Leoo napisał(a):Numer na wtrysku ma się zgadzać z numerem na kablu oporowym.
I tu ja sie wtącę, prawie wszyscy na tym forum znają P. Mariusza z Mysłowic i wiedzą, że jest z niego konkretny mechanik od mazd. W tamtym roku wymieniałem u niego 2 wtryski i w tej chwili mam różne numery na kablach i wtryskach. Przy wymianie Pan Mariusz stwierdził, że to nie ma takiego znaczenia. Zrobił kalibrację po wymianie i tyle. Auto oprócz tego, że dużo pali to jeździ normalnie
Przed wymianą komp mi zawyżał spalanie a jest na +15% a po wymianie wydawało się, że spadło a tak na prawdę to zaniża i auto nadal pali tyle ile paliło :/. Muszę zrobić test przelewowy na nowo bo aż jestem ciekaw.
Edit
Z tego wszystkiego podpiąłem się forscanem do madzi. Nie woła mi niestety o mscan wiec zostaje hscan. Po wrzuceniu korekt wtrysków mam +1 na 2 i + 4~6 na 4 na luzie. Do tego miałem zapamiętany błąd egr. Wychodzi na to że Pan Mariusz mi wsadził już lejący wtrysk (1 i 4 był wymieniany) a do tego robił mi EGR a tu dalej ten sam błąd. Muszę powiedzieć, że jestem zawiedziony obsługą niestety....