newbie napisał:
Prymitywna "komercha" razi – to na pewno.
Co do hardych stwierdzeń co jest przyczyną jakichś niedomagań to chłopcy z ASO mają komfort, bo ktoś za nich opracowuje solucje i podaje im na tacy.
Jak pierwszy raz zobaczyłem instrukcję diagnozy problemu gasnących Diesli w 6 poczułem się lekko zniesmaczony – jest napisana dla kogoś na poziomie analfabetyzmu technicznego.
Trochę mnie to irytuje, bo pamiętam moją pierwszą naprawę takiego problemu, gdzie nie mogłem liczyć na żadną pomoc, a mimo to autko śmiga do dziś i jest nawet "pod opieką hardych".
To były czasy kiedy DENSO nie wiedziało, że może sprzedać solo SCV. Zawsze mówię, że każdą naprawę musi poprzedzać profesjonalna diagnostyka czyli obserwacja parametrów i umiejętność oceny wyników – a nie jedynie odpytanie o błędy diagnostyczne i oczekiwanie na kaszkę z nieba.
Na pytanie "ile kosztuje podpięcie do komputera" wywracają mi się flaki – ludkowie dalej nie chcą zrozumieć różnicy pomiędzy diagnostyką (ma za zadanie wskazać usterkę i nakreślić metody naprawcze) a odczytem błędów diagnostycznych (daje mało, a czasem wprowadza w błąd).
Mierzi mnie niekompetencja i indolencja skrywane za blichtrem oszyldowanych i "skomputeryzowanych" warsztatów
100 % racji,Grzegorz wie co pisze
!
a rozwiązanie problemu leży w pcm-mie ,które już naprawiał i zmieniał ze 121 KM na 136KM w 2002 roku.
polecam ,bo obserwując forum od lat zaczynając od BG/BA a kończąc na GH często a nawet zawsze przemyślenia i praktyka chłopaków z IMPEXU były zawsze celne ,były również prekursorami myślowymi w sieci A.S.O. Mazda jak i na forum SPEED
nie wymieniam przykładów wystarczy spojrzeć tylko na niektóre posty NEWBIE
jedno jest tylko w tym dobre ,że ujawnia je po dłuższym czasie tak abyśmy mogli choć troszkę komercyjnie spełnić swoje potrzeby
!
pozdrawiam
Auto-Market
Bydgoszcz