Regeneracja wtrysków CR M6

Postprzez syczka133 » 19 sty 2014, 18:02

jednym zdaniem jedna wielka lipa z tą regeneracją . Naciąganie na koszty i tyle <dupa>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2011, 17:57
Posty: 344 (50/3)
Skąd: ŻYWIEC, dokładniej to Juszczyna :)
Auto: (Mazda 6SportKombi 2.0
cdti 121 2003r )dobrze sie spisywała zastapiona Mazda 6sportKombi 2.0 Bp 104 kw :)

Postprzez fred59 » 7 wrz 2014, 22:16

http://www.denso-diesel.pl). Ta firma naprawia wtryski na orginalnych czesciach denso

Dopisano 7 wrz 2014, 23:20:

www.denso-diesel.pl).
Początkujący
 
Od: 22 lis 2012, 20:33
Posty: 2
Auto: Mazda 6 2.0 disel 170KM moment obrotowy 400

Postprzez zboq » 8 wrz 2014, 07:04

Naprawia ale tylko od RF7J. RF5C niestety odeszło w zapomnienie...
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez zboq » 4 mar 2015, 17:30

Heh, dobre. Przepiękna reklama. A na jakich częściach robicie regenerację ?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez lukaszow » 7 mar 2015, 18:52

zboq napisał(a):Naprawia ale tylko od RF7J. RF5C niestety odeszło w zapomnienie...


Jak rozpoznac ktore wtryski sa zamontowane?
Początkujący
 
Od: 7 mar 2015, 18:44
Posty: 8 (1/0)

Postprzez momores » 7 mar 2015, 23:15

Podasz w warsztacie numer vin auta i oni sprawdzą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2006, 19:36
Posty: 83
Skąd: Piaseczno
Auto: M6 GY MZR-CD 143kM ACTIVE `07

Postprzez MrShaleck » 11 mar 2015, 16:53

Panowie – wszędzie to piszę.
Jest firma, która PRZYNAJMNIEJ W MOIM PRZYPADKU zregenerowała DOBRZE wtryski denso w RF5C.

Już widziałem kilka postów wyżej wspomnienie o firmie Drei-pol.
Ja wysłałem im wtryski, cała akcja trwała wraz z wyjęciem wtrysków przeze mnie, zapakowaniem , wysłaniem, regeneracją, otrzymaniem wtrysków po regeneracji i zamontowaniem w samochodzie 5 dni.
Nie chcę zaręczać, ale ja jestem bardzo zadowolony. Po 3 tys km jeden wtrysk zaczął świrować – okazało się, ze zabrudzony. Po wyczyszczeniu (swoją drogą za darmo) śmiga jak nowy.
Auto mi nie dymi, nic się złego nie dzieje a nawaliłem już z 15 tys km z dość ciężką nogą.

Czytając na zagranicznych forach można zauważyć, że oryginalne części do tych wtrysków są już na rynku europejskim. Mam nadzieję że się to komuś przyda, mi uratowało związek z Mazdowskim dieslem :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2503 (10/36)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez tadziol » 11 mar 2015, 20:15

roxygenium napisał(a):oryginalne części do tych wtrysków są już na rynku europejskim.

gdyby tak było,to Denso w Polsce oferowałoby regenerację na tych "oryginalnych" częściach,a jak dotąd w rachubę wchodzi tylko RF7J.
roxygenium napisał(a):zregenerowała DOBRZE wtryski denso w RF5C.

być może masz właśnie rozpylacze FIRAD ? są nowe,więc czemu nie mają działać...ale dystans 15 kkm,to trochę mało,żeby odtrąbić sukces.oczywiście z mojej strony życzę jak najlepiej.

Dopisano 11 mar 2015 20:21:

malutka łyżka dziegciu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2875007.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez MrShaleck » 11 mar 2015, 21:27

Póki co jest to JEDYNY ratunek dla tych wtrysków – u mnie póki co działa więc dzielę się informacją ;)

Ani tu spasować inne, ani kupić lepsze używki...ciężko o coś innego.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2503 (10/36)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez zboq » 17 mar 2015, 21:05

Na allegro od czasu do czasu pojawiają się wtryski regenerowane przez Boscha i co najlepsze dają rok gwarancji bez limitu km. Monitoruje od roku i rozpoznaje już wielu sprzedawców ale takie warunki nawet drei-pol nie daje a też się reklamują.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez tadziol » 17 mar 2015, 21:13

ciekawe czy w ramach gwarancji rozpatrzą problem przetopionego tłoka,który pracował pod takim regenerowanym wtryskiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez zboq » 18 mar 2015, 12:09

