Paląca się/gasnąca kontrolka silnika i TCS/DSC
Dobrze Ci powiedzial opis bledu. A znaczy to, ze w wyniku "............." silnik dostal za malo paliwa na taka ilosc powietrza jaka wtloczono do cylindrow/cylindra. W miejsce kropek wpisz to, co bylo przyczyna (to juz mechanik wiedziec powinien, bo przeczytac blad to i ja potrafie, skasowac tez potrafie, jesli pobral za to pieniadze to tez potrafie... – mam nadzieje, ze usluga byla free)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):P2144 to Exhaust Gas Recirculation Vent Control Circuit Low – kontrola otwartosci EGR – stan nisko obwodu, czyli brak komunikacji praktycznie. Wyglada na wypiety kabel. Ew. moze byc spalony obwod otwierania EGRa, ale pewnie mniej prawdopodobne.
Sprawdzałem ten EGR, przeczyściłem go wszystkie wtyczki wpięte a błędy jak były tak są
Może podsuniecie jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić, co to może być???
Za każdą sugestie dziękuję
Dziś znów szukałem rozwiązania mojego problemu niestety bez efektu. Zainteresowała mnie tylko jedna rzecz.
http://yfrog.com/1xmazdaxj
Co to jest za element i za co on odpowiada? Czy nie jest to może zaworek jednokierunkowy? U mnie przepływ powietrza przez niego jest w obydwie strony....
http://yfrog.com/1xmazdaxj
Co to jest za element i za co on odpowiada? Czy nie jest to może zaworek jednokierunkowy? U mnie przepływ powietrza przez niego jest w obydwie strony....
Witam!
Od wczoraj mam mazdę 6, 2.0 D
No i pierwsze 400 km i pierwszy problem, czyli właśnie palące sie kontrolki jak w temacie (kontrola trakcji i jednoczesnie kontrolka silnika). Moje pytanie brzmi czy z tym można jeździć? Do zaufanego mechanika wybieram sie za dwa tygodnie na ogólny przegląd. Co więcej, tez zalałam bak do końca, ale kontrolki zapaliły sie dopiero po przejechaniu 100 km. I co teraz?
Od wczoraj mam mazdę 6, 2.0 D
No i pierwsze 400 km i pierwszy problem, czyli właśnie palące sie kontrolki jak w temacie (kontrola trakcji i jednoczesnie kontrolka silnika). Moje pytanie brzmi czy z tym można jeździć? Do zaufanego mechanika wybieram sie za dwa tygodnie na ogólny przegląd. Co więcej, tez zalałam bak do końca, ale kontrolki zapaliły sie dopiero po przejechaniu 100 km. I co teraz?
Pamek napisał(a):Zależy jaki jest błąd.
zawsze nalezy odczytac kody bledow, bo to one przekazuja co sie dzieje z autkiem...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Dokładnie, zależy jaki błąd. Ja już od 2 miesięcy jeżdżę z choinką. Palą się i gasną kiedy chcą. U mnie akurat to jakiś czujnik padł. 150zł używka. Na szczęście nie muszę się z tym spieszyć i spokojnie mogę jeździć. Wymienię czujnik, jak zrobię ważniejsze rzeczy z autkiem
Tak więc nie panikować od razu koledzy... Odczytać błąd i wtedy panikować
Tak więc nie panikować od razu koledzy... Odczytać błąd i wtedy panikować
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Witam,
Na desce od czasu do czasu zapalają się i gasną kontrolki Check Engine + kontrolka trakcji.
po podłączeniu się do kompa mam 2 błędy.
-P2009 (Obwód sterowania kształtem kolektora ssącego – niski sygnał)
-P0404 (Recyrkulacja spalin obwód sterujący zakres sygnału)
Ten P2009 wiem że pojawia się przy odłączeniu jednej kostki (jest lekko zaśniedziała) która siedzi w zaznaczonym miejscu
.
Z tym że komputer rejestruje błąd po wyjęciu kostki ale nie zaświeci kontrolek na desce (Check Engine + trakcja).
Tak więc podejrzewam, że kontrolki pojawiają się dopiero gdy komputer zarejestruje drugi w tym przypadku błąd P0404.
Czy ktoś jest wstanie podpowiedzieć od czego jest odpowiedzialny drugi kod błędu. Gdzie szukać kostki czujnika rejestrującego błąd P0404 ?
Na desce od czasu do czasu zapalają się i gasną kontrolki Check Engine + kontrolka trakcji.
po podłączeniu się do kompa mam 2 błędy.
-P2009 (Obwód sterowania kształtem kolektora ssącego – niski sygnał)
-P0404 (Recyrkulacja spalin obwód sterujący zakres sygnału)
Ten P2009 wiem że pojawia się przy odłączeniu jednej kostki (jest lekko zaśniedziała) która siedzi w zaznaczonym miejscu
.
Z tym że komputer rejestruje błąd po wyjęciu kostki ale nie zaświeci kontrolek na desce (Check Engine + trakcja).
Tak więc podejrzewam, że kontrolki pojawiają się dopiero gdy komputer zarejestruje drugi w tym przypadku błąd P0404.
Czy ktoś jest wstanie podpowiedzieć od czego jest odpowiedzialny drugi kod błędu. Gdzie szukać kostki czujnika rejestrującego błąd P0404 ?
- Od: 11 wrz 2005, 20:47
- Posty: 79
- Skąd: Skierniewice
- Auto: Mazda 6 2.0 SKY-G GJ '16
Mazda 6 2.0 CiTD GY '04
Mazda 626 1.8 GE '93
Witam.U mnie również zapaliły się kontrolki wyżej wymienione.Kolega podłączył mi tester i wyskoczył błąd
C 3800.Czy wie ktoś co to za błąd?Wiem tylko tyle że C oznacza podwozie.Kontrolka zapala sie jadąc dłuższy czas ze stałą prędkością.Potrafi zapalić się i zgasnąć tego samego dnia albo nie palić się kilka dni.Błąd dał się skasować testerem bez problemu
C 3800.Czy wie ktoś co to za błąd?Wiem tylko tyle że C oznacza podwozie.Kontrolka zapala sie jadąc dłuższy czas ze stałą prędkością.Potrafi zapalić się i zgasnąć tego samego dnia albo nie palić się kilka dni.Błąd dał się skasować testerem bez problemu
- Od: 1 maja 2013, 10:32
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 2.0 136km 2004r
viewtopic.php?f=60&t=100799&p=1742199&hilit=p0850#p1742199
PS. również w tym watku jest opisany kod i przyczyna tego błędu
PS.2. proszę uzupełnić swój profil
PS. również w tym watku jest opisany kod i przyczyna tego błędu
PS.2. proszę uzupełnić swój profil
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6