Jakie mogą byc skutki odłączenia akumulatora?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez krzych » 12 sie 2009, 01:10

W ustawieniach (tam gdzie regulacja tonow). Pierwsza opcja zdaje sie, od zera do 3 wartosci. Nie pamietam jak sie nazywa. Chyba ALC
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Maciej Loret » 12 sie 2009, 06:03

Grzegorz Michoński napisał(a):Przed odłączeniem baterii głośność radia dostosowywała się do prędkości jazdy, tzn. im wolniej jechałem tym ciszej grało radio, przy przyspieszaniu radio grało głośniej.


1. Instrukcja obsługi auta
2. http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=49177
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez GrzeMi » 12 sie 2009, 11:34

Dzięki Koledzy za pomoc.

Rzeczywiście w instrukcji to jest ale jakoś przeoczyłem. Dzięki jeszcze raz.
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2016, 17:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6, diesel 2.0, 2007, 143 KM

Postprzez masztal » 21 gru 2009, 13:17

Witam odpiołem akumulator od mojej mazdy 6 i zastanawiam sie jak długo moze ona wytrzymac bez akumulatora.Zeby komputer nie potracił ustawien. Słyszałem ze 48h ale niewiem ile w tym prawdy.Czy ktos posiada taka wiedze? Z góry dziekuje za odpowiedzi
masztal
 

Postprzez zenon » 21 gru 2009, 13:39

masztal napisał(a):Zeby komputer nie potracił ustawien


Eee bez jaj.

To co mógł utracić już utracił (dzienne przebiegi, zegar itp), a reszty utracić nie powinien.
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 09:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez Grzyby » 21 gru 2009, 13:40

masztal napisał(a):Słyszałem ze 48h ale niewiem ile w tym prawdy

zero prawdy :P
Nie skasują Ci się żadne ustawienia poza
zenon napisał(a):dzienne przebiegi, zegar

+ radio.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Smaszcz » 21 gru 2009, 15:11

Grzyby napisał(a):
masztal napisał(a):Słyszałem ze 48h ale niewiem ile w tym prawdy

zero prawdy :P
Nie skasują Ci się żadne ustawienia poza
zenon napisał(a):dzienne przebiegi, zegar

+ radio.

+ zegar webasto
+ szyby..............
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2009, 11:47
Posty: 76
Skąd: Centralna PL
Auto: mazda 6 diesel 136KM

Postprzez Grzyby » 21 gru 2009, 20:07

Ale generalnie chodzi o to że nie ma problemów ze sterowaniem silnika. Tam się nic nie rozprogramuje :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez krzych » 21 gru 2009, 20:54

Smaszcz, powoli stajesz sie weteranem ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez masztal » 21 gru 2009, 21:01

dzieki wszystkim za pomoc
masztal
 

Postprzez robo222 » 22 gru 2009, 11:17

Witam,
mam mały problem, podpinam się pod temat ,
Samochód nie był odpalany przez 2 miesiące i stał sobie na tym mrozie. Podładowałem akumulator i odpalił za pierwszym razem ale problem jest w tym że otwiera się tylko jedna szyba od kierowcy, próbując otworzyc pozostałe nie słychac nawet żeby silniczek próbował otworzyc, dodam że nie mam domykania z pilota.
Druga sprawa to z pilota otwierając drzwi ,wszystkie się otwierają oprucz dzwi kierowcy, zamykanie tak samo. Ale wsiadając do samochodu i próbując zamknąc i otworzyc od wewnątrz przyciskiem w drzwiach kierowcy wszystkie się zamykają.

Proszę o pomoc może ktoś się spotkał z podobną sytuacją

Dziękuję
Początkujący
 
Od: 25 sie 2008, 07:42
Posty: 25
Skąd: Trójmiasto
Auto: mazda 6 1,8 benzynka

Postprzez IraZ » 1 lis 2010, 19:36

Myjk napisał(a):Jedyny mankament powstający przy rozłączaniu akumulatora, to "rozkodowanie" szyb elektrycznych. Co oznacza w przypadku szyb domykanych z pilota niemożność ich zamknięcia. Tracą także pamięć 2cm (uchylania). Aby je ponownie "zakodować", otwórz okno do końca, następnie zamknij i przytrzymaj do usłyszenia "tyknięcia". To samo powtórz z każdymi drzwiami (ale nie z konsoli kierowcy) – każde sobie.


