Wymiana wtryskiwacza
Wielkie dzięki za pomyślne wiadomości
Dopisano 2 lut 2015, 16:14:
Ok dobrzyn22. Zapomniałem się. Przy okazji cenne info z dzisiaj od Denso Warszawa. Owszem uruchomiono regenerację wtrysków Denso w Mazdzie 6 ale tylko w wyprodukowanych od 2005r z silnikami RF-7J a silniki RF-5C w dalszym ciągu są dyskryminowane ceną jednego nowego 2500 zeta bo regeneracji brak
Dopisano 2 lut 2015, 16:14:
Ok dobrzyn22. Zapomniałem się. Przy okazji cenne info z dzisiaj od Denso Warszawa. Owszem uruchomiono regenerację wtrysków Denso w Mazdzie 6 ale tylko w wyprodukowanych od 2005r z silnikami RF-7J a silniki RF-5C w dalszym ciągu są dyskryminowane ceną jednego nowego 2500 zeta bo regeneracji brak
Ostatnio edytowano 2 lut 2015, 07:15 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
to Denso na Sokratesa to jakaś totalna porażka.
kiedyś chciałem robić jakieś wzmocnienie 626 2002rok z przebiegiem 130tysi to za samą diagnozę krzyknęli 6 tysi
i jeszcze za nic nie ręczyli po sprawdzeniu
kiedyś chciałem robić jakieś wzmocnienie 626 2002rok z przebiegiem 130tysi to za samą diagnozę krzyknęli 6 tysi
i jeszcze za nic nie ręczyli po sprawdzeniu
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Witam. Podłącze się pod ten post. Mam taką o to prośbę czy mógłby mi ktoś podaj namiary (telefon, link do strony) na jakiś sklep w którym mógłbym kupi nowe wtryskiwacze w miarę przyzwoitej cenie. Bo z tego co wyczytałem to regenerowanymi to można za psami rzucać, a używane to też loteria.
-
KrystianCK
Cenę powiedzieli mi konkretną, 3,300 zł za jeden. Pare złoty dołożyć i można kupić drugą taką Mazde Jakieś inne propozycje?
-
KrystianCK
Witam.
Jestem zmuszony wymienić 2 wtryski RF7J 13H50 czy muszę wpisać jakieś kody adaptacyjne w sterowniku czy bez wpisania tych kodów auto odpali czy raczej nie ma szans ?
A może ma ktoś na sprzedaż sprawne wtryskiwacze RF7J 13H50 .
Pozdrawiam.
Jestem zmuszony wymienić 2 wtryski RF7J 13H50 czy muszę wpisać jakieś kody adaptacyjne w sterowniku czy bez wpisania tych kodów auto odpali czy raczej nie ma szans ?
A może ma ktoś na sprzedaż sprawne wtryskiwacze RF7J 13H50 .
Pozdrawiam.
- Od: 13 sie 2007, 21:54
- Posty: 29
- Skąd: KOŁO
- Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE
Jeżeli Forscan nie widzi żadnych danych z auta spróbuj połączyć się innym interfejsem. Na oficjalnym forum jest informacja o tym, iż nie wszystkie interfejsy zapewniają odpowiednią przepustowość na potrzeby transmisji danych (chodzi dokładnie o konwerter zamontowany w interfejsie).
- Od: 4 gru 2014, 08:12
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GY 04' 2.0 CiTD 136KM
Jak to właśnie wygląda?
Od lewej strony czyli rozrządu:
1 tłok to 1 wtrysk
2 tłok to 2 wtrysk
3 tłok to 3 wtrysk
4 tłok to 4 wtrysk
Niech ktoś mnie poprawi jeśli jest inaczej.
Czy ktoś tutaj z forumowiczów mógłby podać screenową procedurę z forscana jak koduje się wtryski?
U mnie okazuje się po wszystkich przeciwnościach wtryski do wymiany.
Mam badania starych wtrysków i 3 są do wyrzucenia. Zacinają się, nie trzymają ciśnienia. Co najlepsze to nie leją.
Więc w przyszłym tygodniu mam wymianę. Zamówiłem regenerowane u Riki – ego z gwarancją z badaniem pracy. U mnie to: RF7J13H50.
Edycja 23.07.2015
Właśnie wymieniłem u siebie 4 wtryski na regenerowane przez DENSO.
Adaptacja nowych wtrysków przy pomocy forscan polega na:
Podpinamy komputer, następnie przechodzimy do zakładki serwisowej i tam jest zmiana kodów wtrysków oczywiście kluczyk w stacyjce przekręcony w pozycje ON.
Przed naszymi oczami pojawia się okienko w które wpisujemy nowe kody wtryskiwaczy.
Po wpisaniu wszystkich kodów pod okienkiem jest przycisk zapisz do PCM.
Forscan powie nam abyśmy wyjeli kluczyk ze stacyjki i ponownie przekręcili w pozycje ON.
Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie i nie pomyliliśmy się w przepisywaniu kodów z wtrysków to mamy zakończoną adaptację naszych wtrysków.
Następnie uruchamiamy procedurę reset korekcji wtrysków.
Po całej procedurze nie robimy już kalibracji wtrysków gdyż wtryski są ustawione fabrycznie.
Wystarczy uruchomić silnik i cieszyć się samymi ZERAMI w korekcji.
