korozja nadkoli

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pala112 » 16 paź 2007, 20:23

Dobra juz niemal jestem pewny, tak ma byc!! bylem dzis w autoryzowanym serwisie i pod salonem staly uzywane mazdy do sprzedania, jedna z nich ten am rocznik miala tak samo idealnie w tym samym miejscu, wiec mysle ze tak jest od nowosci pozdro
Początkujący
 
Od: 13 paź 2007, 19:02
Posty: 15 (0/1)
Skąd: Peterborough
Auto: Mazda6 2.0 DIESEL 136 KM SPOR

Postprzez Maciej Loret » 17 paź 2007, 07:36

Jaksa napisał(a):
tomekrvf napisał(a):Była na to akcja serwisowa
Chyba tylko dla wtajemniczonych <lol> to co widze codziennie kazda szóstka ma ten problem , pytanie czy te ktore sa w kraju miały cos dłubane na gwarancji bo jak tak to jakos kiepsko to zrobili ..... :)


Jedyna akcja serwisowa jaką znalazłem dotyczyła rudej na drzwiach oraz klapie bagażnika w wersji amerykańskiej:
http://www.mazda6tech.com/tsb/stain.pdf

Ale chyba nie o rudą w tym miejsu chodziło...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez wilu88 » 17 paź 2007, 08:36

Ja sie moge pochwalic, ze dolaczam do klubu,wczoraj kupilem 6 i tez niesety mam korozje na tylnych nadkolach. Poniewaz jestem laikiem chcialbym, zebyscie mi doradzili jakis srodek ktory zatrzyma korozje, a prawidlowe zabezpieczenie zrobie jak wroce do kraju w styczniu. Czy jest co moge zrobic sam bez drapania lakieru itp?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 paź 2007, 17:02
Posty: 5
Auto: MAZDA 6 TS2 136KM 2004

Postprzez syberek1 » 24 paź 2007, 21:21

Witam!:) ja też mam madzie z 2003r. i nie widzę rdzy nigdzie zdejmowałem plastikowe elementy w nadkolach i nic tam nie ma czysto, kielichy amorów ok śruby ok. jedynie co to szpilki od amortyzatorów i wydech:) :P oby tak dalej żeby Ale kupiłem już noxudol i będę jechał nim nadkola i podłogę od zewnątrz. Dodam tylko że madzie mam z południa Francji :) może dlatego więc sie nie będe zastanawiał noxudol już mam i nadkola i podłogę przejadę a później baranek czarny:P
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 15:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez puti100 » 25 paź 2007, 11:23

mi powiedzieli w ASO, że zabezpieczenie przed rdzą robią na koszt MAZDY, jak chcę to mogę przyjechać i mi to zrobią za free.
Początkujący
 
Od: 17 paź 2007, 17:08
Posty: 7
Skąd: puławy
Auto: m6

Postprzez syberek1 » 25 paź 2007, 14:07

puti100 nawet jeśli samochodzik nie jest serwisowany??
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 15:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez otiks » 25 paź 2007, 15:13

Miałem w mojej MPV ślady korozji na dole drzwi przednich, odprysk lakieru na tylnej klapie od strony zamka i jedna kropkę rudego na prawym tylnym nadkolu, pojechałem do ASO i zrobili mi wszystko w ramach gwarancji a dodatkowo przeczyścili lewe tylne nadkole, położyli zabezpieczenie i nowy lakier, bo skoro było na prawym to pewnie i na lewym też by się zaraz pojawiło więc woleli zrobić to za jednym podejściem [respect].
Otiks
ObrazekMazda MPV LW 2.0 MZR-CD 136KM '02
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2012 miejsce 1
 
Od: 28 kwi 2007, 21:43
Posty: 397 (0/3)
Skąd: Wrocław
Auto: MPV '02, RX-8 '06 RIP –> GT86

Postprzez puti100 » 26 paź 2007, 06:15

syberek1 napisał(a):puti100 nawet jeśli samochodzik nie jest serwisowany??
tego nie wiem, jak byłem jakiś czas temu w ASO i zapytałem gościa o korozje, to odpowiedział mi, że faktycznie jest to problem i warto zabezpieczyć samochód, na moje pytanie ile to będzie kosztowało, usłyszłem że nic bo to jest koszt producenta i ja zamierzam moją m6 wstawić im na taki zabieg. pozdr.
Początkujący
 
