Przedzimowe prace ´przygotowawczo/zapobiegawcze´

Postprzez Prezzi » 10 gru 2009, 16:55

JohnnyB napisał(a):nadmiar paliwa z listwy wtryskowej wraca do baku, a stamtąd znowu przez filtr paliwa do "silnika"..... dobrze zaczaiłem ?

Czyli ten brokat z paliwem zostaje przetłoczony do wtrysków i z nadmiarem paliwa wraca do baku i wtłaczany jest ponownie ale już z baku przez filtr paliwa


tak, ale czesc tego "brokatu" idzie bezposrednio przez wtrysk do gara ..
Czyszczenie calego ukladu tak jak sugeruje Enduro napewno nie zaszkodzi / pomoze, ale problemu siadajacej pompy wtryskowej nie rozwiarze .. pytanie – czy to jedyna opcja ? moze ten magiczny brokat ma zrodlo gdzie indziej ..
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie :D

M6 09 2.0 143 KM DPF :)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2009, 12:39
Posty: 48
Skąd: Poznań
Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM

Postprzez JohnnyB » 10 gru 2009, 17:01

dzięki , ale można bez zagadek ?
tak czy owak polece kumplowi czyszczenie, ale warto by wiedziec czy to jedyna mozliwosc wytępowania tego "brokatu"
Jeśli są jeszcze inne opcję, wartoby wiedzieć.
Dzięki.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez krzych » 10 gru 2009, 17:14

JohnnyB napisał(a):czy to jedyna mozliwosc wytępowania tego "brokatu"

Jedyna opcja jest naprawienie elementu z ktorego pochodza te "wiory" (gdzie pompe rabia, tam wiory leca). To ze usuniesz brokat da tylko tyle, ze przez chwile wtryski nie beda sie zapychac (choc juz pewnie sa przypchane), ale po jakims czasie znow bedzie brokat zapewne... (no chyba ze sie calkiem element wytrze i zniknie ;) )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Prezzi » 11 gru 2009, 00:37

JohnnyB napisał(a):dzięki , ale można bez zagadek ?


chetnie, ale nie znam odpowiedzi :D

zadaje dalsze pytanie znawca, bo ja osobiscie nie spotkalem sie z "posrebrzanym" filtrem paliwa, wiec nie wiem co moze byc jeszcze tego przyczyna oprocz pompy
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie :D

M6 09 2.0 143 KM DPF :)
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2009, 12:39
Posty: 48
Skąd: Poznań
Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM

Postprzez Enduro » 11 gru 2009, 00:42

JohnnyB napisał(a):1.....nadmiar paliwa z listwy wtryskowej wraca do baku, a stamtąd znowu przez filtr paliwa do "silnika"..... dobrze zaczaiłem ?

2. ..ten brokat z paliwem zostaje przetłoczony do wtrysków i z nadmiarem paliwa wraca do baku i wtłaczany jest ponownie ale już z baku przez filtr paliwa


1. nadmiar paliwa z pompy wraca do baku jak i przelew z wtryskow...

2. to zaczailes poprawnie,...
a ten brokat pochodzi z przytartej pompy....
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Cichyq » 16 gru 2009, 14:53

Wydaje mi sie, ze troszke przesadzacie z tą pompa wtryskowa :)
Po prostu kolega zatankowal jakies pomyje na stacji i wszystko osadzilo sie na filtrze.
Przeciez jakby smieci poszly do wtrusków, to przynajmniej jeden wtryskiwacz w baaardzo krotkim czasie powiedzial, ze to pie...li i na tym nie jedzie.