U mnie problem z nierówną pracą silnika znikł. Sprawdziłem dawki paliwa dla 4 wtrysków. Wcześniej miałem 14-16 teraz mam 5-6.
Madzia wbija w fotel, teraz sama radość z jazdy. Zobaczymy jak wyjeżdżę zbiornik paliwa.
Wcześniej wtryski mi lekko siały w CB radiu, po założeniu nowych tego efektu już po prostu nie ma.
Od lewej strony czyli rozrządu:
1 tłok to 1 wtrysk
2 tłok to 2 wtrysk
3 tłok to 3 wtrysk
4 tłok to 4 wtrysk
Niech ktoś mnie poprawi jeśli jest inaczej.
Czy ktoś tutaj z forumowiczów mógłby podać screenową procedurę z forscana jak koduje się wtryski?
U mnie okazuje się po wszystkich przeciwnościach wtryski do wymiany.
Mam badania starych wtrysków i 3 są do wyrzucenia. Zacinają się, nie trzymają ciśnienia. Co najlepsze to nie leją.
Więc w przyszłym tygodniu mam wymianę. Zamówiłem regenerowane u Riki – ego z gwarancją z badaniem pracy. U mnie to: RF7J13H50.
Edycja 23.07.2015
Właśnie wymieniłem u siebie 4 wtryski na regenerowane przez DENSO.
Adaptacja nowych wtrysków przy pomocy forscan polega na:
Podpinamy komputer, następnie przechodzimy do zakładki serwisowej i tam jest zmiana kodów wtrysków oczywiście kluczyk w stacyjce przekręcony w pozycje ON.
Przed naszymi oczami pojawia się okienko w które wpisujemy nowe kody wtryskiwaczy.
Po wpisaniu wszystkich kodów pod okienkiem jest przycisk zapisz do PCM.
Forscan powie nam abyśmy wyjeli kluczyk ze stacyjki i ponownie przekręcili w pozycje ON.
Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie i nie pomyliliśmy się w przepisywaniu kodów z wtrysków to mamy zakończoną adaptację naszych wtrysków.
Następnie uruchamiamy procedurę reset korekcji wtrysków.
Po całej procedurze nie robimy już kalibracji wtrysków gdyż wtryski są ustawione fabrycznie.
Wystarczy uruchomić silnik i cieszyć się samymi ZERAMI w korekcji.
U mnie problem z nierówną pracą silnika znikł. Sprawdziłem dawki paliwa dla 4 wtrysków. Wcześniej miałem 14-16 teraz mam 5-6.
Madzia wbija w fotel, teraz sama radość z jazdy. Zobaczymy jak wyjeżdżę zbiornik paliwa.
Wcześniej wtryski mi lekko siały w CB radiu, po założeniu nowych tego efektu już po prostu nie ma.
Panowie mam pytanie.
Jeśli będe wymienał wtryskiwacze np: na używane sprawdzone lub regenerowane muszę dobierać je jakoś po numerach? czy muszę je jakoś adaptować?
PS MAZDA 6 2.0 121 KM DIESEL
pOZDRAWIAM
Jeśli będe wymienał wtryskiwacze np: na używane sprawdzone lub regenerowane muszę dobierać je jakoś po numerach? czy muszę je jakoś adaptować?
PS MAZDA 6 2.0 121 KM DIESEL
pOZDRAWIAM
- Od: 1 sie 2010, 21:11
- Posty: 16
- Skąd: GDYNIA
- Auto: Mazda 626 1993 2.0 benzyna
Podepne się pod temat i zapytam czy używał ktoś może takiego lub innego podobnego środka http://www.motochemia.pl/stp-formula-do ... p-295.html do czyszczenia wtryskiwaczy? Mam mały lecz odczuwalny spadek mocy i przyczyną prawdopodobnie są właśnie wtryski.
gruberek11 napisał(a):...muszę dobierać je jakoś po numerach? czy muszę je jakoś adaptować?
PS MAZDA 6 2.0 121 KM DIESEL
pOZDRAWIAM
nie, po montazu kalibracja..
przy okazji demontazu regulacja luzow i wymiana podkladek
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Mój mechanik stwierdził, że nie ma potrzeby robić kalibracji, że się same po jakimś czasem skalibrują.
Ja i tak go nie posłuchałem i zrobiłem samodzielnie kalibrację, bo po założeniu wtrysków nie podobało mi się klepanie wtryskiwaczy.
Oczywiście podkładki i uszczelka wymieniona oraz luzy zaworowe sprawdzone.
Koszt całościowy:
– wtryski 750zł,
– sprawdzenie wtrysków 400zł (sprawdzone 10 sztuk, 4 stare i 6 nowych kupionych)
-robota mechanika jeszcze nie wyceniona, dopiero jak wszystko będzie ok będę płacił
.
Ja i tak go nie posłuchałem i zrobiłem samodzielnie kalibrację, bo po założeniu wtrysków nie podobało mi się klepanie wtryskiwaczy.
Oczywiście podkładki i uszczelka wymieniona oraz luzy zaworowe sprawdzone.
Koszt całościowy:
– wtryski 750zł,
– sprawdzenie wtrysków 400zł (sprawdzone 10 sztuk, 4 stare i 6 nowych kupionych)
-robota mechanika jeszcze nie wyceniona, dopiero jak wszystko będzie ok będę płacił
.
- Od: 26 sie 2014, 15:09
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD KOMBI
121KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6