Od: 17 paź 2007, 17:08
Posty: 7
Skąd: puławy
Auto: m6

Postprzez syberek1 » 26 paź 2007, 17:54

teraz to ja już kupiłem noxudol więc będę zabezpieczał przy okazji będzie ciszej :D na moje szczęście mazde mam z południa Francji więc może dlatego nic na niej nie ma
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 15:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez robert.smu » 6 lis 2007, 21:24

Puti100 czy mógłbyś podać adres ASO w którym udzielili Ci takiej odpowiedzi?
robert.smu
 

Postprzez Riki » 6 lis 2007, 23:09

syberek1 napisał(a):teraz to ja już kupiłem noxudol więc będę zabezpieczał przy okazji będzie ciszej


Też się za to zabieram na wiosnę ....ale tylko ze względu na wyciszenie :) (pryskam kufer od środka etc..)


na moje szczęście mazde mam z południa Francji więc może dlatego nic na niej nie ma


To <spoko> ...ale przed "polską zimą" (sól itd....) i tak był ją prysnął... (nie wiem może już to zrobiłeś :D )

Pozdrawiam.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez cezkis » 7 lis 2007, 16:27

Ale jak ja w moim 5,5 letnim focusie dostałem małego "purchla", to bez wahania uwzględnili mi go jako naprawa z tytułu 12-letniej gwarancji na perforację. Bo przecież na lakier już dawno minęła(2- czy 3-letnia)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sie 2007, 09:52
Posty: 21
Skąd: Kęty, PL
Auto: M6 GG A+ Diesel 143, 2007
KE cx-5 SkyPassion 2,0 benzyna, zeal red, 2013

Postprzez scichy » 14 lis 2007, 22:55

Jaksa napisał(a):Podaje ( dla Warszawy i okolic ) namiary do goscia ktory zabezpiecza auta ( widziałem parę aut i naprawdę dobrze to robi – gosc jest chyba fanatykiem łoł ) Milanówek tel. 022 758-30-33.


Właśnie wróciłem. Malutki zakład, starszy pan – prawdziwy fachowiec – wykonuje całe zabezpieczenie osobiście.

Praca wykonanana do bólu dokładnie. Wszystko wykonane wg technologii, odpowiednio rozebrane, przygotowane, nałożone i wysuszone.

Przy odbiorze zostałem dokładnie poinformowany, gdzie jaki profil został jak zabezpieczony, jaki środek zastosowanyitd. Wszystko przy użyciu środków Valvoline – Tectyl.

W przypadku nowych samochodów robione jest całe podwozie, nadkola przód/tył, progi, grodzie – starcza na 5 lat. W przypadku samochodów starszych zalecane jest jeszcze rozebranie i zabezpieczenie drzwi, komory silnika, klapy bagażnika.

Jeżeli chodzi o [jakie?] nadkola, zaleca rozważenie włożenia plastikowych nadkoli – ta wkładka z włókniny dobrze się sprawdza jako wyciszenie, ale trzyma wilgoć i może być powodem przyśpieszonej korozji.

Z ciekawszych rzeczy dowiedziałem się:

1) Samochody sprzedawane na rynek amerykański muszą spełniać bardziej restrykcyjne normy jeżeli chodzi o jakość blach oraz sposób zabezpieczenia – dlatego samochody przywiezione z USA są o klasę lepiej zabezpieczone i (w przeciwieństwie do tych wykonanych na rynek europejskich) właściwie nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia – przynajmniej jako nowe. Jak widać Mazda Mazdzie nie równa.

2) Z obecnie produkowanych samochodów najlepiej zabezpieczone są (!!!) Seicento oraz (!!!!) Skoda Fabia. Skoda Fabia nie tylko jest dobrze 'wysmarowana' fabrycznie ale też ma bardzo dobre plastikowe osłony pod prawie całym podwoziem.


Samochód odebrałem tak wymyty i wychuchany, że chyba jako nowy nie był tak czysty.

Bardzo polecam... Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to dopiero na wiosnę – zrobiło się już za zimno na prawidłowe wysuszenie auta po zabezpieczeniu.

