Poduszka powietrzna (airbag) pasażera sama wystrzeliła w garażu

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez cropovic » 29 lip 2009, 08:10

Myjk kupuje auta tylko w salonie i sprzedaje jak upłynie gwarancja.....
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2011, 19:52
Posty: 33
Skąd: Wadowice
Auto: Mazda 6 2.0 Mzr-cd 2004r.

Postprzez Myjk » 29 lip 2009, 08:31

brii napisał(a):Myjk – za niedługo dojdę do wniosku, że nie jesteś za bystry bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie chcesz zrozumieć o czym piszę

To samo mogę napisać o Tobie. Masz minimum informacji i dorabiasz do tego teorię spisku.
Przejrzyj sobie "historię" wiedzy posiadanej przez kolegę SIKSPAK oraz jego "mechaników",
którzy mu samochód obsługiwali – będziesz miał szersze odniesienie. Wszystko o co tutaj chodzi,
to podejście do sprawy na chłodno – a Wy ewidentnie uprawiacie jakąś niezdrową podnietę.

magicadm napisał(a):..a ja nadal będę się upierał, że nieaktywny (wyłączony)
sterownik nie może odpalić losowo wybranej poduszki z powodu upału

Zwarcie w instalacji też nie może odpalić? Przestań się kurczowo trzymać tego
co powiedziało głupie ASO, czy też to co przekazał SIKSPAK.

SIKSPAK napisał(a):Myjk kupuje auta tylko w salonie i sprzedaje jak upłynie gwarancja.....

Zgadłeś. Pomijając jednak wycieczki prywatne: jak wyjaśnisz poruszane przeze mnie wątki?
PS masz jakieś fotki porobione tej wystrzelonej poduszki? Jakieś inne papiery z ASO?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez brii » 29 lip 2009, 08:32

Za!

Myjk napisał(a):Sugerujesz, że ASO zrobiło marce Mazda automatyczny "dupochron" jeszcze do tego dokładająć – i to jeszcze dla auta, którego nie sprzedała MMP?

A to Mazda nie ma europejskiej lub światowej gwarancji?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Maciej Loret » 29 lip 2009, 08:37

brii napisał(a):A to Mazda nie ma europejskiej lub światowej gwarancji?


Europejską pewnie tak (nie wiem dokąd sięga Europa wg Mazdy), ale światowej nie ma.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Grzyby » 29 lip 2009, 08:43

peteros1 napisał(a):Na miano mojego przyjaciela trzeba sobie zasłużyć. To ja zniżyłem się do twojego poziomu i więcej nie popełnię tego błędu. ........Ale tego też pewnie nie skumasz.

Więc jak miałbym się do Jaśnie Pana zwracać żeby przypadkiem nie urazić?
Poziom określiłeś sobie sam na swojej podstawie.
I nie musisz w każdym poście mnie obrażać. Świadczy to tylko o Tobie.
Możesz być konsekwentnym i łaskawie nie odpowiadać na to (zgodnie z Twoimi deklaracjami).

Panowie, zadam po raz kolejny pytanie bo najwyraźniej nie potraficie się skupić.
O co Wam chodzi?

Czy istotne jest czy wymiana poduszki wymieniona była "w przypływie dobroci" czy na podstawie zaleceń producenta? Chyba niezbyt ....
Ważne jest to żeby sytuacja się nie powtórzyła. A robienie z ASO które wymieniło poduchę kombinatorów i oszustów (jak wynika z postów niektórych osób) jest lekko nienormalne.

Krzych – jeśli Twoje wyjaśnienie co to jest "oszukańcze wykonanie usługi" to
krzych napisał(a):Bzdury opowiadane klientowi

i nie interesuje Cię fakt naprawy uszkodzenia (bezpłatnej) to chyba w tej kwestii nie mamy o czym rozmawiać.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Myjk » 29 lip 2009, 08:43

brii napisał(a):A to Mazda nie ma europejskiej lub światowej gwarancji?

