Wtryskiwacz bez kabla oporowego
1, 2
Witam;
Mam szybkie pytanie.
Czy jest sens kupowania wtrysku bez kabla oporowego? Mozna taki kabel pozniej dokupic np w ASO (za rozsadna cene) czy poprostu wtrysk bez kabelka jest niewiele warty bo nie mozna go zmusic do poprawnego dzialania?
pozdrawiam
EDIT: Znalazlem w poradniku wartosci opornosci w zaleznosci od oznaczen wtrysku. Wychodzi na to, ze dorobienie sobie kabelka nie jest zbyt trudne.
Mam szybkie pytanie.
Czy jest sens kupowania wtrysku bez kabla oporowego? Mozna taki kabel pozniej dokupic np w ASO (za rozsadna cene) czy poprostu wtrysk bez kabelka jest niewiele warty bo nie mozna go zmusic do poprawnego dzialania?
pozdrawiam
EDIT: Znalazlem w poradniku wartosci opornosci w zaleznosci od oznaczen wtrysku. Wychodzi na to, ze dorobienie sobie kabelka nie jest zbyt trudne.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Nie , chyba ze za grosze , nowy przewód do niego bedzie w cenie sprawnego wtrysku ( z przewodem ) wiec chyba nie ma sensu . Jak znasz jego numer porozmawiaj z Enduro moze załatwi Ci przewód za małą kase.darow napisał(a):Czy jest sens kupowania wtrysku bez kabla oporowego?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja kupiłem wtryski do mojej MPV bez kabli a nie miały tego samego numeru co oryginalne, w chwili obecnej jeden wtryskiwacz mam z innym numerem ale w serwisie spokojnie skalibrowali mi to i silnik pracuje bez problemów. Tak że oczywiście najlepiej mieć wszystko jak należy ale tragedii nie ma jak wtryski nie będą sparowane z kablami.
Ukman napisał(a):Darow napisz cos o dorobieniu kabla bo ja dzis kupilem mazde 6 ktora choruje na wtrysk i musze kupic do niej wtrysk ale musi byc z kablem ale jesli da sie dorobic to napisz co potrzeba
W dziale Diesel w poradniku piora xANDy'ego mozesz znalesc wartosci opornosci w zaleznosci od numerka na wtryskiwaczu. Wiec majac kabelek mozna sprawdzic czy wartosc rzeczywista zgadza sie z ta w poradniku. Jesli tak, wystarczy dolozyc/odjac/zmienic opornik (a gdzie one sa w tym kablu i czy latwo dostepne to nie mam pojecia, bo nie sprawdzalem) i zmajstrowac sobie samemu kabelek pod dany wtrysk.
Ale tak jak napisal Otiks, skoro moga w serwisie ustawic wtrysk na kablu o innej wartosci niz zalecana to problem z glowy. Oczywiscie zrobic sobie samemu bedzie taniej, szczegolnie w UK, gdzie ceny serwisu zabojcze a jakosc mizerna.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Mnie nigdy nie udało się tej operacji przeprowadzic poprawnie , IDS wywalał proces kalibracji hm....ciekawe co to za sztuczka ?otiks napisał(a):w chwili obecnej jeden wtryskiwacz mam z innym numerem ale w serwisie spokojnie skalibrowali mi to
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
,Jarku ja też już parę raz kalibrowałem wtryski ids -em , i próbę przechodzą prawidłowo , co prawda na jednym mam korektę -1 ale to pikuś ,czasami jest tak że przy kalibrowaniu ,ids przerywa na którymś wtrysku, ale po 2 3 razach kalibrowanie przebiega pomyślnie, a jest tak chyba dlatego że za 1 i 2 razem ten słabszy wtrysk poprawia pracę aż za trzecim razem zaczyna chodzić jak trzeba , i kalibracja przepływa prawidłowo,natomiast z tego co widzę czasami mamy różne wtryski , i różne komputery , np. w 2004 były trzy bądź cztery modyfikacje kompów, i każdy numerek przy wtrysku nie jest bez znaczenia , bo jak założymy wtryski z numerkami np z pierwszej dekady np roku 2004 , a komp ,jest z końca 2004r, mogą być problemy z kalibracją,i z pracą silnika dlatego kupując wtryski , sprawdźmy jakiego kompa mamy , i teraz do serwisu też trzeba zapytanko złożyć , jakie numery wtrysków są z tym kompem kompatybilne, ja wiem że jest to skomplikowane , ale zaczynam rozumieć o co chodzi w tych silnikach,.Nie piszę tego do informacji tylko tobie ale także osobom które kupują ,lub będą zakupować używane wtryski,źródło informacji MAZDA JAPANJaksa napisał(a):Mnie nigdy nie udało się tej operacji przeprowadzic poprawnie , IDS wywalał proces kalibracji hm....ciekawe co to za sztuczka ?otiks napisał(a):w chwili obecnej jeden wtryskiwacz mam z innym numerem ale w serwisie spokojnie skalibrowali mi to
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
Witam,
Na zimnym silniku rano przy małych obrotach (do ok.1700) dławi się na chwilę np. przy zmianie z pierwszego biegu na drugi. Powyżej 1700 jest ok, a po 5 minutach wszystko jest ok. w całym zakresie obrotów.
Byłem tydzień temu w ASO AZ-Auto na przeglądzie przy 155kkm. Zrobili standardowy przegląd... i przeczyścili min. przepływomierz i drugiego dnia rano... lepiej, ale nadal dławi. Pojechałem raz jeszcze, poinformowali mnie, że mieli problem z wejściem w tryb kalibracji wtrysków, ale spróbują raz jeszcze. Przy mnie podpieli kompa , za każdym razem jak silnik wszedł w tryb kalibracji to po kilkunastu sekundach przerywał. W końcu zrezygnowali z dalszych prób i wysłali mnie do mabi.