Pełne namiary

Stacja Zabezpieczeń Antykorozyjnych
Helena Orzechowska
Inżynierska 17, Milanówek
022 758 30 33

SEb
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 17:12
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY/LF

Postprzez domin1979 » 15 lis 2007, 10:44

W mojej ani grama rdzy, aż się dziwię czytając wasze posty, czy ktoś też tak ma? :) Przyjechała z Niemiec i nie widzę jakiś dodatkowych zabezpieczeń.
Rozbierali mi tylne nadkola i mówią, że aż czuć nowością. Oczywiście i tak zrobiłem konserwację bo warto, ale ciekaw jestem jaki faktycznie odsetek ma problem z korozją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 10:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez miniu » 15 lis 2007, 12:40

domin1979 napisał(a):W mojej ani grama rdzy, aż się dziwię czytając wasze posty, czy ktoś też tak ma? :) Przyjechała z Niemiec i nie widzę jakiś dodatkowych zabezpieczeń.
Rozbierali mi tylne nadkola i mówią, że aż czuć nowością. Oczywiście i tak zrobiłem konserwację bo warto, ale ciekaw jestem jaki faktycznie odsetek ma problem z korozją.


U mnie też jest czyściutko.
Moja wogóle wygląda jak nowa – w sumie to nie widziałem jeszcze 3 letniego auta z tak zadbaną blacharką – praktycznie bez rysy – auto sprawdzane czujnikiem grubości lakieru – brak malowania.
Zastanawiam się teraz czy nie jest za późno na konserwację i czy nie zaczekać z tym do wiosny.
A'propos konserwacji – czy w serwisie w Krakowie zrobią mi to za free – a jak nie to czy ktoś z klubowiczów (małopolska) zna jakiś dobry zakład który konserwuje – np taki jak ten pan z pod Warszawy
miniu
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2007, 23:45
Posty: 20
Skąd: Kraków
Auto: mazda 6 sportkombi top

Postprzez ...:::XCFR:::... » 15 lis 2007, 13:10

domin1979 napisał(a):W mojej ani grama rdzy, aż się dziwię czytając wasze posty, czy ktoś też tak ma? :).


U mnie podobnie – czysto, bez rdzy i rys, ale bardzo się zmartwiłem czytająć Wasze posty.

Muszę chyba się tym zainteresować. Jak sądzę, robota tego we własnym zakresie w garażu nie jest najlepszą opcją, więc trzeba odwiedzić jakiś serwis.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2004, 16:43
Posty: 18
Skąd: Suwałki/Gdańsk
Auto: M6 2.3 GG Top Sport

Postprzez makj1 » 15 lis 2007, 13:30

Scichy, a jaki koszt tej operacji ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 13:45
Posty: 60
Skąd: Łódź
Auto: mazda 6 kombi,CiTD 136PS

Postprzez bull » 16 lis 2007, 09:24

scichy napisał(a):
1) Samochody sprzedawane na rynek amerykański muszą spełniać bardziej restrykcyjne normy jeżeli chodzi o jakość blach oraz sposób zabezpieczenia – dlatego samochody przywiezione z USA są o klasę lepiej zabezpieczone i (w przeciwieństwie do tych wykonanych na rynek europejskich) właściwie nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia – przynajmniej jako nowe. Jak widać Mazda Mazdzie nie równa.



SEb


A ja już z Valvoline środków nakupiłem, a tu taka informacja!
No ,ale na pewno nie zaszkodzi jak go troche popryskam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 13:57
Posty: 192 (1/0)
Skąd: Whitestock
Auto: Mazda CX-7 08" M/T
Mazda RX-8 04' M/T --- SOLD
Mazda 6s 3.0 04' M/T --- SOLD
Impreza WRX 01' --- SOLD

Postprzez Grzyby » 16 lis 2007, 12:25

Czy w tym dziale są moderatorzy?
Jak tak to niech poczytają ten temat (nazwę i to co zawiera)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez domin1979 » 23 lis 2007, 15:06

Właśnie w opiniach na forum wyczytałem, że podobno od 2004 r. 6-tki nie rdzewieją... Moja z 2004 i faktycznie czysto... Słyszał ktoś coś takiego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 10:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6