Ma europejską – inaczej nie mógłbym serwisować swojego samochodu.
Ale SIKSPAK nie ma już auta na gwarancji – więc ewidentnie do
tego dołożyli – i wygląda na to, że przez głupotę.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez brii » 29 lip 2009, 09:03

Myjk – zrozum, że nawet na gwarancji importer i ASO wykręcają się od droższych napraw – nie sądzę by byli tak głupi by dołożyć do samochodu po gwarancji tak sobie... Do tego jeszcze głupie tłumaczenie – coś śmierdzi.

Grzyby napisał(a):i nie interesuje Cię fakt naprawy uszkodzenia (bezpłatnej)

Mnie by bardzo interesował powód – jak pisałem – za darmo się nawet po pysku nie dostanie...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez krzych » 29 lip 2009, 10:03

Grzyby napisał(a):Krzych – jeśli Twoje wyjaśnienie co to jest "oszukańcze wykonanie usługi" to
krzych napisał:
Bzdury opowiadane klientowi

i nie interesuje Cię fakt naprawy uszkodzenia (bezpłatnej) to chyba w tej kwestii nie mamy o czym rozmawiać.

Grzybus, nie wiem co do mnie masz, ale wytlumacze raz jeszcze:

1. Pieknie, ze Sikspak nie musial placic za poduche, to akurat jest piekne.
2. Brzydkie tlumaczenie podalo ASO, bardzo brzydkie.
3. Brzydko policzyli kase za sprawdzenie pozostalych.
4. Z pkt 1 wynika, ze cos musialo byc nie tak ze strony producenta, bo naprawili za darmo cos, co jest kosztowne, a samochod juz nawet na gwarancji nie jest – z pkt 2 natomiast: obawa przed "rozniesieniem wiesci"?
5. Z pkt 4. wynika, ze albo powinni podac prawdziwa przyczyne np "wadliwe poduszko pasazera z przodu" i nie naciagac Sikspaka na koszty sprawdzenia pozostalej czesci systemu SRS, albo jesli to nie wina konkretnej poduszki i zagrozenie bylo dla wszystkich poduszek – sprawdzic system za darmo.
6. Cala historia uczy nas, ze cos smierdzi i ze mozemy byc nastepni wiec tym bardzie glupota byloby odpuscic temat i cieszyc sie z wydanej badz co badz gotowki (pkt 3) i straconego czasu tylko dlatego, ze czesc naprawy dali gratis, bo jak rozumiem, sprawdzenie nastapilo w ramach jednego zgloszenia jednej poduszki po eksplozji...

Co w tym niezrozumialego jest? Zarowno cieszy mnie fakt ze nie zaplacil wiecej niz tylko za sprawdzenie, ale tez martwi mnie fakt, ze w ogole musial cos wydac skoro wina zapewne lezy po stronie producenta.

Czy teraz jasniej widac, ze nie spiskujemy, a mamy ewidentnie powody do podejrzen i to wlasnie oszustwo w sprawie powodu eksplozji upewnia nas, ze podejrzenia sa sluszne?

Grzyby, powiem tak, rozumiem, ze chcesz myslec dobrze o Mazdzie, rozumiem tez ze nie chcesz na tym forum jakichs klotni czy bijatyk, ale zupelnie nie rozumiem, ze ignorujesz fakt, ze ktos mogl zostac oszukany. Ok, jesli okaze sie, ze nie mamy racji, ze ASO poda prawdziwa przyczyne, wytlumaczy dlaczego zachowali sie tak a nie inaczej i bedzie to potwierdzone stanem faktycznym auta to zamkniemy watek, mozemy go nawet skasowac, ale zeby nie wiem co, zawsze bede staral sie pomagac kazdemu kto mogl byc oszukany dopoki nie upewnie sie, ze nie zostal.