Pozdrawiam.
Nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2007, 21:11
Posty: 176 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda CX-7 Sport DISI Turbo 260KM '10

Postprzez thomass » 16 gru 2009, 14:59

]a ja bym polecal zaslepienie 3/4 chlodnicy na mrozy[autko szybciej sie grzeje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Riki » 16 gru 2009, 15:07

thomass napisał(a):ja bym polecal zaslepienie 3/4 chlodnicy na mrozy[autko szybciej sie grzeje


Jak masz sprawny układ chłodzenia to nic to nie daje...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Enduro » 16 gru 2009, 15:25

Cichyq napisał(a):Wydaje mi sie, ze troszke przesadzacie z tą pompa wtryskowa :)
Po prostu kolega zatankowal jakies pomyje na stacji i wszystko osadzilo sie na filtrze.
Przeciez jakby smieci poszly do wtrusków, to przynajmniej jeden wtryskiwacz w baaardzo krotkim czasie powiedzial, ze to pie...li i na tym nie jedzie.Pozdrawiam.

po pierwsze na stacji nie zatankujesz "brokatu"!
co najwyzej mozesz kilka gwiazdek nabyc jak na lysych pechowo natrafisz....
a wtryski niekoniecznie musza od razu dac o sobie znac!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Cichyq » 16 gru 2009, 15:37

A jesli to opilki z pompy dystrybutora ?

Nie wiem czy padajaca pompa paliwa (w zbiorniku) moze tez dawac takie efekty.

Pozdrawiam.
Nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2007, 21:11
Posty: 176 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda CX-7 Sport DISI Turbo 260KM '10

Postprzez Enduro » 16 gru 2009, 16:01

Cichyq napisał(a):A jesli to opilki z pompy dystrybutora ?
Nie wiem czy padajaca pompa paliwa (w zbiorniku) moze tez dawac takie efekty.

w dieslu na ogol nie ma pompy w zbiorniku.......
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Neonixos666 » 16 gru 2009, 22:31

co do przysłaniania chłodnicy to jakaś pomyłka bo i tak silnik rozgrzewa się w małym obiegu a dopiero jak się rozgrzeje to idzie duży obieg czyli na chłodnicę. Ludzie myślą że im cieplej będzie a tu buuuu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez konik_kr » 20 gru 2009, 14:42

Neonixos666 napisał(a):co do przysłaniania chłodnicy to jakaś pomyłka bo i tak silnik rozgrzewa się w małym obiegu a dopiero jak się rozgrzeje to idzie duży obieg czyli na chłodnicę. Ludzie myślą że im cieplej będzie a tu buuuu


chyba ze ktoś niema termostatu to mu pomoże takie przysłonienie
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2007, 20:52
Posty: 60
Skąd: Syrynia
Auto: Opel Corsa od żony
była:
Mazda 6 2.0 MZRCD 121 kucyków

Postprzez Enduro » 21 gru 2009, 15:21

wielu melduje problemy z odpaleniem itp...
a tego postu na czas nie przeczytali!
i na pewno jeszcze nie jeden
dlaczy do tego grona...
pzdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez przemek_w » 21 gru 2009, 15:39

Enduro napisał(a):a tego postu na czas nie przeczytali!
E


Czytałem.
Filtr paliwa – wymieniony w czerwcu i zrobione 11 tysiecy.
Sitko w zbiorniku – wyczyszczone 2 tyg temu

A i tak stałem bo gówniane paliwo się trafiło.
pozdrawiam
Przemek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2009, 11:03
Posty: 38
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM 2003

Postprzez Yapa » 21 gru 2009, 16:30

przemek_w napisał(a):
Enduro napisał(a):a tego postu na czas nie przeczytali!
E


Czytałem.
Filtr paliwa – wymieniony w czerwcu i zrobione 11 tysiecy.
Sitko w zbiorniku – wyczyszczone 2 tyg temu

A i tak stałem bo gówniane paliwo się trafiło.

a gdzie tankowałeś?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez przemek_w » 21 gru 2009, 22:45

Yapa napisał(a):A i tak stałem bo gówniane paliwo się trafiło.

a gdzie tankowałeś?[/quote]

Orlen – Bałtycka. Przez zimę odpuszczam Orlen. Na wiosnę pewnie znowu zacznę bo po drodze.
pozdrawiam
Przemek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2009, 11:03
Posty: 38
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6