mr_t napisał(a):I teraz nie wiem która strona bagnetu mówi prawdę,
Mi w serwisie powiedziano, że odczytywac się powinno tą stron po ktrej jest mniej oleju
www.mazdaspeed.pl
mr_t napisał(a):I teraz nie wiem która strona bagnetu mówi prawdę,
Summit napisał(a):Jakbym siebie czytał. Kpina to jest mało powiedziane. I nie ma w tym żadnej przesady
iskander1026 napisał(a):u mnie zawsze skutkuje to jazda na obrotach powyzej 3 tys. przez dluzszy czas. jakies 15min. dopoki "rudy" nie zgasnie.
Summit napisał(a):Myjk poczytaj co piszą ludzie którzy mają te samochody od np. 2006 roku.
Summit napisał(a):Dla mnie samochód służy do jazdy, a nie do nutrwalania sobie pewnych zachowań, ktyórymi w zasadzie nie powinienem się przejmowac.
Summit napisał(a):Znajdź mi w mieście odcinek który pozwala na jazdę ze stałymi obrotami przez 15 minut.
algha napisał(a):Podobnie jak Summit mam co innego do roboty,
niz ciagle wgapianie sie w spalanie chwilowe.
algha napisał(a):Aha. Piszesz, ze przy 2.2 rpm spalanie nie powinno byc wyzsze niz 5l ?
U mnie jest ok 6.5-8 przy tych obrotach.
Myjk napisał(a):Nie chce mi się więcej polemizować na ten temat.
Wasz samochód, dbajcie sobie o niego jak chcecie.
Na równej drodze i przy utrzymaniu tych samych obrotów – tak, pomiędzy 4,5 a 5,5.
algha napisał(a):Myjk, to nie tak. Tu nie chodzi o dbanie lub jego brak. Tylko, pls, nie bron tego dziadostwa (DPF). Ja to juz akceptuje nawet, bo ... nie mam innego wyjscia. Ale na pewno nie polubie.
algha napisał(a):A napisz jeszcze przy jakiej predkosci ;–) Bo to dosc istotne.
algha napisał(a):Przy okazji. Z jakiego serwisu korzystasz ? Tego w Starej Milosnej ?
algha napisał(a):Bo mi w A2000 powiedzieli, ze na 6 po lifcie nie ma zadnych akcji serwisowych... (vide Twoj IC)
xANDy napisał(a):Ekonomiczne diesle skończyły się wraz z dpf'ami...
grzehoo napisał(a):ten DPF to troche dziwny wynalazek, co nie?
Ale jak po kilku tysiącach zapcha Ci się filtr to TY, a nie Mazda będziesz płacił za wypalanie i ponadplanową wymianę oleju
grzehoo napisał(a):orry, ze tu zapytam, ale w jaki sposób jest wypalany DPF w nowych Mazdach? Sam się wypala chemicznie czy jakoś tam temperaturowo, czy trzeba mu pomagać jakoś i martwić się?
grzehoo napisał(a):dlaczego trzeba się martwić chwilowym?
jack7 napisał(a):A czy ktoś z autem na gwarancji próbował powalczyć z mazdą o to kto ma zapłacić za akcję z olejem? Może wystarczy się tylko upomnieć.
Summit napisał(a):Żeby taką temperaturę zachować musisz jechać około 15 minut z prędkością obrotową silnika powyżej 2500 RPM
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6