Strona 44 z 136

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 5 lut 2010, 21:15
przez krzych
Mysle, ze tym razem Ty troche przesadzasz :) Ogolnie wszyscy wiemy, wszyscy chcemy zeby nie, ale raczej wszyscy jezdzimy bez leku, conajwyzej czasem sie przestraszymy dziwnych objawow. I po to mamy ten watek, aby sie nawzajem informowac co jest ok, a co juz nie. Im wiecej informacji, tym wieksza wiedza zamiast wiary.

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 5 lut 2010, 21:17
przez TuneFORCE
Zapraszamy wszystkich właścicieli Mazd z systemami BOSCH i filtrem FAP/DPF nadającym się do kosza – już wyłączmy FAP/DPF programowo w Mazdach <spoko>

Sorki za reklamę ale widzę że wiele osób ma z tym "pseudo" ekologicznym tworem duży problem.

Dla forumowiczów przewidujemy oczywiście rabaty, zwłaszcza jak się zbirze większa liczba chętnych.

Opis zabiegu:
odczyt ori softu
"kastracja"
wgranie modyfikacji
usunięcie mechaniczne:
a) wersja ekonomiczna
b) wersja ekologiczna

W razie pytań proszę pisać na adres mailowy dostępny na naszej stronie.

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 5 lut 2010, 22:16
przez piotrek39
kmink napisał(a):Zapraszamy wszystkich właścicieli Mazd z systemami BOSCH i filtrem FAP/DPF nadającym się do kosza – już wyłączmy FAP/DPF programowo w Mazdach <spoko>

Sorki za reklamę ale widzę że wiele osób ma z tym "pseudo" ekologicznym tworem duży problem.

Dla forumowiczów przewidujemy oczywiście rabaty, zwłaszcza jak się zbirze większa liczba chętnych.

Opis zabiegu:
odczyt ori softu
"kastracja"
wgranie modyfikacji
usunięcie mechaniczne:
a) wersja ekonomiczna
b) wersja ekologiczna



W razie pytań proszę pisać na adres mailowy dostępny na naszej stronie.


Nie wiem czy we wszystkich mazdach da się to zrobić.

W mojej maździe 5 chyba niekoniecznie ,co najwyżej emulator.
Pytanie tylko czy usunięcie dpfa nie ma negatywnego wpływu na katalizator .

Mnie natomiast zastanawia sam sens istnienia dpfa.
Piszą ze przejechanie 80 tys km na dpf to 3 kg sadzy mniej w atmosferze naszej matki ziemi.

Pytanie ,ile więcej ropy spali samochód z filtrem od tego bez filtra.
Bo jeśli srednio o 05-1 litra więcej na 100 km to daje nam to od 400-800 litrów bezsensownie wypalonego ON.

Oczywiscie w broszurach piszą ,ze zużucie paliwa nie wzrasta po zamontowaniu dpf ,ale ja w to nie wierzę.
A nawet jeśli mają rację to przecież czytam o niekontrolowanych wyjazdach za miasto w celu przepalenia filtra ,a takze o nagłym pojawieniach się ON w misce olejowej

Do tego dochodzi energia potrzebna do wykonania filtra ,a potem jego utylizacja ,specjalne oleje do silnika, etc.

Koszt konsumenta po to by 3 kg sadzy nie wysypalo się na ulicę wyniesie więc prawdopodobnie kilka tys zł .

To chyba najdroższy sposób ochrony srodowiska jaki sobie mozna wyobrazić.

A zieloni i lobby paliwowe święcą triumfy.

PS .Dla przekory chyba częściej zacznę palić w kominku ,a jak po kilku dniach palenia wyciagnę z niego wiadro sadzy i popiolu z pobłażaniem pomyslę sobie o ekologach i recepcie na 3 kilo sadzy ,he,he

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 5 lut 2010, 23:02
przez TuneFORCE
Tylko systemy BOSCHA

Co do reszty posta...powtórzę to co juz gdzie indziej napisałem.."FAP/DPF jest tak samo ekologiczny jak żarówki energooszczędne"....

O zielonych szwadronach, działających nie z przekonania ale z polecenia nawet nie ma co się rozpisywać...kominek, zimne pivko i można rozmawiać i rozmawiać

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 8 lut 2010, 13:15
przez MasterB
kmink, gdzie można się dowiedzieć jaki system mam w swoim autku? Ewentualnie w których modelach systemy Boscha były montowane?

