Wtryski-wyciek oleju – uszkodzone uszczelki?

Postprzez seba_M6 » 20 sty 2009, 14:43

Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem "szóstki" – i nie wiem czy szczęśliwym. Wczoraj miałem awarię. Autko najpierw straciło moc, a potem zaczęło klekotać jak nie powiem co.... Okazało się, że po zdjęciu pokrywy silnika olej leje się z dwóch wtrysków. Co jescze bardziej dziwne – są one luźne.
Co mogło się stać? miał ktoś z Was taką awarię? co może mieć wpływ na taką awarię?
niby 6 to było najmniej awaryjne auto, a tu takie coś?
Auto ma przejechane 105 tyś.
Seba_M6
M6 2.0 CDTi 136KM
Początkujący
 
Od: 2 sty 2009, 15:13
Posty: 4
Skąd: Czerwionka
Auto: Mazda M6 2.0 CDTi 136KM, kombi

Postprzez fuks » 20 sty 2009, 14:55

możliwe że puściły mocowania wtrysków, jest po jednym na dwa wtryski, bądź były wyciągane/zmieniane wtryski i fachowcy założyli stare podkładki, a powinny być zawsze nowe. Jeżeli te dwa wtryski są obok siebie od prawej lub lewej(czyli trzymane przez to samo mocowanie), to raczej pewne, że tak się stało
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez seba_M6 » 20 sty 2009, 21:23

Dzięki...
Pytanie czy coś takiego powinno się stać w samochodzie takim jak Mazda przy przebiegu 100tys.? może i autko ma 6 lat ale takie coś?
Seba_M6
M6 2.0 CDTi 136KM
Początkujący
 
Od: 2 sty 2009, 15:13
Posty: 4
Skąd: Czerwionka
Auto: Mazda M6 2.0 CDTi 136KM, kombi

Postprzez fuks » 20 sty 2009, 21:32

seba_M6 napisał(a):Dzięki...
Pytanie czy coś takiego powinno się stać w samochodzie takim jak Mazda przy przebiegu 100tys.? może i autko ma 6 lat ale takie coś?


No... budzi to pewne wątpliwości, ale u mnie przy przebiegu 126000 były wymieniane wtryski (cały komplet – 1 stukał a dwa lekko przelewały, no to zmieniłem wszystkie), może była to wina polskiego paliwa, a może ............. Na pewno nie powinno się nic takiego stać, ale pamiętajmy o ludzkim czynniku jak fachowcy i stare podkładki. Z doświadczenia podpowiadam: zanim weźmiesz się za wymianę połowy silnika popatrz dobrze czy problem nie jest bardziej prozaiczny.
Napisz jak będziesz już wiedział czy wygląda to tak jak mówiłem (czy to wtryski obok siebie)
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez Enduro » 20 sty 2009, 21:49

podkladki pod wtryskami
ale mizernej roboty tzw. druciarzy
tez nie wykluczam!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 20 sty 2009, 23:12

Norma .... :P nie skupiaj sie na problemie tylko na jego rozwiązaniu .... :) dekiel w góre i wszystko bedziesz miał jak na dłoni.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez seba_M6 » 21 sty 2009, 08:42

Cześć.
Po zdjęciu pokrywy okazało się, że dwa wtryski obok siebie (z lewej strony) są luźne.
Czyli zgodnie z tym co sugerujecie, ktoś przy tym grzebał i zrobił to na odwal. Zresztą widać, że była zdejmowana głowiczka, bo silikon wychodzi a na dodatek brakuje dwóch śrub mocujacych dodatkowe wsporniki z boku silnika.....
Ładnie się zaczyna....
Seba_M6
M6 2.0 CDTi 136KM
Początkujący
 
Od: 2 sty 2009, 15:13
Posty: 4
Skąd: Czerwionka
Auto: Mazda M6 2.0 CDTi 136KM, kombi

Postprzez Globy » 21 sty 2009, 13:08

=> Diesel

PS. Czy jesteś pewien oryginalnego przebiegu w swoim aucie?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez seba_M6 » 21 sty 2009, 17:13

hmmm Mazda po podaniu numerów potwierdziła obecny przebieg.
Pytanie czy ktoś w niemczech czegoś nie kombinował, ale musiał by to robić od samego początku (czyli jeździć, cofać licznik – robić przegląd i tak w kółko). Przy jednym właścicielu prywatnym – trudno w to uwierzyć – choć mój znajomy mechanik mówi że rasowy japończyk po 100tyś tak nie wygląda (jeśli chodzi o silnik, były jeszcze do wymiany dwa łożyska – choć mogała stać dwa lub 3 miesiące w komisie w niemczech – co do stanu korozji podwozia – wiele już przeczytałem na forum i wiem że jest to słaby punkt mazdy (jak i większości nowych samochodów).
Seba_M6
M6 2.0 CDTi 136KM
Początkujący
 
Od: 2 sty 2009, 15:13
Posty: 4
Skąd: Czerwionka
Auto: Mazda M6 2.0 CDTi 136KM, kombi

Postprzez ANDY999 » 21 sty 2009, 19:40

niby 6 to było najmniej awaryjne auto, a tu takie coś?
Auto ma przejechane 105 tyś.[/quote,kolego poczytaj forum i ja tu nic o bezawaryjności,napisanego niewidziałem
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Enduro » 22 sty 2009, 01:39

ANDY999 napisał(a):niby 6 to było najmniej awaryjne auto, a tu takie coś?

i jest,
bo wedlug statystyk ADAC jest najmniej awaryjnym autem,
ale niestety w wersji 1,8L
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tomex_b » 23 gru 2010, 12:02

seba_M6 napisał(a):Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem "szóstki" – i nie wiem czy szczęśliwym. Wczoraj miałem awarię. Autko najpierw straciło moc, a potem zaczęło klekotać jak nie powiem co.... Okazało się, że po zdjęciu pokrywy silnika olej leje się z dwóch wtrysków. Co jescze bardziej dziwne – są one luźne.


Przydarzyło mi się dokładnie to samo, dwa wtryski z lewej strony luźne przez które wywaliło olej.
Czy te silniki tak mają?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sie 2008, 19:01
Posty: 21
Skąd: Kurzyna (Stalowa Wola)
Auto: Mazda 6

Postprzez Grzyby » 23 gru 2010, 12:07

Nie
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Myjk » 23 gru 2010, 12:27

Tak


<spoiler>


Tak mają te silniki -- jak wszystkie rzeczy o które się nie dba. :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6