korozja nadkoli
Wszystkie modele.
a ja myślałem że to moja ponad 10 letnia BJ'tka którą jeżdżę od roku ma kłopoty z korozją, po przeczytaniu powyższych postów stwierdzam że się chyba myliłem
u mnie problem dotyczy tylko tylnego nadkola za kierowcą, zresztą już kupiłem z parchem który został usunięty, ale przez to że chyba woda tam zostaje permanentnie daje o sobie znać, tectyl już przygotowany i czekam do wiosny...
czasami zazdroszczę że w golfieIV blacha na nadkolu jest zagięta na felc i nie gromadzi się tam żaden syf a nie jak u mnie na wystający rąbek, na szczęście zazdroszczę tylko tej jednej rzeczy
u mnie problem dotyczy tylko tylnego nadkola za kierowcą, zresztą już kupiłem z parchem który został usunięty, ale przez to że chyba woda tam zostaje permanentnie daje o sobie znać, tectyl już przygotowany i czekam do wiosny...
czasami zazdroszczę że w golfieIV blacha na nadkolu jest zagięta na felc i nie gromadzi się tam żaden syf a nie jak u mnie na wystający rąbek, na szczęście zazdroszczę tylko tej jednej rzeczy
- Od: 28 lut 2009, 13:21
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323BJ FP
W końcu ich wymeczyłem! Po 4 miesiacach dzwonienia, odwiedzania i straszenia,ASO popuściło i moja magdalena pojechała dzisiaj do body shopu na pozbycie sie rudego z nadkoli i z bagaznika. Podobno będzie to trwało 10 dni, oby. Na pocieszenie dostałem auto zastepcze.... Skode Roomstera raczej chyba za kare! Juz mi brak mojej madzi....
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
Jaksa napisał(a):Podaje ( dla Warszawy i okolic ) namiary do goscia ktory zabezpiecza auta ( widziałem parę aut i naprawdę dobrze to robi – gosc jest chyba fanatykiem ) Milanówek tel. 022 758-30-33.
warsztat zlikwidowany niestety i kogo tu znaleźć
- Od: 7 sie 2006, 18:44
- Posty: 44
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda CX-5 SKYACTIV-G 165 PS 2013
W końcu po dwóch tygodniach oczekiwania na zrobienie nadkoli w mojej mazdzie, opadały mi ręce jak zobaczyłem że zrobili mi tylko JEDNO nadkole i nie ruszyli drugiego z bagażnikiem Drugie nadkole nie nadawało sie na akcje serwisową bo było już przy tym nadkolu robione wcześniej wiec powiedzieli nie! Tak samo z bagażnikiem, otóż że mam zamontowany hak i lekki rudy na mocowaniach szaleje i w miejscu na koło zapasowe tez jest rudzielec to stwierdzili że bagaznik cieknie lub ktoś kiedys włożył/wkładał mokre opony i tak zostawił i dlatego wyszło!! Czy ktoś miał coś takiego.
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
czesc,
dzis bylem w ASO Boltowicz w Warszawie i dostalem odpowiedz odmowna. Twierdza, ze moja M6 nie podlega akcji. A wyraznie na tylnych nadkolach z jednej i drugiej strony sa ogniska rdzy lacznie z luszczacym sie lakierem przy rantach. Jak to w koncu jest? czy wszystkie mazdy podlegaly, szczegolnie te z pierwszej generacji czy tylko jakies partie?
dzis bylem w ASO Boltowicz w Warszawie i dostalem odpowiedz odmowna. Twierdza, ze moja M6 nie podlega akcji. A wyraznie na tylnych nadkolach z jednej i drugiej strony sa ogniska rdzy lacznie z luszczacym sie lakierem przy rantach. Jak to w koncu jest? czy wszystkie mazdy podlegaly, szczegolnie te z pierwszej generacji czy tylko jakies partie?
Pozdrawiam,
MarQs
MarQs
- Od: 21 lut 2007, 01:06
- Posty: 92
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04
Wszystkie z cywilizowanych miejsc świata – z Holandii większość nie. Poza tym brak serwisowania w ASO po gwarancji może być dla nich powodem odmowy.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
no wlasnie moja Holenderka holender...
brak serwisowania akurat nie byl powodem odmowy – tu jest OK...
czyli wychodzi na to, ze Holenderskie sa gorsze, czy wlasnie lepsze, bo nie spodziewali sie rdzy??
brak serwisowania akurat nie byl powodem odmowy – tu jest OK...
czyli wychodzi na to, ze Holenderskie sa gorsze, czy wlasnie lepsze, bo nie spodziewali sie rdzy??
Pozdrawiam,
MarQs
MarQs
- Od: 21 lut 2007, 01:06
- Posty: 92
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 2.0 citd sportbreak ;–) '04
JA musze wykonać to sam jakie środki byście polecili do tego zabiegu
Chciałbym zabezpieczyć podwozie i nadkola ?
znalazłem takie środki, te firmy były polecane gdzieś na forum
TECTYL VALVOLINE 6 opakowan z podkładem
http://www.allegro.pl/item616527270_val ... afe_1.html
nouxodol 5L
http://moto.allegro.pl/item617854784_pr ... lecam.html
A może cos innego??
ile potrzeba litrów do zabezpieczenia podwozia i nadkoli
jakie środki najlepiej stosować?
i co wybrać puszkę czy areozol?
