Regeneracja wtrysków CR M6
Końcówki rozpylacza z pierwszego postu rozeszły się jak świeże bułeczki. Rozmawiałem ze sprzedającym i okazało się, że wszystkie kupiła jedna firma. Końcówki przewidziane są do Denso RF5C. Następna dostawa przewidziana na styczeń. No i chyba coś się ruszyło w temacie nawet jest filmik jak to zrobić
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
Bardzo dobrze , a nie wiesz kolego jak cenowo to wyglada ? Film przedstawia wtrysk po liftowy ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tylko może być tu mały problem.
Sprzedawana jest sama iglica stożkowa bez korpusu zewnętrznego. Jeżeli wymienimy tylko jedną część to współpracująca para nie zapewni nam szczelności i nadal bedzie kaszanka.
wg. mnie do poprawnego zregenerowania wtrysku potrzeba więcej gratów...
Sprzedawana jest sama iglica stożkowa bez korpusu zewnętrznego. Jeżeli wymienimy tylko jedną część to współpracująca para nie zapewni nam szczelności i nadal bedzie kaszanka.
wg. mnie do poprawnego zregenerowania wtrysku potrzeba więcej gratów...
- Od: 4 sty 2011, 12:46
- Posty: 6
- Skąd: Sulejówek
- Auto: Mazda 6 2.0 citd 136 km 2005r.
No własnie ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Panowie mam problem, mazda nie chce odpalić, objaw taki jak by zabrakło paliwa, mechanik po dochodzeniu stwierdził że jeden wtrysk leje i przez to nie ma ciśnienia na pozostałe 3 wtryski i auto nie odpala bo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa.., czy jest to możliwe ? z góry Dziękuję za Pomoc, Przemek
- Od: 8 gru 2008, 15:09
- Posty: 61
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 6
niestety i mnie dopadł problem lejących wtrysków (2 szt.)
i stoję przed wyborem:
1. kupna nowych
2. kupna używek
pierwsza opcja odpada ze względu na $$$
zastanawiając się nad używkami i zwiedzając kopalnię wiedzy jaką jest mazdaspeed dotarłem do tego wątku i postanowiłem podrążyć temat... wtedy trafiłem na:
http://www.drei-pol.pl/
zadzwoniłem – miła pani poinformowała, ze sprawdzają i czyszczą zawsze 4 wtryski (ponoć mają maszynę na kształt tej w DENSO) i są w stanie zdiagnozować dokładnie co w którym wtrysku nie działa.
na alledrogo jest info naprawa jednego wtrysku 380 PLN (opcjonalnie +250 PLN jeśli do wymiany jest końcówka wtrysku)
ta czy siak po dłuższej rozmowie kompletna usługa (zostawiając samochód u nich) ok. 4000 PLN i wtedy gwarancja na PÓŁ ROKU
czy ktoś może korzystał z ich usług
ja po przemyśleniu tematu i biorąc pod uwagę ceny prawie się zdecydowałem, że kupię używki z kablami (z możliwością zwrotu) – założę sam i podjadę na kalibrację
może ktoś posiada zaufane źródło używanych wtrysków (najlepiej z mazowieckiego?
i stoję przed wyborem:
1. kupna nowych
2. kupna używek
pierwsza opcja odpada ze względu na $$$
zastanawiając się nad używkami i zwiedzając kopalnię wiedzy jaką jest mazdaspeed dotarłem do tego wątku i postanowiłem podrążyć temat... wtedy trafiłem na:
http://www.drei-pol.pl/
zadzwoniłem – miła pani poinformowała, ze sprawdzają i czyszczą zawsze 4 wtryski (ponoć mają maszynę na kształt tej w DENSO) i są w stanie zdiagnozować dokładnie co w którym wtrysku nie działa.
na alledrogo jest info naprawa jednego wtrysku 380 PLN (opcjonalnie +250 PLN jeśli do wymiany jest końcówka wtrysku)
ta czy siak po dłuższej rozmowie kompletna usługa (zostawiając samochód u nich) ok. 4000 PLN i wtedy gwarancja na PÓŁ ROKU
czy ktoś może korzystał z ich usług
ja po przemyśleniu tematu i biorąc pod uwagę ceny prawie się zdecydowałem, że kupię używki z kablami (z możliwością zwrotu) – założę sam i podjadę na kalibrację
może ktoś posiada zaufane źródło używanych wtrysków (najlepiej z mazowieckiego?