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 8 lut 2010, 18:37
przez krzych
Z tego co wiem, to w zadnej M6/M5 (ale moze sie myle)

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 8 lut 2010, 20:14
przez TuneFORCE
Głównie Mazda 2 i 3

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 01:16
przez MasterB
eee tam... :(

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 01:18
przez krzych
Czyli, dla PSA kielbasa ;)

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 16:52
przez Mario12
Jak często wypala się wam DPF ????,ja ostatnio duzo jezdze po mieście,także wypalanie mam co 180-220 km.tzn. nie świeci się kontrolka tylko wzrasta spalanie-o jakieś 60%n.-normalnie przy jakiejś tam prędkości 6 litrów i nagle 9,5 l. po wypaleniu spadek do 6 l. ,kilka kilometrów z obrotami około 2200 i spalanie spada znowu do normalnego,to normalne???.Mazde mam krótko,także nie wielkie doświadczenie.
mazda 6 disel rocznik 2006 121KM,przebieg 69 tys.

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 18:21
przez widmo82
kmink napisał(a):Zapraszamy wszystkich właścicieli Mazd z systemami BOSCH i filtrem FAP/DPF nadającym się do kosza – już wyłączmy FAP/DPF programowo w Mazdach <spoko>.


A ile dajecie gwarancji? Z tego co wyczytalem to jeszce nikt nie odwazyl sie dac wiecej jak 6mc i ze 30tys km – wielu ma pozniej problemy z ogromna iloscia komunikatow o dziwnych bledach z kosmosu. Co wy na to?

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 19:03
przez Myjk
Mario12 napisał(a):Mazde mam krótko,także nie wielkie doświadczenie

To chociaż poczytaj forum dłużej, bo wszystko jest opisane.
PS posty nie dotyczące tego wątku przenoszę do właściwego tematu...

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 19:19
przez MasterB
Mario12 napisał(a):ja ostatnio duzo jezdze po mieście,także wypalanie mam co 180-220 km.tzn. nie świeci się kontrolka tylko wzrasta spalanie-o jakieś 60%n.-normalnie przy jakiejś tam prędkości 6 litrów i nagle 9,5 l. po wypaleniu spadek do 6 l. ,kilka kilometrów z obrotami około 2200 i spalanie spada znowu do normalnego,to normalne???.

Tak, to normalne.
Nie dziwię się koledze że nie chce mu się przekopywać przez 44 strony tego wątku ;)

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 19:24
przez Mario12
:) dzięki za odpowiedz,a i owszem nie chciało sie przekopywać przez 44 strony -skapitulowałem po kilku i poszeedlem na łatwiznę :) :) :)

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 21:51
przez TuneFORCE
widmo82 napisał(a):
kmink napisał(a):Zapraszamy wszystkich właścicieli Mazd z systemami BOSCH i filtrem FAP/DPF nadającym się do kosza – już wyłączmy FAP/DPF programowo w Mazdach <spoko>.


A ile dajecie gwarancji? Z tego co wyczytalem to jeszce nikt nie odwazyl sie dac wiecej jak 6mc i ze 30tys km – wielu ma pozniej problemy z ogromna iloscia komunikatow o dziwnych bledach z kosmosu. Co wy na to?



1. Jacy inni?
2. Po co taki ton zaczepny?

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 22:16
przez MasterB
Ja tu tonu zaczepnego nie zauważyłem... Natomiast pytanie o gwarancję jest jak najbardziej na miejscu ;)

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 9 lut 2010, 23:32
przez krzych
44 strony na "palacy temat" to bardzo malo – jest wiele watkow mniej waznych, a majacych cztery razy wiecej stron :P

Ja tez nic zaczepnego nie zauwazylem, conajwyzej powatpiewanie w trwalosc modyfikacji – zreszta moim skromnym zdaniem, bardzo sluszne i bardzo na miejscu jest rozwianie takiego powatpiewania za pomoca niezbitych argumentow/dowodow. Ja osobisnie na przyklad zrezygnowalem z "szemranej" modyfikacji wobec ktorej gdy zaczalem zadawac za duzo pytan, nagle skonczyly sie odpowiedzi ;P. I slusznioe, bo kazda z tych odpowiedzi moglaby byc glupia ;) – ale to temat o DPF w wykonaniu Mazdy, a nie Bosh'a – z Boshem powinno byc latwiej.

PS. Ci "inni" to m. in. reklamujacy sie w tym watku Ci, u ktorych nikt nie odwazyl sie zrobic modyfikacji.
PS2. Mysle ze o wiele bardziej otwarte/fair podejscie jest z opisem na forum, a nie mailem – dlaczego? Bo tu ciezko wciskac kit, zbyt wiele osob to czyta znajacych sie na rzeczy ;) (nie pisze o sobie bynajmniej :) ).

