korozja nadkoli
Napisane: 4 wrz 2007, 11:16
Mam problem z mazdą 6 z 2004 r. (130 tys.). Na tylnych nadkolach i błotniku pojawiła się rdza. Czy ktoś się już z tym spotkał?
marcink napisał(a):Mam problem z mazdą 6 z 2004 r. (130 tys.). Na tylnych nadkolach i błotniku pojawiła się rdza. Czy ktoś się już z tym spotkał?
Ja mam to samo w M6 z 2002 ale tez z przebiegiem 130tysi. Ale widze ze calą reszte mam zabezpieczona jakims czarnym mazidłem wiec czuje sie bezpieczniej. jendak niemiec zatroszczyl sie o autko przed sprzedażąmarcink napisał(a):Mam problem z mazdą 6 z 2004 r. (130 tys.). Na tylnych nadkolach i błotniku pojawiła się rdza. Czy ktoś się już z tym spotkał?
Była na to akcja serwisowa
Własnie własnie , muszę przed zima czegos tam nawtykać .....tomekrvf napisał(a):Tam dostaje się wody i syf i zaczyna szalec rudy
Felipe napisał(a):Bo niemcy tak dbają o auta,byle sie kółka kręciły
Jaksa napisał(a):muszę przed zima czegos tam nawtykać
emmarek napisał(a):gwarancji na perforację?
Widzę ze masz praktyke w tym temacie wiec kiedy mi to zrobisz ?Riki napisał(a):Valvoline Tectyl chyba najlepszy produkt na rynku... sam widziales spod mojej GFki
Jaksa napisał(a):Widzę ze masz praktyke w tym temacie
Jaksa napisał(a):wiec kiedy mi to zrobisz ?
Riki napisał(a):Valvoline Tectyl chyba najlepszy produkt na rynku... sam widziales spod mojej GFki
Riki napisał(a):Nie ma sprawy.... odwdziecze sie za prace przy GFce
tomekrvf napisał(a):Trzeba to uszczelnić masą plastyczną taką jak się używa do uszczelniania zgrzewów i spawów w karoserii.
A Ty jeszcze w kraju ? spadaj na urlop i szerokiej drogi Tomciu.tomekrvf napisał(a):To za mało
Jaksa napisał(a):A Ty jeszcze w kraju ? spadaj na urlop i szerokiej drogi Tomciu.
Ale Ci dobrze , ja nie byłem trzy lata na urlopietomekrvf napisał(a):Jeszcze jeden dzień i już mnie nie ma