korozja nadkoli

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Raunin » 13 lis 2008, 13:28

W mojej Madzi 6 z 2003 roku też się pojawiła korozja na nadkolu ale serwis coś nie chce jednoznacznie stwierdzić czy klasyfikuje się to do naprawy gwarancyjnej (6 lat na perforacje blachy).

W rozmowie przez telefon z serwisem padło stwierdzenie, że "...naruszenie perforacji blachy jest wtedy gdy jest już dziura ..." .

I tu moje pytanie jak dokładnie mam rozumieć gwarancję na perforacje blachy?
Jakie efekty wizualne klasyfikują taką naprawę jako gwarancyjną?
U mnie są 2 niewielkie bąbelki na zewnętrznej stronie nadkola.

Druga sprawa ślady korozji przy uszczelce,nad tylnym zderzakiem (ruda porowata powierzchnia niewielkie bąbelki).
Czy to może też się klasyfikować do naprawy gwarancyjnej?
Miał ktoś korozję w tym miejscu i ją reklamował?
Raunin
 

Postprzez Krisek » 14 lis 2008, 17:35

Raunin napisał(a):W mojej Madzi 6 z 2003 roku też się pojawiła korozja na nadkolu ale serwis coś nie chce jednoznacznie stwierdzić czy klasyfikuje się to do naprawy gwarancyjnej (6 lat na perforacje blachy).

W rozmowie przez telefon z serwisem padło stwierdzenie, że "...naruszenie perforacji blachy jest wtedy gdy jest już dziura ..." .

I tu moje pytanie jak dokładnie mam rozumieć gwarancję na perforacje blachy?
Jakie efekty wizualne klasyfikują taką naprawę jako gwarancyjną?
U mnie są 2 niewielkie bąbelki na zewnętrznej stronie nadkola.

Druga sprawa ślady korozji przy uszczelce,nad tylnym zderzakiem (ruda porowata powierzchnia niewielkie bąbelki).
Czy to może też się klasyfikować do naprawy gwarancyjnej?
Miał ktoś korozję w tym miejscu i ją reklamował?



to 2 na 100% i 1 tez .. bo to ogulnie znany problem i nie tzreba na zadna dziure czekac lol idz do innego asso
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez Lorento » 14 lis 2008, 18:11

Raunin napisał(a):"...naruszenie perforacji blachy jest wtedy gdy jest już dziura ..." .

skoro perforacja jest dziurą – naruszenie perforacji oznacza naruszenie ( pomniejszenie ) dziury ( czyli w krańcowym przypadku jej brak) , w konsekwencji naruszenie perforacji blachy nie może oznaczać dziury! :]
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Raunin » 19 lis 2008, 12:18

Ok dzięki

Myślę że graja na zwłokę bo 6lat na perforacje upływa mi na wiosnę.

Ciekawi mnie tylko jak to "naprawią" bo czytając przygody Rafała z AZ Karcz trochę się obawiam :(

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=61514
Raunin
 

Postprzez Prusiak » 14 sty 2009, 00:59

Witam

Wlasnie dostalem zaproszenie od panow z ASO Bołtowicz na naprawe tylnych blotnikow w ramach tzw. kampanii. Jak bedzie po wszystkim zdam relacje.
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez zoltrix » 22 sty 2009, 10:40

Powiedzcie mi proszę na co zwrócić szczególną uwagę odbierając auto po przeprowadzonej naprawie nadkoli. Jak wygląda zabezpieczenie antykorozyjne po przeprowadzonej naprawie lakierniczej? Czy możliwe jest żeby serwis dobrze to zrobił w 2,5 dnia??
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez McSlavko » 22 sty 2009, 11:06

tu jest powiedziane jak powinna wygladać naprawa http://www.youtube.com/watch?v=1_J1Z3VqKNo , obejrzyjcie cały filmik, przypadek kolegi z forum :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 22:39
Posty: 50
Skąd: Legionowo
Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03

Postprzez Prusiak » 22 sty 2009, 11:37

McSlavko napisał(a):tu jest powiedziane jak powinna wygladać naprawa http://www.youtube.com/watch?v=1_J1Z3VqKNo


Znamy, ale powinno byc: "nie powinna..."
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez McSlavko » 23 sty 2009, 10:12

Prusiak napisał(a):Znamy, ale powinno byc: "nie powinna..."


