Przekładka kierownicy na lewą stronę (wersja angielska, RHD)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez zenon » 31 maja 2009, 13:42

I to jest właśnie ta różnica:

stefan81 napisał(a):Koszt części waha się w granicy pięciu tysięcy. robota trzy tyś


Jaksa napisał(a):cała operacja kosztowała z materiałem 18 tys zł


Ten tórego opinia wyglada tak jak napisał Maciek251 o iveco kilka postów wcześniej, widział przeróbkę za 8k PLN, Jaksa widział za 18k pln.
Jeśli miał bym wybierać między anglikiem a tłuczonym europejczykiem ... biorę anglika.

Opini na temat "druciarstwa" przy przerabianiu anglików jest wiele, ale czy ktoś widział "druciarstwo" przy naprawie powypadkowej?, no ale właściwie pytanie jest chyba retoryczne, bo przecież rozbitych aut nikt do polski nie sprowadza.

Pozdrawiam
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 08:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez darrecki » 31 maja 2009, 21:37

zenon napisał(a):I to jest właśnie ta różnica:

stefan81 napisał(a):Koszt części waha się w granicy pięciu tysięcy. robota trzy tyś


Jaksa napisał(a):cała operacja kosztowała z materiałem 18 tys zł


Ten tórego opinia wyglada tak jak napisał Maciek251 o iveco kilka postów wcześniej, widział przeróbkę za 8k PLN, Jaksa widział za 18k pln.


Tak, ale 8 tys to M6 GG (1sza generacja), a 18 – nowa GH.

Pytanie do Jaksy – zwrociles moze uwage na sciane grodziowa? Czy w koncu japonce wpadli na pomysl, ze mozna zrobic uniwersalna badz wkrecana? Nie mialem jeszcze okazji ogladac GH od spodu :) Jedyne co mi sie rzucilo w oczy, to ze jest jednakowa konsola w LHD/RHD (drazek zmiany biegow i reczny)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez zenon » 1 cze 2009, 08:00

darow napisał(a):Tak, ale 8 tys to M6 GG (1sza generacja), a 18 – nowa GH.


OK, różnica być musi..ale czy aż taka?
Roboty jest tyle samo bez względu na to czy przekłada się nowszy czy starszy, a więc różnica powinna wynikać z zawartości "zestawu". Oczywiście części do nowszego modelu muszą więcej kosztować ale czy aż 3 razy więcej? (5k vs 15k pln)?

Co do ściany to japońcy nie wpadli na żaden genialny pomysł, zaś ręczny nie jest taki sam.

Pozdrawiam
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 08:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez Jaksa » 1 cze 2009, 09:17

zenon napisał(a):Oczywiście części do nowszego modelu muszą więcej kosztować ale czy aż 3 razy więcej
Wychodzi na to ze tak , brak jeszcze na rynku uzywanych materiałów do GH .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez darrecki » 1 cze 2009, 17:07

zenon napisał(a):
darow napisał(a):Tak, ale 8 tys to M6 GG (1sza generacja), a 18 – nowa GH.


OK, różnica być musi..ale czy aż taka?
Roboty jest tyle samo bez względu na to czy przekłada się nowszy czy starszy, a więc różnica powinna wynikać z zawartości "zestawu". Oczywiście części do nowszego modelu muszą więcej kosztować ale czy aż 3 razy więcej? (5k vs 15k pln)?

Co do ściany to japońcy nie wpadli na żaden genialny pomysł, zaś ręczny nie jest taki sam.

Pozdrawiam


Ogladalem GH 2.5 Sport jeszcze przed premiera, troche pojezdzilem i od razu co mi sie rzucilo w oczy to ze reczny mialem po "europejsku" czyli dalej od siebie, zas lewarek blizej – czyli odwrotnie niz mam w GG. Wiecej do nowych M6 nie zagladalem, wiec moze tamta byla jakas "inna".
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez ptaku » 1 cze 2009, 18:12

darow napisał(a):zwrociles moze uwage na sciane grodziowa?

No ciekawe jak to jest w GH... w GG jest masakra... sciana i tunel srodkowy do wyciecia. :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 20:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez zenon » 2 cze 2009, 06:57

darow napisał(a):reczny mialem po "europejsku"

"Europejsko" w nowej jest odwrotnie niż w starej.

http://photos04.otomoto.pl/photos/origi ... 6459_7.jpg
http://photos01.otomoto.pl/photos/origi ... 1200_3.jpg
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 08:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez brylek22 » 25 cze 2009, 14:26

Witam. Czy ścianę grodziową w M6 przy przekładce Anglika trzeba przespawywać czy może jest przykręcana na śruby i bez problemu się ją wymienia??Proszę o pomoc bo to ważne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2009, 10:58
Posty: 87
Skąd: BiałobrzegiRad/Sandomierz/ kiedyś był jeszcze Lublin
Auto: Mazda6 GY 2,0D 136kM 2004
Honda VFR 800 FI

Postprzez MazdaLublin » 25 cze 2009, 14:41

jak jesteś spawaczem to mam dla Ciebie dobrą wiadomość

trzeba przespawać
MAZDA 3 Mazda 6 CZĘŚCI TEL 790 370 150
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 20:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez jjmag » 25 cze 2009, 14:43

raczej w żadnym z samochodów ściana grodziowa nie jest mocowana na śruby bo jest to element stały karoserii co najwyżej w wielu autach typu audi, volswagen były fabrycznie przystosowane do wersji z kierownicą jak i po lewej tak i po prawej stronie z miejscami do montażu pedałów itd, a wtedy jedyne co się zmieniało to lampy maglownice i kokpit
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2009, 12:40
Posty: 74
Skąd: okolice Białej Podlaskiej
Auto: mazda323f BG 1,6 16V