Dodatkowo nadmienię, iż w wersji US po ponownym zakodowaniu szyb kilka razy mruga jeszcze CHECK po czym się zapala na stałe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez danielko » 12 lis 2010, 11:10

witam!!! interesuje mnie jedna rzecz-a mianoicie jakie parametry musza byc w akumulatorze do mazdy 6 kombi 2.0 w dieslu,musze wymienić aku.i jaki jest dobry,moze jakiej zagranicznej firmy bo obecnie jestem w holandii i tu bede musial kupić
danielko
 

Postprzez ETS » 9 gru 2010, 23:05

Podpinam się pod wątek.
Moja sytuacja polega na tym że rozładował mi się całkowicie akumulator – nie działał zamek centralny, żadna kontrolka, lampka się nie paliły. Stwierdziłem że sprawa jest prosta – trzeba kupić kable i odpalic z drugiego auta. Poprosiłem sąsiadów o pomoc. Po kilku minutach ładowania mojego auta z pierwszego samochodu włączył się alarm, zaczęły palić się kontrolki – stwierdziłem że auto wróciło do stanu "zero" – jednak przy próbie uruchomienia silnik nie zakręcił. Takie próby odbyły się z wykożystaniem trzech różnych aut. Rezultat identyczny – samochód nadal stoi w garażu. Jeden z sąsiadów stwierdził że prawdopodobnie włączyły się jakieś systemy antynapadowo- alarmowe i one blokują zapłon... Ja nie mam pojęcia co zrobić.
Nawet jest problem z pomocą drogową bo do garażu nie wjedzie ;).
Proszę kolegów o pomoc, sugestie.
Pozdrawiam,
Tomek
Początkujący
 
Od: 30 sie 2010, 22:52
Posty: 17

Postprzez bieski » 9 gru 2010, 23:15

ETS napisał(a):Proszę kolegów o pomoc, sugestie.


Nie bądz sknera. Kup jej nowy akumulator <lol>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez jarek999 » 9 gru 2010, 23:18

witaj. Twoj akumulator jest totalny zlom. Nie dasz rady w ten sposob odpalic auta. Pozycz od sasiada dobry akumulator i podlacz go zamiast swojego i powinien dopiero wtedy odpalic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez ETS » 9 gru 2010, 23:26

bieski napisał(a):
ETS napisał(a):Proszę kolegów o pomoc, sugestie.


Nie bądz sknera. Kup jej nowy akumulator <lol>


Sknera nie sknera – nie jestem mocno zaskoczony faktem padniętego akumulatora – w końcu to fabryczny, a one po 3-4 latach padają. Miałem nadzieję że odpali na starym i podjadę do sklepu kupić nowy :) a tak lipa ... ;)
Początkujący
 
Od: 30 sie 2010, 22:52
Posty: 17

Postprzez ETS » 9 gru 2010, 23:28

Jeszcze zastanawiałem się nad prostownikiem...
Ale chyba jutro po robocie kupię nowy aku ...
Początkujący
 
Od: 30 sie 2010, 22:52
Posty: 17

Postprzez ETS » 10 gru 2010, 02:37

jarek999 napisał(a):witaj. Twoj akumulator jest totalny zlom. Nie dasz rady w ten sposob odpalic auta. Pozycz od sasiada dobry akumulator i podlacz go zamiast swojego i powinien dopiero wtedy odpalic.


nie rozumiem dlaczego nie odpali przy takim układzie???
Początkujący
 
Od: 30 sie 2010, 22:52
Posty: 17

Postprzez krabdul » 10 gru 2010, 12:52

W większości przypadków wygląda to tak, że podpinasz aku pod inne auto, akumulator się podładowuje np z 5 min i wtedy podwyższasz obroty u darczyńcy by szło troszkę większe napięcie i próbujesz odpalać. Rozrusznik część prądu weźmie z Twojego aku a część od sąsiada a w kupie siła i się zazwyczaj uda. A jeśli Twój aku nie chce się podładować tudzież nie potrafi wykrzesać z siebie za wiele prądu to masz problem, bo niestety większość przewodów do pożyczania prądu (mówię o takich którymi dysponują zwykli śmiertelnicy) jest za cienka by odpalić auto z jednego akumulatora. Jak są liche to często po 1-2 użyciach są już nadpalone. Możesz spróbować jeszcze raz taki patent z lepszymi przewodami lub podpiąć np po 2 na raz :) Warto też trochę dłużej podładować aku przed próbą odpalenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2010, 12:07
Posty: 996 (9/62)
Skąd: Kraków
Auto: CX-30 G150 AT AWD
Black Hikari '20

Mazda 3 BM '15
Mazda 6 GG '02
Seat Cordoba SX '96
VW Jetta '87

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6