Grubość lakieru
1, 2
Jak ja kupowalem madzie grubosc lakieru to 80 mikronow. Dokladnie taki sam wynik zrobili mi panowie z ASO jak przygotowywali mi autko to akcji serwisowej z nadkolami. Mierzylismy tez corolle z 98 roku miala jeszcze mniej – 50-60 mikronow...
Od lat wierny tylko japończykom...
- Od: 6 wrz 2008, 01:35
- Posty: 113
Witam.
Mam chyba problem z lakierem w nowej M6. Otóż samochód mam od tygodnia i ponieważ zdążył się ubrudzić, podjechałem wczoraj na myjkę ciśnieniową, żeby go umyć. Dzisiaj zauważyłem na klapie bagażnika, jakieś dziwne odbarwienia na lakierze (jakby zmatowienie pod lakierem). Nie mam pojęcia czy to można zlikwidować, bo próbowałem przetrzeć suchą szmatką i nic, nadal bez zmian. Na myjni wziałem standardowe mycie + wosk w pianie. Zresztą od lat jeżdżę na tą myjnię i nigdy nie miałem problemów. Myślę, że to jest jakaś wada lakieru. Dodam że takie odbarwienia pojawiły się tylko na klapie bagażnika, na reszcie samochodu jest wszystko w porządku. Ciekawe co w ASO na to powiedzą.
Mam chyba problem z lakierem w nowej M6. Otóż samochód mam od tygodnia i ponieważ zdążył się ubrudzić, podjechałem wczoraj na myjkę ciśnieniową, żeby go umyć. Dzisiaj zauważyłem na klapie bagażnika, jakieś dziwne odbarwienia na lakierze (jakby zmatowienie pod lakierem). Nie mam pojęcia czy to można zlikwidować, bo próbowałem przetrzeć suchą szmatką i nic, nadal bez zmian. Na myjni wziałem standardowe mycie + wosk w pianie. Zresztą od lat jeżdżę na tą myjnię i nigdy nie miałem problemów. Myślę, że to jest jakaś wada lakieru. Dodam że takie odbarwienia pojawiły się tylko na klapie bagażnika, na reszcie samochodu jest wszystko w porządku. Ciekawe co w ASO na to powiedzą.
- Od: 31 paź 2008, 21:40
- Posty: 39
- Auto: M6, '08, 2.0MZR, Exclusiv Plus
M6 '12, 2.0GJ 165KM, Skypassion, red soul, white skin, navi
robi007 napisał(a):Dodam że takie odbarwienia pojawiły się tylko na klapie bagażnika, na reszcie samochodu jest wszystko w porządku. Ciekawe co w ASO na to powiedzą.
Typowe odbarwienie które powstaje pod folią ochronną która jest używana podczas transportu auta. Pojedź do ASO, wygrzeją lakier i po bólu.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf napisał(a):Typowe odbarwienie które powstaje pod folią ochronną która jest używana podczas transportu auta. Pojedź do ASO, wygrzeją lakier i po bólu.
Nie miałem pojęcia, że takie rzeczy się zdarzają w nowych autach. Jak to będzie tylko to o czym piszesz to będę szczęśliwy, gorzej jak to jakiś większy problem i będzie trzeba od nowa lakierować klapę bagażnika.
- Od: 31 paź 2008, 21:40
- Posty: 39
- Auto: M6, '08, 2.0MZR, Exclusiv Plus
M6 '12, 2.0GJ 165KM, Skypassion, red soul, white skin, navi
No niestety, ja też słyszałem, że poprzez Autoperfect z Gdańska niemiecki dealer Mazda pozbywa się samochodów, z którymi miałby problem na rynku niemieckim. Ponieważ punkt na Hallera nie ma autoryzacji Mazda Polska, to są właściwie bezkarni.
fin napisał(a):Co ty piszesz za bzdury że na 99 % z Haller są walone samochody .Chyba ze sprzedawali z jakimś rabatem .
Przeczytaj ich umowę to nie bedziesz pisał takich bzdur .
[/quotWaikiki napisał(a):No niestety, ja też słyszałem, że poprzez Autoperfect z Gdańska niemiecki dealer Mazda pozbywa się samochodów, z którymi miałby problem na rynku niemieckim. Ponieważ punkt na Hallera nie ma autoryzacji Mazda Polska, to są właściwie bezkarni.fin napisał(a):Co ty piszesz za bzdury że na 99 % z Haller są walone samochody .Chyba ze sprzedawali z jakimś rabatem .
Przeczytaj ich umowę to nie bedziesz pisał takich bzdur .
Człowieku piszesz bzdury ,ta firma sprzedaje Mazdy od 6 lat .
Zamawia sie tam konkretne autka a nie kupuje autka stojące . Mazda Polska własnie sprzedaje odpad
z innych rynków ,jak widzisz jest zupełnie na odwrót .
- Od: 27 kwi 2008, 11:18
- Posty: 136
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel
Halo, proszę o zaprzestanie tej dyskusji i wzajemny szacunek. Posty będą kasowane.
witam.Odświeże troche temat. jutro jade do komisu zmierzyć czujnikiem Mazde 6 i nie wiem jaką fabryczną grubość ma lakier. może ktoś się orientuje? dzisiaj zmierzyłem opla corse i na całym aucie grubość wynosiła ok 200 mikronów a auto na pewno nie było bite. dlatego pytam jakiej grubości mam się spodziewać przy nie bitej Mazdzie 6.
Pozdro, szacun, respect
Wynik od 80 do 120 mikronów to norma, jeśli przyrząd wskazuje 200, 500 a nawet 1000 mikronów, oznacza to, że piękny lakier położono na kilku warstwach szpachli, tuszującej wgniecenia, załamania bądź krzywe spawy karoserii.
http://www.nfservices.com.pl
- Od: 16 mar 2009, 13:35
- Posty: 124
- Skąd: płock/ząbki
- Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6