Postprzez MazdaLublin » 25 cze 2009, 15:38

oj oj przekładka kierownicy to bardziej skomplikowana sprawa
to nie tylko zmiana lamp , kokpitu i maglownicy

ja nie spotkałem się z takim autem co by nie trzeba było wymienić ściany grodziowej lub jej sporej części

to prawda że w wielu autach jest przykręcana ściana do której są montowane pedały i cała reszta
np: audi skoda vw seat citroen renault

mazda 6 jest raczej z tych aut co się gorzej przekłada , mazda 3 wcale się nie przekłada
MAZDA 3 Mazda 6 CZĘŚCI TEL 790 370 150
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 20:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez wiercioch » 25 cze 2009, 15:53

z tego co wiem to w audi, vw i skodach sie przespawuje sciane grodziawa. VW z wyjatkiem nowego passata B6.
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2009, 18:02
Posty: 35
Skąd: macclesfield
Auto: mazda 6 2.0 diesel (136), 2003

Postprzez MazdaLublin » 25 cze 2009, 16:32

i to jest część prawdy
długo by pisać w czym się odkręca a w czym się przespawuje
vw passat B5, skoda superb , audi a4 a6 te samochody mają ścianę do przespawania

ale nie te marki są tematem tego forum ;)
MAZDA 3 Mazda 6 CZĘŚCI TEL 790 370 150
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 20:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez wiercioch » 25 cze 2009, 17:14

dokładnie więc skupny się na mazdach :) a jest jeden forumowicz, który przedkład dla siebie M6 anglika samemu z jakimś ziomkiem wiec jakby udało Ci się jego posty odnaleźć być może by Ci więcej powiedział coś w tym temacie

udało mi się znaleźć nick: stefan81
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2009, 18:02
Posty: 35
Skąd: macclesfield
Auto: mazda 6 2.0 diesel (136), 2003

Postprzez zenon » 25 cze 2009, 19:58

jjmag napisał(a):jedyne co się zmieniało to lampy maglownice i kokpit

Był kiedyś taki wątek, wynikało z niego ze tak to się przekłada tylko jakiegoś LandRovera.
A poza tym spawanie albo kręcenie śrubek, i chyba nie wygląda na to że ściana przykręcana to jakiś pojedyńczy przypadek.
Do M6 trzeba być spawaczem tak jak to przedmówca napisał.
Benzyna ... paliwo idealne.
..................ale...................
....Teraz smakuję diesla....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 08:17
Posty: 85
Auto: M6

Postprzez Enduro » 26 cze 2009, 12:58

jest to element nośny i mocno do reszty przyspawany
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez brylek22 » 26 cze 2009, 15:14

Dzięki za odpowiedzi już wiem na czym stoję.Dałem sobie wcisnąć anglika po przekładce, ale jeżeli grodź jest przespawana to mam możliwość dochodzić swoich praw.Jak kupowałem to ścieżkę diagnostyczną pięknie przeszła Madzia. Bita nie była to już nie sprawdzałem dokładnie pochodzenia. Nie zwróciłem uwagi na dwa drobne szczegóły.Gdy je zobaczyłem ściągnąłem sobie instrukcje napraw rozkodowałem VIN i teraz nie mam złudzeń <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2009, 10:58
Posty: 87
Skąd: BiałobrzegiRad/Sandomierz/ kiedyś był jeszcze Lublin
Auto: Mazda6 GY 2,0D 136kM 2004
Honda VFR 800 FI

Postprzez magicadm » 26 cze 2009, 15:41

brylek22 napisał(a):Dałem sobie wcisnąć anglika po przekładce, ale jeżeli grodź jest przespawana to mam możliwość dochodzić swoich praw

Moim zdaniem w każdym wypadku masz możliwość dochodzenia praw.
W przypadku spawania – nieautoryzowanej przez producenta ingerencji w konstrukcję nośną.
W przypadku "rzeźby" bez spawania – też. Elementy sa zamocowane do niewzmocnionych fragmentów ściany.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Enduro » 26 cze 2009, 17:59

magicadm napisał(a):
brylek22 napisał(a):Dałem sobie wcisnąć anglika po przekładce, ale jeżeli grodź jest przespawana to mam możliwość dochodzić swoich praw

Moim zdaniem w każdym wypadku masz możliwość dochodzenia praw.

ale jakich?
jesli nie ma na piśmie, że to auto jest z EU
no i że nie bylo nic wspawywane..
bo może być bezwypadkowe!!!
to niewielkie szanse ma kolega!
choć adwokaty powiedzą co innego ...
tak do ostatniej instancji!!!!!

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez brylek22 » 26 cze 2009, 18:50

wstępnie zaczerpnąłem już informacji i odpowiedz była następująca:
samo pochodzenie samochodu czyli kraj nie jest wadą fizyczną pojazdu,
ale przespawania ściany grodziowej i ingerencja konstrukcie pojazdu jest wadą pojazdu o której sprzedający mnie nie poinformował,

Podjadę jeszcze do rzeczoznawcy żeby wydał mi opinie o samochodzie oraz go wycenił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2009, 10:58
Posty: 87
Skąd: BiałobrzegiRad/Sandomierz/ kiedyś był jeszcze Lublin
Auto: Mazda6 GY 2,0D 136kM 2004
Honda VFR 800 FI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6