Wymiana silnika i problem
Strona 1 z 1
Witam wszystkich klubowiczów
mam mały problem niedawno moja madzia wytknęła nóżkę silnik na allegro 3000 i w górę udało mi się przywieść madzie z Anglii za tyle co silnik na allegro ,ale nie w tym problem
Moja madzia miała 121KM ,a ta ma 136KM z tego co wiem to te silniki ponoć są identyczne .
przełożyłem silnik i po odpaleniu choinka na liczniku abs ,chek engine ,dsc ,mowie sobie pewnie czeba przełożyć kompa no , ale po przełożeniu mróga szybko kontrolka od kluczyka i nie odpala tzn nie kreci
przełożyłem całą elektronike ze stacyjki od angola no chyba ze coś pominołem i dalej głuchy i tu moje pytanie co jeszcze muszę przełożyż ,a żeby odpalić na tym kompie od 136KM
za odpowiedź z góry dziękuje i pozdrawiam
adamses
mam mały problem niedawno moja madzia wytknęła nóżkę silnik na allegro 3000 i w górę udało mi się przywieść madzie z Anglii za tyle co silnik na allegro ,ale nie w tym problem
Moja madzia miała 121KM ,a ta ma 136KM z tego co wiem to te silniki ponoć są identyczne .
przełożyłem silnik i po odpaleniu choinka na liczniku abs ,chek engine ,dsc ,mowie sobie pewnie czeba przełożyć kompa no , ale po przełożeniu mróga szybko kontrolka od kluczyka i nie odpala tzn nie kreci
przełożyłem całą elektronike ze stacyjki od angola no chyba ze coś pominołem i dalej głuchy i tu moje pytanie co jeszcze muszę przełożyż ,a żeby odpalić na tym kompie od 136KM
za odpowiedź z góry dziękuje i pozdrawiam
adamses
- Od: 31 sie 2013, 11:11
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 2003r 121/136KM :)
niestety nie bo jest mały problem z odkręceniem ponieważ stacyjka jest przykręcona na śruby zrywalne i nie ma za co złapać , no i mam tylko jeden kluczyk od anglika ,a wolałbym mieć dwa dlatego też zastanawiam się jak to obejść no chyba ze dało by przypisać moje kluczyki do kompa ale nie znam żadnego magika od kompa w Poznaniu.
- Od: 31 sie 2013, 11:11
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 2003r 121/136KM :)
sorry, ale twoj opis swiadzy o tym, ze nie masz pojecia o tej materii.
lub twoj opis jest niekompletny
przy wymianie silnika nie ma jakiejkolwiek potrzeby wymiany urzadzen elektr. lub elektronicznych.
a przy wymianie PCMa/ECU trzeba do doprogramowac do kluczkow, bo w nim jest imobliajzer
pozdr.
Ex.-klubowicz
Enduro
lub twoj opis jest niekompletny
przy wymianie silnika nie ma jakiejkolwiek potrzeby wymiany urzadzen elektr. lub elektronicznych.
a przy wymianie PCMa/ECU trzeba do doprogramowac do kluczkow, bo w nim jest imobliajzer
pozdr.
Ex.-klubowicz
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam...
do Enduro.
ok powiedzmy ze zakładam kompa PCM-a od anglika 136KM czy muszę jechać do kogoś kto zaprogramuje mi moje kluczyki z mojej Madzi czy mogę to zrobić sam?
a w temacie elektroniki jestem słaby
pozdrawiam
do Enduro.
ok powiedzmy ze zakładam kompa PCM-a od anglika 136KM czy muszę jechać do kogoś kto zaprogramuje mi moje kluczyki z mojej Madzi czy mogę to zrobić sam?
a w temacie elektroniki jestem słaby
pozdrawiam
- Od: 31 sie 2013, 11:11
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 2003r 121/136KM :)
adamses napisał(a):.
a w temacie elektroniki jestem słaby
pozdrawiam
nie.
aby doprogramowac kluczyki do obcego PCMa potrzebny jest tobie tester i dodatkowo specjalne wygenerowane na swiezo kody, ktore ma tylko ASO (teoretycznie)
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
adamses napisał(a):... zawsze można dorobić drugi
pozdrawiam i dzieki za odp.
adamses
jasne, ale ten kosztuje pare pln..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
wszystko już wiem przekładam stacyjkę od anglika tyle ze będę miał niestety jeden kluczyk , ale co tam zawsze można dorobić drugi
Nie koniecznie trzeba stacyjkę przekładać wystarczy rozciąć z boku kluczyk i wyjąć tą pestkę od immobilizera i przełożyć do do drugiego kluczyka
A wtedy ten drugi kluczyk co masz wystarczyło by przeprogramować w serwisie ten drugi kluczyk
Tu masz pokazane gdzie jest pestka od imo w kluczyku
http://imgs.inkfrog.com/pix/ucrazybuy/ucrazybuy286-5.jpg
- Od: 12 lut 2013, 22:51
- Posty: 26
- Skąd: Irlandia
- Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003
marko11166 napisał(a):..