Nie...napisałem dobrze, powinna, tam pan lakiernik pięknie tłumaczy jak POWINNA wygladać taka naprawa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 22:39
Posty: 50
Skąd: Legionowo
Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03

Postprzez zoltrix » 23 sty 2009, 11:05

Czy orientujecie się co obejmuje ta akcja dokładnie? Cale nadkole czy tylko ten rant, zagięcie?
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez Jarun » 23 sty 2009, 11:12

To co jest uszkodzone (zardzewiałe) W Autokarcz malują "gratis" nawet połowę samochodu <killer>
JarunToruń
-----------------------------------
Madzia, Magdulek i bliźniaki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 23:38
Posty: 72
Skąd: Toruń
Auto: Mazda6 CD 136PS 2004 TOP KOMBI

Postprzez Prusiak » 23 sty 2009, 12:06

zoltrix napisał(a):Czy orientujecie się co obejmuje ta akcja dokładnie? Cale nadkole czy tylko ten rant, zagięcie?


Wszystko zalezy od wielkosci uszkodzenia, jezeli masz juz rdze na boczkach to wycinaja blotniki (widzialem na kartce serwisanta opis M6 – do wyciecia blotniki). W mojej tylko naprawa rantow. Dodatkowo jeszcze serwis naprawi mi male wgniotki... i malowanko...
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez zoltrix » 23 sty 2009, 12:47

Ja mam także odprysk na boku ok pol cm od zagięcia. Dzisiaj odebrałem auto. Naprawili tylko ranty. Twierdząc,ze akcja nie obejmuje całych nadkoli tylko te ranty i,ze ten odprysk to niby moja wina, spowodowany prze jakiś kamień lub cokolwiek innego :|
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez Prusiak » 23 sty 2009, 14:09

Mi zaproponowali ze za dodatkowa oplata zrobia te wgniotki..... bo rzeczywiscie nie maja obowiazku robic tego w ramach akcji.
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez Hieronim » 23 sty 2009, 14:37

wgnioty najlepiej wyciągnąć bez malowania – tak ci to zrobią ??
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 19:53
Posty: 152
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 GG 2.0 2004

Postprzez Prusiak » 23 sty 2009, 15:29

Hieronim napisał(a):wgnioty najlepiej wyciągnąć bez malowania – tak ci to zrobią ??

Nie sadze by dalo rade
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez zoltrix » 23 sty 2009, 17:53

Prusiak napisał(a):Mi zaproponowali ze za dodatkowa oplata zrobia te wgniotki.....


Z tym,ze u mnie nie ma wgniecenia żadnego... Zwyczajnie wyskoczyła ruda której nie zlikwidowali twierdząc jak już wyżej pisałem,ze tego akcja, gwarancja nie obejmuje :|
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez Hieronim » 23 sty 2009, 19:13

nie wiem jak wygladaja wgnioty o ktorych sie tu pisze ale jezeli nie ma uszkodzen lakieru to da sie je wyciagnac bez malowania i tak bym to wlasnie robil :)
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 19:53
Posty: 152
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 GG 2.0 2004

Postprzez Prusiak » 25 sty 2009, 00:13

Witam.
Po 10 dniach autko odebralem z serwisu. Wszystko ladnie i pieknie naprawione. Lakiernicy spisali sie na medal.W ramach tej 'kampanii serwisowej' mam tez zabezpieczone wczesniej krawedzie drzwi i tylnej klapy – tutaj ruda jeszcze nie zamieszkala. Mam nadzieje ze pomoze to przetrwac mojej madzi dlugie lata bez wstretnej rudej. <killer>

Generalnie >>> :] <<<
Od lat wierny tylko japończykom...
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2008, 01:35
Posty: 113

Postprzez Sebaaaaaaa7 » 30 sty 2009, 12:43

Witam A czy ta korozja na błotnikach objawia się w 6 niezależnie od wersji nadwozia to znaczy czy tylko np. w kombi lub sedan lub hetbek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 10:26
Posty: 94
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Mazda 6 2.0 136KM 03r. Mazda 323f 1.8 96r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6