SRS – Kody Airbag i ich interpretacja
opis co powyzej znalazlem na stronie:
http://autorepair.about.com/library/faqs/bl850f.htm
pytanie jak to ma sie do mazdy6
wiem, ze wiele bylo o kodach poduszek, ale o 25 nie bylo. Wiec prosze o nie od razu do kosza tyloko o odpowiedz, przede wszystkim jak mozna to usunac i czy mozna samodzielnie czy trzeba ASO. CO to za switch ktory jest fault...?
http://autorepair.about.com/library/faqs/bl850f.htm
pytanie jak to ma sie do mazdy6
wiem, ze wiele bylo o kodach poduszek, ale o 25 nie bylo. Wiec prosze o nie od razu do kosza tyloko o odpowiedz, przede wszystkim jak mozna to usunac i czy mozna samodzielnie czy trzeba ASO. CO to za switch ktory jest fault...?
--- M6GG, 136KM, Exclusive, Disel 2.0 ----
- Od: 23 sty 2007, 19:57
- Posty: 31
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda6 GG, 2.0, disel 2003
Bo jedyny blad 25 jaki znalazlem na necie byl opisany na stronie forda.
Teraz pytanie czy w M6 to taki sam lad czy inny? Ogolnie nie chce jechac jak nie musze do ASO i wkleic 100-150zl za podlaczenie kompa, stad pisalem i szukam odpowiedzi, moze ktos cos wie..
Teraz pytanie czy w M6 to taki sam lad czy inny? Ogolnie nie chce jechac jak nie musze do ASO i wkleic 100-150zl za podlaczenie kompa, stad pisalem i szukam odpowiedzi, moze ktos cos wie..
--- M6GG, 136KM, Exclusive, Disel 2.0 ----
- Od: 23 sty 2007, 19:57
- Posty: 31
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda6 GG, 2.0, disel 2003
Wg mazdy kod 25 oznacza problemy z kurtyna pasazera Zeby konkretnie wiedziec co jest z nia nie tak trzeba podpiac IDS bo pod kodem 25 kryja sie cztery bledy B2777, B2778, B2779 i B2780
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
witam
mam mazde 6 z 2003 roku i gdy ja kupilem kontrolka airbag miga mi 14 a nigdzie nie moge znalezc co to znaczy, kazdy mowi ze to mata a mi sie niechce wierzyc bo mata to chyba blad 48.
moglby ktos powiedziec co ten blad dokladnie znaczy?
dzieki
Temat poprawiony / Myjk
mam mazde 6 z 2003 roku i gdy ja kupilem kontrolka airbag miga mi 14 a nigdzie nie moge znalezc co to znaczy, kazdy mowi ze to mata a mi sie niechce wierzyc bo mata to chyba blad 48.
moglby ktos powiedziec co ten blad dokladnie znaczy?
dzieki
Temat poprawiony / Myjk
-
czaron
Witam
M6 2,0d 121konikow 2005r
problem z kontrolka poduszek
Dzisiaj sie dokladniej przyjzalem tej kontrolce i policzylem migniecia wystukuje 3 krotkie migniecia i 4 krotkie ta czynnosc powtarza sie 5 razy a potem swieci sie caly czas.
Czy ktos wie co znaczy ten cod?
M6 2,0d 121konikow 2005r
problem z kontrolka poduszek
Dzisiaj sie dokladniej przyjzalem tej kontrolce i policzylem migniecia wystukuje 3 krotkie migniecia i 4 krotkie ta czynnosc powtarza sie 5 razy a potem swieci sie caly czas.
Czy ktos wie co znaczy ten cod?
- Od: 24 kwi 2009, 19:41
- Posty: 82
- Skąd: Holandia/Lublin
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 121KM
Witam,
pojawiła mi się właśnie kontrolka Airbag z sygnałem 3 mrugnięcia przerwa 4 mrugnięcia.
Co może być spowodowane tak nagłym pojawieniem się tej kontrolki i jaki jest jej prawidłowy kod?
Pozdrawiam
pojawiła mi się właśnie kontrolka Airbag z sygnałem 3 mrugnięcia przerwa 4 mrugnięcia.
Co może być spowodowane tak nagłym pojawieniem się tej kontrolki i jaki jest jej prawidłowy kod?
Pozdrawiam
Pozdrawiam, Michał
"Jak masz mówić to mów prawdę, jak masz kłamać to lepiej milcz..."
"Jak masz mówić to mów prawdę, jak masz kłamać to lepiej milcz..."
- Od: 19 paź 2008, 22:55
- Posty: 147
- Skąd: POZnan*
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD (136KM)
Właśnie widzę, że nikt nie niesie nam pomocy
Jestem właśnie umówiony na piątek w ASO, zobaczymy co Panowie elektrycy stwierdzą.
Jakimś dziwnym trafem sprawdzałem kostki pod fotelem pasażera i zamiast wcześniejszego kodu 34 pojawił się inny kod 21. Jeżeli otrzymam rozsądną informacje co to za usterka napiszę o niej.
Jestem właśnie umówiony na piątek w ASO, zobaczymy co Panowie elektrycy stwierdzą.