Nie koniecznie trzeba stacyjkę przekładać wystarczy rozciąć z boku kluczyk i wyjąć tą pestkę od immobilizera i przełożyć do do drugiego kluczyka ..
tak czy owak masz rozciety kluczyk a to na dluzej kazdego zmeczy
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Podepne sie pod temat.
W mojej mazdzie zostalem zmuszony do wymiany silnika (lejacy wtrysk, dziura w 2 tłoku ogolnie silnik do wymiany) calosc zostala juz poskladana do kupy i jest problem. Mechanik wymienil 1 i 2 wtrysk na inny sprawny uzywany wyciagniety z mazdy ktora zaliczyla dzwona, a 3 i 4 zostaly orginalne. No i auto zwyczajnie nie odpala a jak odpali to doslownie na chwile. Czy cos jeszcze trzeba zrobic z tymi wtryskami? check engine gasnie i sie nie zapala. Jakas kalibracja czy jest jakis ficzer? Auto przestalo 2mc na dworze czekajac na naprawe ale mechanik olal sprawe i naprawial ja inny.
Podepne sie pod temat.
W mojej mazdzie zostalem zmuszony do wymiany silnika (lejacy wtrysk, dziura w 2 tłoku ogolnie silnik do wymiany) calosc zostala juz poskladana do kupy i jest problem. Mechanik wymienil 1 i 2 wtrysk na inny sprawny uzywany wyciagniety z mazdy ktora zaliczyla dzwona, a 3 i 4 zostaly orginalne. No i auto zwyczajnie nie odpala a jak odpali to doslownie na chwile. Czy cos jeszcze trzeba zrobic z tymi wtryskami? check engine gasnie i sie nie zapala. Jakas kalibracja czy jest jakis ficzer? Auto przestalo 2mc na dworze czekajac na naprawe ale mechanik olal sprawe i naprawial ja inny.
- Od: 17 mar 2011, 13:49
- Posty: 9
- Skąd: Płd WLKP
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136 KM
2004 r kombi
jesli jest cisnienie i paliwo jest wtryskiwane, to musi odpalic.
czyli jesli jestes pewien silnika to sprawdz czy jest wtrysk.
pozdr.
E
czyli jesli jestes pewien silnika to sprawdz czy jest wtrysk.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Lisa napisał(a):.. kazdy kabel jest scisle dobierany do wtrysku.
tak ,ale nie makoniecznosci wymiany wszystkich, jesli sa np dwa sprawne!
to tak jak z zaprzegiem, kon ktory kuleje zostaje w zagrodzie i jest wymieniany na inny
pozostale trzy pozostaja na miejscu
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ok. Jutro sprawdzimy wtryski. A czy po takim prawie 3 miesiecznym bezczynnym staniu moglo cos zlego stac sie z pompa paliwa? Czy odpowietrzenie ukladu paliwowego jest bardziej skoplikowane anizeli w innych dieslach?
- Od: 17 mar 2011, 13:49
- Posty: 9
- Skąd: Płd WLKP
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136 KM
2004 r kombi
Lisa napisał(a):...czy po takim prawie 3 miesiecznym bezczynnym staniu moglo cos zlego stac sie z pompa paliwa? Czy odpowietrzenie ukladu paliwowego jest bardziej skoplikowane anizeli w innych dieslach?
nie!
E.
Ostatnio edytowano 27 wrz 2013, 10:36 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ok.sorry,
staram sie o przejrzystosc akt. postow i na ogol obcinam cytaty dla zmniejszenie objetosci.
no i w przyszlosci postaram sie o zminimalizowanie lub wogole niecytowanie...na ile to mozliwe
pozdr
E
staram sie o przejrzystosc akt. postow i na ogol obcinam cytaty dla zmniejszenie objetosci.
no i w przyszlosci postaram sie o zminimalizowanie lub wogole niecytowanie...na ile to mozliwe
pozdr
E
Ostatnio edytowano 1 paź 2013, 18:46 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam...
mogę się mylić ,ale może również być to zawór SCV ja miałem taki problem po wymianie silnika w mojej Madzi jak była zimna to ciężko było ją zapalić ,a jak już ją zapaliłem to gasła ,aż się dobrze nie rozgrzała wymieniłem SCV z mojego starego silnika i wszystko wróciło do normy czy zimny czy ciepły zawsze pięknie zapala
pozdrawiam adamses
mogę się mylić ,ale może również być to zawór SCV ja miałem taki problem po wymianie silnika w mojej Madzi jak była zimna to ciężko było ją zapalić ,a jak już ją zapaliłem to gasła ,aż się dobrze nie rozgrzała wymieniłem SCV z mojego starego silnika i wszystko wróciło do normy czy zimny czy ciepły zawsze pięknie zapala
pozdrawiam adamses
- Od: 31 sie 2013, 11:11
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 2003r 121/136KM :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6