem już z 15 tys km z dość ciężką nogą.
Czytając na zagranicznych forach można zauważyć, że oryginalne części do tych wtrysków są już na rynku europejskim. Mam nadzieję że się to komuś przyda, mi uratowało związek z Mazdowskim dieslem
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):oryginalne części do tych wtrysków są już na rynku europejskim.
gdyby tak było,to Denso w Polsce oferowałoby regenerację na tych "oryginalnych" częściach,a jak dotąd w rachubę wchodzi tylko RF7J.
roxygenium napisał(a):zregenerowała DOBRZE wtryski denso w RF5C.
być może masz właśnie rozpylacze FIRAD ? są nowe,więc czemu nie mają działać...ale dystans 15 kkm,to trochę mało,żeby odtrąbić sukces.oczywiście z mojej strony życzę jak najlepiej.
Dopisano 11 mar 2015 20:21:
malutka łyżka dziegciu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2875007.html
Póki co jest to JEDYNY ratunek dla tych wtrysków – u mnie póki co działa więc dzielę się informacją
Ani tu spasować inne, ani kupić lepsze używki...ciężko o coś innego.
Ani tu spasować inne, ani kupić lepsze używki...ciężko o coś innego.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Na allegro od czasu do czasu pojawiają się wtryski regenerowane przez Boscha i co najlepsze dają rok gwarancji bez limitu km. Monitoruje od roku i rozpoznaje już wielu sprzedawców ale takie warunki nawet drei-pol nie daje a też się reklamują.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Proszę o komentarz do następującej sytuacji:
Podczas analizy przez komputer można było zauważyć znaczne poprawki na wszystkich czterech wtryskiwaczach. Po niedługim czasie od diagnozy jeden z nich zaczął również bardzo wyraźnie stukać. Postanowiłem wymontować cały zestaw i oddać do lokalnego serwisy PEZAL na sprawdzenie – po weryfikacji okazuje się, że wszystkie cztery układy nie spełniają norm. Podjęta została decyzja – regeneracja – usłyszałem, że wymianie podlegają wszystkie elementy – jedynie korpus zostaje stary. Po otrzymaniu zregenerowanych wtrysków i ich zamontowaniu zabrałem się za wprowadzenie poprawek kalibracyjnych do komputera – i tutaj niespodzianka – okazało się, że wszystkie cztery zregenerowane i skalibrowane wtryski mają te same kody co przed regeneracją! Stare zostały zmalowane markerem ale są widoczne – nowe te same numery przepisano na naklejkę umieszczoną na główce wtrysku.
Proszę o komentarz:
– wydawało mi się, że nasze wtryskiwacze z silnika RF7J są piezoceramiczne oraz że:
a) wymienione zostaną wszystkie elementy prócz korpusu
b) uzyskam nowy kod, który jest indywidualny dla każdego wtryskiwacza (kody korekcyjne określają czas reakcji/zwłoki elementy piezoceramicznego i dają komputerowi informacje z jakim wyprzedzeniem/opóźnieniem podawać napięcie na wtrysk – czy dobrze rozumiem?)
Otrzymując wtryskiwacz z tym samym numerem mam wrażenie, że naprawa nie jest prawidłowa – nie mam nowej korekty – chyba że zapłaciłem za wymianę jedynie główki rozpylającej.
Podczas analizy przez komputer można było zauważyć znaczne poprawki na wszystkich czterech wtryskiwaczach. Po niedługim czasie od diagnozy jeden z nich zaczął również bardzo wyraźnie stukać. Postanowiłem wymontować cały zestaw i oddać do lokalnego serwisy PEZAL na sprawdzenie – po weryfikacji okazuje się, że wszystkie cztery układy nie spełniają norm. Podjęta została decyzja – regeneracja – usłyszałem, że wymianie podlegają wszystkie elementy – jedynie korpus zostaje stary. Po otrzymaniu zregenerowanych wtrysków i ich zamontowaniu zabrałem się za wprowadzenie poprawek kalibracyjnych do komputera – i tutaj niespodzianka – okazało się, że wszystkie cztery zregenerowane i skalibrowane wtryski mają te same kody co przed regeneracją! Stare zostały zmalowane markerem ale są widoczne – nowe te same numery przepisano na naklejkę umieszczoną na główce wtrysku.
Proszę o komentarz:
– wydawało mi się, że nasze wtryskiwacze z silnika RF7J są piezoceramiczne oraz że:
a) wymienione zostaną wszystkie elementy prócz korpusu
b) uzyskam nowy kod, który jest indywidualny dla każdego wtryskiwacza (kody korekcyjne określają czas reakcji/zwłoki elementy piezoceramicznego i dają komputerowi informacje z jakim wyprzedzeniem/opóźnieniem podawać napięcie na wtrysk – czy dobrze rozumiem?)
Otrzymując wtryskiwacz z tym samym numerem mam wrażenie, że naprawa nie jest prawidłowa – nie mam nowej korekty – chyba że zapłaciłem za wymianę jedynie główki rozpylającej.
- Od: 24 lut 2013, 00:08
- Posty: 18
- Auto: Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM RF-7J / 2007 r.
Oto wartości wtryskiwaczy, po 3- krotnej kalibracji.
1. Czy dobrze rozumiem, że wtrysk nr.1 nadaje się do regeneracji ?
2. Czy na próbę go zamienić miejscami np. z 4-ym?
3. Czy ktoś wymieniał same końcówki wtryskiwaczy w modelach poliftowych ? (np. firmy wuzetem Warszawa ) – jak ma to miejsce w przedliftach.
1. Czy dobrze rozumiem, że wtrysk nr.1 nadaje się do regeneracji ?
2. Czy na próbę go zamienić miejscami np. z 4-ym?
3. Czy ktoś wymieniał same końcówki wtryskiwaczy w modelach poliftowych ? (np. firmy wuzetem Warszawa ) – jak ma to miejsce w przedliftach.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
kalibrację przeprowadziłem 3x ... zawsze tak samo ... jutro sprawdzę jeszcze raz jak to wygląda
Dopisano 7 lipca 2017, o 08:09:
EDIT:
dziś sprawdziłem kolejny raz i ... zdziwienie – korekty właściwie można by powiedzieć, że w normie... Jedynie wtrysk nr.3 przy 120 MPa ma korektę 108.
Nie rozumiem dlaczego wymuszona kalibracja nie zmieniała wcześniej odpowiednio korekt.
EDIT 2 :
przeprowadziłem kolejną kalibrację – wartości na pierwszym wtrysku przy 35 MPa pokazują korektę 268 :/ o co tu chodzi
Dopisano 7 lipca 2017, o 08:09:
dobrzyn22 napisał(a):kalibrację przeprowadziłem 3x ... zawsze tak samo ... jutro sprawdzę jeszcze raz jak to wygląda
EDIT:
dziś sprawdziłem kolejny raz i ... zdziwienie – korekty właściwie można by powiedzieć, że w normie... Jedynie wtrysk nr.3 przy 120 MPa ma korektę 108.
Nie rozumiem dlaczego wymuszona kalibracja nie zmieniała wcześniej odpowiednio korekt.
EDIT 2 :
przeprowadziłem kolejną kalibrację – wartości na pierwszym wtrysku przy 35 MPa pokazują korektę 268 :/ o co tu chodzi
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6