- Od: 30 maja 2012, 23:10
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 (GY) 2.0 136 KM kombi
Witam mam taki sam problem ,też szukam ludzi godnych polecenie żeby zregenerowali wtryski . Czy jest ktoś kto zrobi to dobrze?
Witam! Mam takie małe pytanie podczas jazdy słychać "klepanie" jakby wtryskiwacza, na początku myslałem , że to zawory ale sprawdzałem i nie, to jest taki metaliczny dziwęk... Teraz pytanie co z tym najlepiej zrobić?Spróbować skalibrować wtryskiwacze czy może oddać gdzieś do regeneracji jak tak to gdzie ? Czy to może zupełnie coś innego nawaliło? pozdr wdzięczny byłbym za pomoc
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
po przekopaniu forum i zasięgnięciu informacji od znawców tu i tam...
trafiłem do Jaksy i po 15 minutowej diagnozie (próbie kalibracji) okazało się że wtryski 1 i 3 nadają się na śmietnik i straszliwie leją, zresztą to samo wyszło mi parę dni później – zrobiłem test przelewowy.
Tak na prawdę wszystkie lały ale 1 i 3 najbardziej i kalibracja nie wchodziła już w grę...
Wróciłem więc do Jaksy i zdecydowałem się na wymianę wszystkich 4 wtryskiwaczy na używki... bo nowe + wymiana to koszt 45% wartości samochodu.
wracając do mojego przypadku – po wymianie jeżdżę już przeszło miesiąc, zrobiłem około 2000 km i jak na razie jest ok.
@syczka133 i @seba1177 na dzień dobry polecam diagnozę IDS'em i wszystko powinno stać się jasne.
co do regeneracji, polecam poczytać forum – upraszczając, nie ma takiej opcji w przypadku tych wtryskiwaczy
trafiłem do Jaksy i po 15 minutowej diagnozie (próbie kalibracji) okazało się że wtryski 1 i 3 nadają się na śmietnik i straszliwie leją, zresztą to samo wyszło mi parę dni później – zrobiłem test przelewowy.
Tak na prawdę wszystkie lały ale 1 i 3 najbardziej i kalibracja nie wchodziła już w grę...
Wróciłem więc do Jaksy i zdecydowałem się na wymianę wszystkich 4 wtryskiwaczy na używki... bo nowe + wymiana to koszt 45% wartości samochodu.
wracając do mojego przypadku – po wymianie jeżdżę już przeszło miesiąc, zrobiłem około 2000 km i jak na razie jest ok.
@syczka133 i @seba1177 na dzień dobry polecam diagnozę IDS'em i wszystko powinno stać się jasne.
co do regeneracji, polecam poczytać forum – upraszczając, nie ma takiej opcji w przypadku tych wtryskiwaczy
- Od: 30 maja 2012, 23:10
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 (GY) 2.0 136 KM kombi
Popieram przedmówcę. Też dopadła mnie wymiana wtryskiwacza jakiś czas temu. Dużo szukałem, czytałem, pytałem itp. I w końcu kupiłem używkę (u mnie był do wymiany 1 wtryskiwacz) i wszystko jest OK. Po wymianie kalibracja przeszła od kopa, auto jest cichsze i mniej pali. Rozmawiałem też z panami z mazvagtech (tam wymieniałem) o regeneracji i powiedzieli że nie ma takiej opcji i pokazali mi komplet po "regeneracji" który wyglądał bardzo ładnie jednak po założeniu auto nawet odpalić nie chciało. Także wg mnie i informacji jakie zebrałem w toku poszukiwania sensownego rozwiązania, zagadnienie "regeneracji" tychże wtryskiwaczy należy włożyć między bajki.
- Od: 17 lip 2007, 19:17
- Posty: 59
- Skąd: Starachowice/Kraków
- Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.
Dzięki koledzy za informację .
Jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu to będę dzwonił do mazvagtech ,żeby się umówic na wizytę u nich bo tam mam najblizej .
Jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu to będę dzwonił do mazvagtech ,żeby się umówic na wizytę u nich bo tam mam najblizej .
