Strona 1 z 29

korozja nadkoli

PostNapisane: 4 wrz 2007, 11:16
przez marcink
Mam problem z mazdą 6 z 2004 r. (130 tys.). Na tylnych nadkolach i błotniku pojawiła się rdza. Czy ktoś się już z tym spotkał?

Re: korozja mazda 6

PostNapisane: 4 wrz 2007, 11:25
przez Pawnik
marcink napisał(a):Mam problem z mazdą 6 z 2004 r. (130 tys.). Na tylnych nadkolach i błotniku pojawiła się rdza. Czy ktoś się już z tym spotkał?

Oczywiście :] M6 są słabo zabezpieczone. [jakie?] błotniki to była dodatkowo wada fabryczna. Niezbędne jest zabezpieczenie dodatkowe antykoro podwozia i profili.

PostNapisane: 4 wrz 2007, 11:43
przez tomekrvf
W M6 jest szczlina pomiędzy poszyciem wew i zew błotnika. Tam dostaje się wody i syf i zaczyna szalec rudy. Była na to akcja serwisowa

Re: korozja mazda 6

PostNapisane: 4 wrz 2007, 14:17
przez DABLJU
marcink napisał(a):Mam problem z mazdą 6 z 2004 r. (130 tys.). Na tylnych nadkolach i błotniku pojawiła się rdza. Czy ktoś się już z tym spotkał?
Ja mam to samo w M6 z 2002 ale tez z przebiegiem 130tysi. Ale widze ze calą reszte mam zabezpieczona jakims czarnym mazidłem wiec czuje sie bezpieczniej. jendak niemiec zatroszczyl sie o autko przed sprzedażą :D

PostNapisane: 4 wrz 2007, 14:30
przez Grzyby
marcink – zapraszam do zapoznania się z regulaminem tego działu oraz do poprawienia nazwy tematu.
W regulaminie są przykłady :)

PostNapisane: 4 wrz 2007, 14:32
przez Riki
Była na to akcja serwisowa


Coś w tym jest :) bedac w Niemczech jak ogladalem "szóstki" to co trzecia miała dość zaawansowaną korozję tylnych nadkoli :| auta 03-04r... sam sie zdziwilem...

PostNapisane: 4 wrz 2007, 20:50
przez Felipe
Bo niemcy tak dbają o auta,byle sie kółka kręciły,ja mam mazde GF 1997 z holandi i widać,że rudy na nadkolach chciał sie zadomowić ale wszystko było robione na bieżąco i nie ma żadnych głębokoch wżerów.

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:01
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):Tam dostaje się wody i syf i zaczyna szalec rudy
Własnie własnie , muszę przed zima czegos tam nawtykać .....

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:04
przez Riki
Felipe napisał(a):Bo niemcy tak dbają o auta,byle sie kółka kręciły


Nie wiem... mozliwe..


Jaksa napisał(a):muszę przed zima czegos tam nawtykać


Valvoline Tectyl :) chyba najlepszy produkt na rynku... sam widziales spod mojej GFki :D :)

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:05
przez Hazu
Noo świetne te mazdy, a niby jest 12l. gwarancji na perforację?

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:07
przez Riki
emmarek napisał(a):gwarancji na perforację?


Perforacja a wada lakieru to dwie inne kwestie :) szóstki ktore ja widzialem nie mialy perforacji... mialy purchle, a z tego co wiem Mazda na lakier daje 3l (dobrze mowie?)

Pozdrawiam

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:08
przez Jaksa
Riki napisał(a):Valvoline Tectyl chyba najlepszy produkt na rynku... sam widziales spod mojej GFki
Widzę ze masz praktyke w tym temacie <lol> wiec kiedy mi to zrobisz ? ;) hahaha

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:13
przez Riki
Jaksa napisał(a):Widzę ze masz praktyke w tym temacie


Heh... juz kilka razy GD zabezpieczalem :P teraz zabralem sie za GFke, Tectyl Bodysafe na podwozie a ML w profile zamkniete... :)


Jaksa napisał(a):wiec kiedy mi to zrobisz ?


Nie ma sprawy.... odwdziecze sie za prace przy GFce ;)

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:18
przez tomekrvf
Riki napisał(a):Valvoline Tectyl chyba najlepszy produkt na rynku... sam widziales spod mojej GFki

To za mało. Trzeba to uszczelnić masą plastyczną taką jak się używa do uszczelniania zgrzewów i spawów w karoserii.

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:18
przez Jaksa
Riki napisał(a):Nie ma sprawy.... odwdziecze sie za prace przy GFce
<spoko>

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:19
przez Riki
tomekrvf napisał(a):Trzeba to uszczelnić masą plastyczną taką jak się używa do uszczelniania zgrzewów i spawów w karoserii.


Oczywiscie mozna :) ale i tak czynnosc po 3-4latach trzeba powtorzyc.. glownie w nadkolach gdzie woda wymywa preparat...


Jarku takze dokladnie sie jeszcze zgadamy na PW ;)

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:20
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):To za mało
A Ty jeszcze w kraju ? spadaj na urlop <lol> i szerokiej drogi Tomciu.

PostNapisane: 4 wrz 2007, 23:56
przez Redoo
hehe ne nowe to nawet na złom sie nie nadaja moja ma juz tyle lat i zero rdzy! :D dawniej to lepiej robili a teraz wypuche nazywa sie wada fabryczna oj!!!!!!!!!!!!

PostNapisane: 5 wrz 2007, 07:38
przez tomekrvf
Jaksa napisał(a):A Ty jeszcze w kraju ? spadaj na urlop i szerokiej drogi Tomciu.

Jeszcze jeden dzień i już mnie nie ma :)

PostNapisane: 5 wrz 2007, 09:22
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):Jeszcze jeden dzień i już mnie nie ma
Ale Ci dobrze , ja nie byłem trzy lata na urlopie :(