Jakimś dziwnym trafem sprawdzałem kostki pod fotelem pasażera i zamiast wcześniejszego kodu 34 pojawił się inny kod 21. Jeżeli otrzymam rozsądną informacje co to za usterka napiszę o niej.
Pozdrawiam, Michał
"Jak masz mówić to mów prawdę, jak masz kłamać to lepiej milcz..."
"Jak masz mówić to mów prawdę, jak masz kłamać to lepiej milcz..."
- Od: 19 paź 2008, 22:55
- Posty: 147
- Skąd: POZnan*
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD (136KM)
Zgodnie z Workshop_Manual_Mazda
"Passenger – side pretensioner seat belt system......."
To chyba cos z napinaczem pasa pasazera ? moze sprawdzcie zlaczki pod fotelem, popsikac plynem oczyszczajacym styki, podociskac. Moze pomoze
Pozdrawiam !
"Passenger – side pretensioner seat belt system......."
To chyba cos z napinaczem pasa pasazera ? moze sprawdzcie zlaczki pod fotelem, popsikac plynem oczyszczajacym styki, podociskac. Moze pomoze
Pozdrawiam !
34-problem z obwodem napinacza pasa pasazera
21-problem z obwodem poduszki bocznej w fotelu pasazera
21-problem z obwodem poduszki bocznej w fotelu pasazera
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Więc sprawdzałem w manualu faktycznie jest jak pisał maxkls, kod 34 odpowiada za błąd napinacza pasa pasażera:
passanger-side pre-tensioner seat belt system resistance high
passanger-side pre-tensioner seat belt system circuit short to power supply
passanger-side pre-tensioner seat belt system short to ground
passanger-side pre-tensioner seat belt system resistance low.
Tylko co to zmienia, to może być cokolwiek. Nie mierzyłem oporu bo nie można. Tyle, że przy odłączonym aku próbowałem przeczyścić styki w złączce pod siedzeniem. Nie wiem, która to wtyczka bo nie mogę nigdzie w manualu znaleźć ale wydedukowałem że taka biało-żółta z charakterystycznym zaczepem, który najpierw trzeba odciągnąc żeby rozłączyć wtyczkę. Przeczyściłem środkiem popsikałem, kilka razy pozłaczałem i dalej to samo. Najciekawsze jest to że po rozłączeniu wtyczki całkiem i włączeniu zapłonu błąd wyskakuje ten sam wiec wychodzi tak że nie ma połączenia chyba. Te dwa kabelki tam sprawiały wrażenie jakby sie miały zaraz urwać więc może któryś pękł w środku i nie ma połączenia. Innego pomysłu nie mam. Pojechałbym do aso ale tam skasują mnie, podłaczą madzię pod komputer i powiedzą to co juz wiem. Potem się okaże że muszę napinacz wymienić i tyle. Sam juz nie wiem. Może ktoś pomoże. Czekam na pomysły.
passanger-side pre-tensioner seat belt system resistance high
passanger-side pre-tensioner seat belt system circuit short to power supply
passanger-side pre-tensioner seat belt system short to ground
passanger-side pre-tensioner seat belt system resistance low.
Tylko co to zmienia, to może być cokolwiek. Nie mierzyłem oporu bo nie można. Tyle, że przy odłączonym aku próbowałem przeczyścić styki w złączce pod siedzeniem. Nie wiem, która to wtyczka bo nie mogę nigdzie w manualu znaleźć ale wydedukowałem że taka biało-żółta z charakterystycznym zaczepem, który najpierw trzeba odciągnąc żeby rozłączyć wtyczkę. Przeczyściłem środkiem popsikałem, kilka razy pozłaczałem i dalej to samo. Najciekawsze jest to że po rozłączeniu wtyczki całkiem i włączeniu zapłonu błąd wyskakuje ten sam wiec wychodzi tak że nie ma połączenia chyba. Te dwa kabelki tam sprawiały wrażenie jakby sie miały zaraz urwać więc może któryś pękł w środku i nie ma połączenia. Innego pomysłu nie mam. Pojechałbym do aso ale tam skasują mnie, podłaczą madzię pod komputer i powiedzą to co juz wiem. Potem się okaże że muszę napinacz wymienić i tyle. Sam juz nie wiem. Może ktoś pomoże. Czekam na pomysły.
- Od: 9 wrz 2008, 10:42
- Posty: 49
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 2,0 CiTD 136 KM '03
Panowie mam ten sam problem dzisiaj zaświeciła mi się ta kontrolka nie policzyłem mrugnięć i zapaliła się na stałe. Po włączeniu i wyłączeniu autka wszystko było OK. Co mam zrobić z tym fantem zignorować czy udać się do ASO?
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
jezeli po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu jest ok to spoko ! ja mialem juz 2 razy taka akcje, to jakies sporadyczne bledy .. mozliwe ze spowodowane slabym aku (u mnie ostatni przypadek byl jak aku byl na wykonczeniu, poprzedniego w sumie za dobrze nie pamietam dawno temu i nieprawda )
wiec looz blus i oby nikt sie nie przekonal na wlasnej skorze ze dzialaja
wiec looz blus i oby nikt sie nie przekonal na wlasnej skorze ze dzialaja
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie
M6 09 2.0 143 KM DPF
M6 09 2.0 143 KM DPF
- Od: 9 lis 2009, 12:39
- Posty: 48
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6