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 10 lut 2010, 03:01
przez widmo82
MasterB napisał(a):Ja tu tonu zaczepnego nie zauważyłem... Natomiast pytanie o gwarancję jest jak najbardziej na miejscu ;)

Potwierdzam. Inni tzn inni ktorzy tez deklaruja ze wywalaja DPF ale jak sie rozpoczyna temat gwarancji to miekna i koncza rozmowe, widze ze mamy tu potwierdzenie. W takich okolicznosciach to moze i ja bede trudnil sie inkasowaniem po tysiaku za wywalenie DPFa.

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 10 lut 2010, 13:39
przez jarku007
widmo82 napisał(a):... W takich okolicznosciach to moze i ja bede trudnil sie inkasowaniem po tysiaku za wywalenie DPFa.
    Jak mi dasz gwarancję na piśmie na 1-2 lata bez limitu km -- to się zastanowię :P
    widmo82 napisał(a):Inni tzn inni ktorzy tez deklaruja ze wywalaja DPF ale jak sie rozpoczyna temat gwarancji to miekna i koncza rozmowe
    Nikt o zdrowych zmysłach nie podsunie swojego auta do testów . Płacę więc mam wszelkie prawo dostać pełne wytłumaczenie wykonywanej usługi wraz z gwarancją na piśmie , oraz za co ponosi odpowiedzialność firma modyfikująca auto w przypadku poważnej awarii wynikłej z jej winy .

Re: Problemy związane z filtrem DPF

PostNapisane: 11 lut 2010, 01:20
przez TuneFORCE
widmo82 napisał(a):
MasterB napisał(a):Ja tu tonu zaczepnego nie zauważyłem... Natomiast pytanie o gwarancję jest jak najbardziej na miejscu ;)

Potwierdzam. Inni tzn inni ktorzy tez deklaruja ze wywalaja DPF ale jak sie rozpoczyna temat gwarancji to miekna i koncza rozmowe, widze ze mamy tu potwierdzenie. W takich okolicznosciach to moze i ja bede trudnil sie inkasowaniem po tysiaku za wywalenie DPFa.



Napisz konkretnie kto z imienia i nazwiska albo podaj nazwę firmy żeby można było potwierdzić te informacje albo zaprzeczyć, po anonimow za klawiatury to mozna wszystko i o wszystkich napisać..

jarku007 napisał(a):
widmo82 napisał(a):... W takich okolicznosciach to moze i ja bede trudnil sie inkasowaniem po tysiaku za wywalenie DPFa.
    Jak mi dasz gwarancję na piśmie na 1-2 lata bez limitu km -- to się zastanowię :P
    widmo82 napisał(a):Inni tzn inni ktorzy tez deklaruja ze wywalaja DPF ale jak sie rozpoczyna temat gwarancji to miekna i koncza rozmowe
    Nikt o zdrowych zmysłach nie podsunie swojego auta do testów . Płacę więc mam wszelkie prawo dostać pełne wytłumaczenie wykonywanej usługi wraz z gwarancją na piśmie , oraz za co ponosi odpowiedzialność firma modyfikująca auto w przypadku poważnej awarii wynikłej z jej winy .


A czy ja Cie namawiam/nakłaniam na usuwane filtra FAP/DPF?
Tak jak kolegę widmo82 proszę i Ciebie o podanie namiaru na firmę/osobę która to mięknie jak zaczyna się temat gwarancji...podajcie tez swoje imiona i nazwiska żeby było można to zweryfikować...
Napiszcie o tych błędach po 30tyś km, gdzie u kogo, jak to zostało poprawione....

Jak na razie to tylko złośliwie "szczekacie" nie podając żadnych konkretów...

Usuwanie/wyłączanie FAP/DPF nie jest obowiązkowe i nikt nikogo do tego nie nakłania/zmusza/namawia, masz problem z FAP/DPF – jedź do serwisu i kup nowy, jak Cie nie stać to zmień auto albo poradź sobie w jakiś inny sposób...masz ochotę to podjedź do nas wyłączymy Ci to "ustrojstwo" albo jak chcesz zaoszczędź "tysiaka" to zrób to sam w domu, najlepiej kabelkiem z alledrogo <lol> , który może Ci się jeszcze przydać gdybyś chciał "naprawić" samochód kolegi.

Gdybyście pracowali w tej branży i gdyby w środku nocy zrozpaczony klient który robił chip tuning dzwonił do Was z zapytaniem czy nie działające wycieraczki maja jakiś związek z podniesieniem mocy to też byście podchodzili ostrożniej do niektórych tematów, gwarancje udzielamy to nie jest żaden problem gdyby nawet w jakiś nadprzyrodzony sposób posypał się soft to wgrywa się nowy i tyle, podobnie jak u naszej konkurencji.