Póki co jest to mało uciążliwe, czy można z tym jeździć, czy lepiej coś z tym zrobić.
Na zimnym silniku rano przy małych obrotach (do ok.1700) dławi się na chwilę np. przy zmianie z pierwszego biegu na drugi. Powyżej 1700 jest ok, a po 5 minutach wszystko jest ok. w całym zakresie obrotów.
Byłem tydzień temu w ASO AZ-Auto na przeglądzie przy 155kkm. Zrobili standardowy przegląd... i przeczyścili min. przepływomierz i drugiego dnia rano... lepiej, ale nadal dławi. Pojechałem raz jeszcze, poinformowali mnie, że mieli problem z wejściem w tryb kalibracji wtrysków, ale spróbują raz jeszcze. Przy mnie podpieli kompa , za każdym razem jak silnik wszedł w tryb kalibracji to po kilkunastu sekundach przerywał. W końcu zrezygnowali z dalszych prób i wysłali mnie do mabi.
Póki co jest to mało uciążliwe, czy można z tym jeździć, czy lepiej coś z tym zrobić.
- Od: 8 lis 2008, 15:54
- Posty: 6
- Skąd: warszawa
- Auto: M6 kombi 136KM 2004 Impresiom
Mozna zastosowac znakomity srodek do czyszczenia wtrysków ( Forte ) powinno pomóc.pioter napisał(a):czy lepiej coś z tym zrobić.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jest , koniec produkcji przed liftowych tak ma....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam.w zwiazku z padnieciem wtrysku 1 i 2 jestem zmuszony kupic uzywki. Jest tylko problem ze znalezieniem o odpowiednim numerze, w moim przypadku to 9. Przyjrzalem sie wiec kablom oporowym i odziwo po sprawdzeniu miernikiem nie wykazuja zadnej opornosci miernik wzkazuje wartosc 0,06ohm przy ustawieniu miernika na pomiar 200ohm.Nie mam innego kabla, wiec nie moge porownac pomiaru z innego.czyzby angielskie wersje szostek nie wymagaly doierania kabli do wtryskow?
- Od: 11 mar 2008, 00:31
- Posty: 13
- Skąd: bradford
- Auto: mazda6 Ts2 2.0d
lukas27 napisał(a):Jest tylko problem ze znalezieniem o odpowiednim numerze, w moim przypadku to 9.
Nie bardzo to rozumiem Chcesz dokupic uzywane wtryskiwacze do przewodow oporowych? A dlaczego nie kupisz uzywanych wtryskiwaczy razem z przewodami oporowymi i wtedy jest po problemie?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Otoz z tym jest tutaj problem.Na ebay lub na szrocie z japonskimi autami nie maja pojecia o tym ze wtrysk i kabel to komplet.sprzedaja jak popadnie, robia duze oczy jak pytam o jakis krotki laczacy kabelek.jeden chcial mi wcisnac wtryski od wersji poliftowej do auta z 2004 roku dobrze ze zerknalem na numery.nie maja pojecia co sprzedaja, dla nich wtrysk to wtrysk.
- Od: 11 mar 2008, 00:31
- Posty: 13
- Skąd: bradford
- Auto: mazda6 Ts2 2.0d
ja wam powiem ze bez tego forum to tu w UK juz dawno bym zginol albo przeplacil za wszystko co tylko mozliwe – oni znaja sie tylko na braniu kasy.
no chyba ze ma sie jakiegos dobrego i sprawdzonego polskiego mechanika – ale oni tez sie wycffaniaja i podnasza stawki![ysz :|](./images/smilies/ysz.GIF)
no chyba ze ma sie jakiegos dobrego i sprawdzonego polskiego mechanika – ale oni tez sie wycffaniaja i podnasza stawki
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,672 ... ginal.html
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
![! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
- Od: 9 maja 2009, 18:27
- Posty: 45
- Skąd: Piastów / Milanówek / Glasgow
- Auto: Mazda 6 TS GY 136 KM
lukas27 napisał(a):nie maja pojecia co sprzedaja
W PL jest podobnie , mało firm zna temat.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam.
Rozumiem, że dobieranie zamienianego wtrysku zgodnie z numerem starego jest podyktowane tylko i wyłącznie przez to, że kabelek musi być odpowiedni tzn., że jeżeli stary wtrysk ma numer 9 a nowy ma numer np. 13 to trzeba wymienić również kabel do wtrysku o numerze 13 i wszystko będzie OK?
Rozumiem, że dobieranie zamienianego wtrysku zgodnie z numerem starego jest podyktowane tylko i wyłącznie przez to, że kabelek musi być odpowiedni tzn., że jeżeli stary wtrysk ma numer 9 a nowy ma numer np. 13 to trzeba wymienić również kabel do wtrysku o numerze 13 i wszystko będzie OK?
M 6 2,0 (CiTD)136 KM – MZR-CD
- Od: 21 sie 2008, 11:51
- Posty: 20
- Skąd: Wrocław
trzeba wymienić również kabel do wtrysku o numerze 13 i wszystko będzie OK?
Dokładnie . Na innym numerze niz na wtrysku tez bedzie pracowac lecz mogą wystapic problemy przy kalibracji.
Dokładnie . Na innym numerze niz na wtrysku tez bedzie pracowac lecz mogą wystapic problemy przy kalibracji.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6