PS. Dodam do tego co mowi Brii fakt, ze mi mimo ze mam wadliwy intercooler Mazda NIE CHCE ZA DARMO wymienic tylko dlatego, ze jakis Heniek mi go pokleil i nie widac dziur. Ciekawe kiedy sie rozsypie i ciekawe dlaczego mi za darmo czegos czego sa winni naprawic nie chca (i co jest tansze), a koledze dali poduszke za darmoche... Wnioski pozostawiam Wam do wyciagniecia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez peteros1 » 29 lip 2009, 10:09

Grzyby napisał(a):jak miałbym się do Jaśnie Pana zwracać.

Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami dobrego wychowania.

Krótko: kolega SIKSPAK opisał problem, który – sądząc po zachowaniu ASO – nie wynikał z druciarstwa. Zamiast konstruktywnej dyskusji pojawiły wynurzenia forumowych mędrców, z których niejeden wół nie pamięta, jak cielęciem był. Sam dałem się sprowokować, ale już mi przeszło. Spadam.
Peteros
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2004, 14:44
Posty: 132
Skąd: WRO
Auto: M6CR '07 i BG '91

Postprzez Myjk » 29 lip 2009, 10:13

brii napisał(a):coś śmierdzi.

Zapytam ponownie brii. Sugerujesz, że ASO próbuje ukryć wadę
fabryczną poduszek/sterownika, która dotyczy wszystkich modeli "6"?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez brii » 29 lip 2009, 10:16

Myjk – zapytam ponownie – potrafisz czytać i nie chcesz czy naprawdę nie jesteś na tyle bystry żeby pamiętać co było w dyskusji kilka postów wcześniej:
brii napisał(a):ja bym nie był taki ufny wobec ASO – obstawiam, że z tym samochodem (egzemplarzem) jest coś nie teges, bo przecież w innych 6 mimo podobnych upałów nic nie wystrzeliło

;)
Sugeruję, że ASO nie jest instytucją chartatywną i napewno miało w tym jakiś interes...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Myjk » 29 lip 2009, 10:19

brii napisał(a):napewno miało w tym jakiś interes

Więc napisz wprost, jaki.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez brii » 29 lip 2009, 10:24

Nie jestem z ASO i nie wiem co się tam dokładnie działo/stało – pewne jest to, że sytuacja nie jest jasna i ma prawo budzić podjerzenia. Ja bym nie jeździł samochodem w którym poduszki mogą wybuchać przypadkowo od zmian temperatur, nawet jak wymienialiby mi je za darmo... Może dla Ciebie szansa na wybuch poduszki po wjeździe z gorącego parkingu do np.: tunelu to dodatkowa atrakcja, ale dla większości raczej nie ;)
Napisałem już możliwe opcje (w tym też taką, że ASO jest w porządku ale nie chciało im się wyjaśniać klientowi o co chodzi i wcisnęli bajkę – chociaż nie jest to zbyt profesjonalne podjeście).
Myjk – czytaj a nie zachowuj się jak czuly_wojtek.
Ostatnio edytowano 29 lip 2009, 10:35 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez scichy » 29 lip 2009, 10:30

magicadm napisał(a):..a ja nadal będę się upierał, że nieaktywny (wyłączony) sterownik nie może odpalić losowo wybranej poduszki z powodu upału :)
Kto jest "za"???


Ja,

Odpalenie poduszki w stojącym, wyłączonym samochodzie nie zdaża sie od tak.
Nawet jak samochód jest po przejściach i po gwarancji.
Jedyny przypadek, kiedy może to usprawiedliwiać to uderzenie pioruna w bezpośredniej bliskości pojazdu (do 100m) – wtedy faktycznie może się napięcie wyindukować w przewodach i w efekcie doprowadzić do uaktywnienia poduszek.

Fajnie, że wymienili, ale to nie załatwia sprawy.
Do tego informacja, że podobno nowa poducha była źle zamontowana ???

Nie rozumiem, też, skoro samochód był po gwarancji, to dlaczego poduszka została wymieniona bezpłatnie. A skoro bezpłatnie, to dlaczego domagali się wynagrodzenia za 'sprawdzenie' pozostałych... Co to znaczy sprawdzenie? Diagnostyka przez komputer?