Z góry dzięki za pomoc
Chciałbym zabezpieczyć podwozie i nadkola ?
znalazłem takie środki, te firmy były polecane gdzieś na forum
TECTYL VALVOLINE 6 opakowan z podkładem
http://www.allegro.pl/item616527270_val ... afe_1.html
nouxodol 5L
http://moto.allegro.pl/item617854784_pr ... lecam.html
A może cos innego??
ile potrzeba litrów do zabezpieczenia podwozia i nadkoli
jakie środki najlepiej stosować?
i co wybrać puszkę czy areozol?
Z góry dzięki za pomoc
Ale jazda to musi być MAZDA :) 666
ZOOM-ZOOM
ZOOM-ZOOM
- Od: 10 mar 2009, 00:09
- Posty: 38
- Skąd: Płock
- Auto: M6 2002r 2.0i 16V 141KM GG+GAZ
Witam
Bo tak akzdy widze unika tematu zalozenia nadkoli plastikowych ltorych badz co badz na tyle naszych Mazd 6 nie ma. Zalozyl moze ktos juz nadkola?? bo wydaje mi sie ze one cos napewno zaslonia i ta korozja sie spowolni lub zminiejszy
Piszcie jak to z tymi nadkolami
Bo tak akzdy widze unika tematu zalozenia nadkoli plastikowych ltorych badz co badz na tyle naszych Mazd 6 nie ma. Zalozyl moze ktos juz nadkola?? bo wydaje mi sie ze one cos napewno zaslonia i ta korozja sie spowolni lub zminiejszy
Piszcie jak to z tymi nadkolami
- Od: 21 lis 2008, 20:46
- Posty: 51
- Auto: Mazda 6 Hatchback 2004r
Warunkiem gwarancji jest coroczny przegląd powłoki lakierniczej koszt ok 80zł.
Ja zrobiłem to w swojej madzi na własny koszt 350zł i 3 dni czekania, oczywiście nie w ASO bo tam powiedzieli mi ok 700zł na stronę.
Rudy znikną i mam nadzieje że nie powróci więcej.
Aha i jak długo szukam tak plastikowych nadkoli jeszcze nie spotkałem do mojej madzi.
Ja zrobiłem to w swojej madzi na własny koszt 350zł i 3 dni czekania, oczywiście nie w ASO bo tam powiedzieli mi ok 700zł na stronę.
Rudy znikną i mam nadzieje że nie powróci więcej.
Aha i jak długo szukam tak plastikowych nadkoli jeszcze nie spotkałem do mojej madzi.
- Od: 15 paź 2007, 18:35
- Posty: 17
bernardo napisał(a):Po to zeby tak nie rudziala tam blaHA na rancie, cos tam napewno to zasloni...
Jak po jednym sezonie zimowym zdejmiesz taki plastik to zobaczysz czy nie rdzewieje. Rdzewieje jeszcze bardziej bo pod osłoną woda się dłużej utrzymuje.
- Od: 16 sty 2008, 21:58
- Posty: 116
- Skąd: Łódź
- Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM
A mi wróciła rdza na nadkolach – tam, gdzie była robiona w ASO.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):A mi wróciła rdza na nadkolach – tam, gdzie była robiona w A
Niech zgadnę... ASO w Baranowie? Mam dokładnie ta sama sytuacje, farba odpada płatami i rdzy co niemiara Mimo, że mam do nich 500m już nigdy mojego auta nie zobaczą!! Kilka razy tam szóstkę zostawiałem i zawsze było coś nie tak Na poprawki jadę do Gorzowa
- Od: 14 sty 2008, 20:09
- Posty: 123
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J
Od niedawna sam jestem posiadaczem M6 z grudnia 2004. W książce serwisowej jest wpis, że zaliczyła już kampanię anytkorozyjną (A0728A) w kwietniu 2008r. Rdzy na samej karoserii jak na razie nie widać. Pytałem dzisiaj w ASO na Mińskiej (Wrocław) i pan powiedział, że przy regularnych przeglądach nadwozia za ok 110,– PLN rocznie, gwarancję na nadwozie można podtrzymać 12 lat. Chyba warto?
Chciałem natomiast zapytać, czy ktoś może polecić fachowca we Wrocławiu, który dobrze robi konserwację podwozia/zawieszenia i jaki jest tego koszt (usunięcie rdzy i położenie warstwy zabezpieczającej). Tam rdza jest już bardzo widoczna. ASO zażyczyło sobie minimum 1100,– PLN w zależności od stopnia zardzewienia.
Chciałem natomiast zapytać, czy ktoś może polecić fachowca we Wrocławiu, który dobrze robi konserwację podwozia/zawieszenia i jaki jest tego koszt (usunięcie rdzy i położenie warstwy zabezpieczającej). Tam rdza jest już bardzo widoczna. ASO zażyczyło sobie minimum 1100,– PLN w zależności od stopnia zardzewienia.
- Od: 8 lip 2009, 18:14
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6'04 GY MZR-CD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6