Witam! Po wymianie popsutego wtrysku lał mi coś ponad 7mm wymieniłem na używkę i teraz po podpięciu pod komputer pokazuje mi że ten wymieniany leje teraz jakieś 1mm i do tego jeszcze czwarty wtrysk też coś kolo 1mm dodam ze przy wymianie wtrysku zauważyłem źle podpięte kable oporowe i je przełożyłem, czy to wina przełożenia kabli, czy jednak dalszy ciąg zabawy i teraz dwa wtryski do wymiany, czy jeszcze trzeba przeprowadzić kalibracje wtrysków Jakie jest wasze zdanie bo ja już nie wiem co z tym robić? pozdr dzięki za info
Dopisano 30 sie 2012, 16:02:
Panowie sądzicie że w moim wypadku pomoże kalibracja, chciałbym się coś dowiedzieć bo do najbliższego ASO mam ok 200km
Dopisano 30 sie 2012, 16:02:
Panowie sądzicie że w moim wypadku pomoże kalibracja, chciałbym się coś dowiedzieć bo do najbliższego ASO mam ok 200km
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
witam ponownie ostatnio byłem w ASO podjąłem próbe kalibracji jednak nie pomogło zdiagnozowano błędna korekcje 2 wtrysku, mimo ze to ten wlasnie wtrysk wymienialem.Może byc jakas inna przyczyna takiego klepania? u mnie slychac najbardziej w przedziale 1800- 2500 obr./ min
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Klepać mogą zawory. Co do wtrysku to oddać go sprzedającemu i wymienić.Proponuje zrobić test przelewowy- wszystko wyjdzie o stanie wtrysków.
pozd.
--------------------------------------------------
Sorry nie przeczytałem wcześniejszych postów
pozd.
--------------------------------------------------
Sorry nie przeczytałem wcześniejszych postów
[/url]
- Od: 27 sty 2011, 21:57
- Posty: 179
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;
no właśnie zawory sprawdzałem i są ok a wtryski robiłem test przelewowy i były sprawdzane i okazuje się wszystko ok, tylko to tak dziwnie bo słychać klepanie w przedziale 1800-2800 obr./min i jak się rozpędzam albo jak jest silnik obciążony albo przyduszony w każdej innej sytuacji jest ok.Wiesz co to może być?
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Witam
Jeśli pisze w złym miejscu proszę o przeniesienie....
Sprawa wygląda tak że tata posiada mazdę 6 2003 rok 2,0 diesel 121 km.
I niestety jak to bywa podobnież w tych modelach padły wtryski
Koszt nowego u nas w sklepie 1500-1900 zł
Używki 500 zł
I tu pytanie i prośba o pomoc czy macie namiary na jakiś zakład który regeneruje wtryski??? i robi to dobrze....
Albo sklep w którym można kupić taniej...
Na necie znalazłem wypowiedz w której gościu mówi ze kupił z tej strony http://www.rufre.com/Articulos.aspx/en/3/52/ cały komplet za 1200 zł korzystał ktoś może...
Proszę o podpowiedzi i sugestie
P.S
Profil jest nie uzupełniony ponieważ ja korzystam tu w nagłych sytuacjach , a właścicielem samochodu jest tata
Pozdrawiam
Jeśli pisze w złym miejscu proszę o przeniesienie....
Sprawa wygląda tak że tata posiada mazdę 6 2003 rok 2,0 diesel 121 km.
I niestety jak to bywa podobnież w tych modelach padły wtryski
Koszt nowego u nas w sklepie 1500-1900 zł
Używki 500 zł
I tu pytanie i prośba o pomoc czy macie namiary na jakiś zakład który regeneruje wtryski??? i robi to dobrze....
Albo sklep w którym można kupić taniej...
Na necie znalazłem wypowiedz w której gościu mówi ze kupił z tej strony http://www.rufre.com/Articulos.aspx/en/3/52/ cały komplet za 1200 zł korzystał ktoś może...
Proszę o podpowiedzi i sugestie
P.S
Profil jest nie uzupełniony ponieważ ja korzystam tu w nagłych sytuacjach , a właścicielem samochodu jest tata
Pozdrawiam
-
boguś
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6