Pewnie nie ;) i dla tego tez nie kupuje regenerowanych :D
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez Wojtek_M6 » 26 paź 2015, 22:18

Proszę o komentarz do następującej sytuacji:

Podczas analizy przez komputer można było zauważyć znaczne poprawki na wszystkich czterech wtryskiwaczach. Po niedługim czasie od diagnozy jeden z nich zaczął również bardzo wyraźnie stukać. Postanowiłem wymontować cały zestaw i oddać do lokalnego serwisy PEZAL na sprawdzenie – po weryfikacji okazuje się, że wszystkie cztery układy nie spełniają norm. Podjęta została decyzja – regeneracja – usłyszałem, że wymianie podlegają wszystkie elementy – jedynie korpus zostaje stary. Po otrzymaniu zregenerowanych wtrysków i ich zamontowaniu zabrałem się za wprowadzenie poprawek kalibracyjnych do komputera – i tutaj niespodzianka – okazało się, że wszystkie cztery zregenerowane i skalibrowane wtryski mają te same kody co przed regeneracją! Stare zostały zmalowane markerem ale są widoczne – nowe te same numery przepisano na naklejkę umieszczoną na główce wtrysku.
Proszę o komentarz:

– wydawało mi się, że nasze wtryskiwacze z silnika RF7J są piezoceramiczne oraz że:
a) wymienione zostaną wszystkie elementy prócz korpusu
b) uzyskam nowy kod, który jest indywidualny dla każdego wtryskiwacza (kody korekcyjne określają czas reakcji/zwłoki elementy piezoceramicznego i dają komputerowi informacje z jakim wyprzedzeniem/opóźnieniem podawać napięcie na wtrysk – czy dobrze rozumiem?)

Otrzymując wtryskiwacz z tym samym numerem mam wrażenie, że naprawa nie jest prawidłowa – nie mam nowej korekty – chyba że zapłaciłem za wymianę jedynie główki rozpylającej.
Początkujący
 
Od: 23 lut 2013, 23:08
Posty: 18
Auto: Mazda6 Sport Wagon / 2.0 l Diesel 143 KM RF-7J / 2007 r.

Postprzez tadziol » 27 paź 2015, 08:33

Czy z ciekawości można zapytać o koszt tej imprezy ?
Wrażenie chyba masz dobre.A czemu nie oddałeś do regeneracji w Denso Pl. ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dobrzyn22 » 3 lip 2017, 20:34

Oto wartości wtryskiwaczy, po 3- krotnej kalibracji.

1. Czy dobrze rozumiem, że wtrysk nr.1 nadaje się do regeneracji ?
2. Czy na próbę go zamienić miejscami np. z 4-ym?
3. Czy ktoś wymieniał same końcówki wtryskiwaczy w modelach poliftowych ? (np. firmy wuzetem Warszawa ) – jak ma to miejsce w przedliftach.
Załączniki
IMG_20170702_181716_HDR.jpg
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Pioteq25 » 6 lip 2017, 18:33

Powtarzałeś test i zawsze przy tym ciśnieniu jest tak słabo?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez dobrzyn22 » 6 lip 2017, 18:49

kalibrację przeprowadziłem 3x ... zawsze tak samo ... jutro sprawdzę jeszcze raz jak to wygląda

Dopisano 7 lipca 2017, o 08:09:

dobrzyn22 napisał(a):kalibrację przeprowadziłem 3x ... zawsze tak samo ... jutro sprawdzę jeszcze raz jak to wygląda


EDIT:

dziś sprawdziłem kolejny raz i ... zdziwienie – korekty właściwie można by powiedzieć, że w normie... Jedynie wtrysk nr.3 przy 120 MPa ma korektę 108.
Nie rozumiem dlaczego wymuszona kalibracja nie zmieniała wcześniej odpowiednio korekt.

EDIT 2 :

przeprowadziłem kolejną kalibrację – wartości na pierwszym wtrysku przy 35 MPa pokazują korektę 268 :/ o co tu chodzi <co?>
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Pioteq25 » 8 lip 2017, 19:37

Używasz forscana w najnowszej wersji?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Mac8181 » 9 lip 2017, 08:24

Może zastosuj Forte i po wyjeżdżeniu zrób kalibracje.
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2016, 21:19
Posty: 88 (9/3)
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 143KM Active Plus 2007

Postprzez tadziol » 9 lip 2017, 12:30

DPF jeszcze masz ? Klepie silnik na zimnym ?
Jak sie załączy klima tez klepie bardziej ? Spod korka oleju dmucha cos spalinami ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6