Jak można źle zamontować nową poduszkę??? Przecież na to są ścisłe procedury serwisowe i przy podstawowej umiejętności czytania i rozumiena 'obrazków' to nie ma prawa się zdarzyć....

Osobiście zwrócił bym się oficjalnie do Mazda Polska z prośbą o zbadanie sprawy oraz skargą na niepoprawnie wykonaną usługe.

Seb

[/list]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 18:12
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY/LF

Postprzez Grzyby » 29 lip 2009, 10:31

krzych napisał(a):Co w tym niezrozumialego jest?

Nazywanie tego "oszukańczym wykonaniem usługi" – nic więcej. Bo nie rozumiem co było w wykonanej usłudze oszukańczego. No ale możemy mieć różne zdanie na ten temat.

peteros1 napisał(a):Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami dobrego wychowania

Więc poczytaj to co Ty pisałeś. Wychodzi na to, że Ciebie obowiązują inne zasady.
Cóż – jak pisałem świadczy to tylko i wyłącznie o Tobie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Myjk » 29 lip 2009, 10:47

brii napisał(a):Nie jestem z ASO i nie wiem co się tam dokładnie działo/stało – pewne jest to, że sytuacja nie jest jasna i ma prawo budzić podjerzenia.

Aha, a czy dopuszczasz w ogóle możliwość, że autor tego wątku pisze prawdę, całą prawdę i tylko prawdę? Mnie bardziej zastanawia, czemu gość po wykazaniu jego "wiedzy", nagle nabiera wody w usta i do tego rzuca inwektywami. Ja nadal chętnie bym zobaczył zdjęcie tej odpalonej poduszki i jakieś papiery z ASO. Potem mogę ferować wyroki na kim za to psy wieszać.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Globy » 29 lip 2009, 11:06

Mamy już pełen gwiazdozbiór działu Mazda 6, czas na porcję faktów <usmiech> Czy możemy prosić o jakąś dokumentację naprawy oraz liczyć na informację, jeśli ASO przekaże jeszcze swoje dodatkowe stanowisko?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez brii » 29 lip 2009, 11:07

Myjk – jakbyś się wygazał odrobiną chęci to byś jeszcze raz przeczytał moje odpowiedzi i sobie sam odpowiedział na pytanie, bo ja nie widzę sensu pisanie kilka razy tego samego.
Temat raczej padanie i niczego więcej się nie dowiemy, ale warto mieć na uwadze to, że ASO nie zawsze (pogruienie dla Myjka, żeby zaraz się nie pytał czy moim zdaniem zawsze ASO kantuje ;)) jest uczciwe i należy się domagać w serwisie konkretnych wyjaśnień a w razie wątpliwości orzeczenia na piśmie. Dobre ASO to ASO które budzi zaufanie a nie wątpliwości...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez cropovic » 29 lip 2009, 12:11

dobra skończcie tą kłótnie batalię czy wojnę nie wiem jak to nazwać...!!! zamykam temat...
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2011, 19:52
Posty: 33
Skąd: Wadowice
Auto: Mazda 6 2.0 Mzr-cd 2004r.

Postprzez magicadm » 29 lip 2009, 12:19

brii napisał(a):nawet jak wymienialiby mi je za darmo

No właśnie :
Pytanie: Gdyby poduszka w ASO kosztowała 1zł to czy wszyscy w tej sytuacji byliby z Was zadowolenia sama wymianą?
Widzę, że wielu osobom cena serwisowa przesłoniła zdrowy rozsądek i patrzy na nią jak na niewiadomo jaki "dar" z ASO, po którym nie wypada o nic więcej pytać.

Czy ASO mają jakieś "koszty reprezantacyjne"? Moim zdaniem napewno nie na taką "działalność charytatywną", a więc wymieniając odpalona poduszke na nowa napewno liczą na zwrot kasy z centrali – co raczej moze wystapić na zasadzie usuwania usterek wynikajacych z winy producenta.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6