Napisane: 22 gru 2007, 22:03
witam panowie
czytam ten post i musze wam wyjasnic – a ze prazuje w serwisie mazdy nie w polsce i jestem lakiernikiem i na co dzien zajmuje sie korozja wiec wiem co mowie – mazda 3, 6 premacy to kupy rdzy, rdzewieja wszystkie dzwi – w miejscu zamkniecia blachy zewnetrznej tam gdzie jest uszczelnione "silikonem" w tym samym miejscu tylne klapy ww samochodow, nadkola to juz wiecie.
jesli chodzi o naprawy to sa one tylko po to zeby przesunac w czasie wyjscie rdzy na zewnatrz – jedyna naprawa jaka daje 100% skutek jest wymiana np. drzwi na nowe i od razu ich zabezpieczenie.
jesli kupujac mazde 3 lub 6 ma na nadkolach nalozone paski "silikonu" – masy uszczelniajacej karoserie to samochod przeszedl zabezpieczenie w aso. i rdza nie powinna szybko wyjsc ale wyjdzie
3 , 6 premacy rdzewieja wszystkie bez wyjatku w powyzszych miejscach predzej czy pozniej .
aso przeprowadzaja w pojazdach do 6 lat naprawy gwarancyjne wszytkiego co zardzewiale i powinny to zrobic bez szemrania.
coraz czesciej pojawiaja sie bable na nadkolach juz w miejscach gdzie blotnik laczy sie ze zderzakiem i wyrzej wtedy wg mazdy dostajecie wymiane nadkola tak samo z drzwiami lub klapa jesli bable sa na zewnatrz to czesc do wymiany na koszt mazdy.
a jesli chodzi o zabezpieczenie podwozie w uzywanym samochodzie o nie ma to sensu jesli poprzednio nie oczysci sie go i nie usunie ognisk rdzy bo inaczej bedzie sobie dalej rdziewiec tyle ze pod napryskanym zabezpieczeniem
pozdrawiam
czytam ten post i musze wam wyjasnic – a ze prazuje w serwisie mazdy nie w polsce i jestem lakiernikiem i na co dzien zajmuje sie korozja wiec wiem co mowie – mazda 3, 6 premacy to kupy rdzy, rdzewieja wszystkie dzwi – w miejscu zamkniecia blachy zewnetrznej tam gdzie jest uszczelnione "silikonem" w tym samym miejscu tylne klapy ww samochodow, nadkola to juz wiecie.
jesli chodzi o naprawy to sa one tylko po to zeby przesunac w czasie wyjscie rdzy na zewnatrz – jedyna naprawa jaka daje 100% skutek jest wymiana np. drzwi na nowe i od razu ich zabezpieczenie.
jesli kupujac mazde 3 lub 6 ma na nadkolach nalozone paski "silikonu" – masy uszczelniajacej karoserie to samochod przeszedl zabezpieczenie w aso. i rdza nie powinna szybko wyjsc ale wyjdzie
3 , 6 premacy rdzewieja wszystkie bez wyjatku w powyzszych miejscach predzej czy pozniej .
aso przeprowadzaja w pojazdach do 6 lat naprawy gwarancyjne wszytkiego co zardzewiale i powinny to zrobic bez szemrania.
coraz czesciej pojawiaja sie bable na nadkolach juz w miejscach gdzie blotnik laczy sie ze zderzakiem i wyrzej wtedy wg mazdy dostajecie wymiane nadkola tak samo z drzwiami lub klapa jesli bable sa na zewnatrz to czesc do wymiany na koszt mazdy.
a jesli chodzi o zabezpieczenie podwozie w uzywanym samochodzie o nie ma to sensu jesli poprzednio nie oczysci sie go i nie usunie ognisk rdzy bo inaczej bedzie sobie dalej rdziewiec tyle ze pod napryskanym zabezpieczeniem
pozdrawiam