Wymiana lamp xenonowych na zwykłe

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez YATES » 4 lis 2014, 22:51

No tak moja Mazda 6-stka ma 11 lat więc na pewno też na 100% będzie w soczewce mleko.
Może korzystając z okazji od razu zapytam – ktoś mi poleci jakąś dobrą, sprawdzoną firmę z woj. śląskiego lub małopolskiego regenerującą lampy .
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez matthies » 4 lis 2014, 23:46

Xenon Serwis – Lubiąż
co prawda dolnośląskie, ale wszyscy polecają, ja również. Dużo lepiej samemu wszystko rozebrać i oddać odbłyśniki do regeneracji, lub zamówić nowe od nich i za kaucję oddać później swoje. Jeśli możesz uziemić auto na ok 3 dni , to warto to zrobić samemu bo potężna kasiorka zostaje w garści.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez YATES » 4 lis 2014, 23:57

A ile mniej więcej biorą za regeneracje kompletu dwóch lamp przysłanych im w całości ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez matthies » 4 lis 2014, 23:59

tego nie wiem, musisz sam zapytać bo ja tylko odbłyśniki zamawiałem.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez YATES » 5 lis 2014, 00:04

matthies napisał(a):tego nie wiem, musisz sam zapytać bo ja tylko odbłyśniki zamawiałem.

I ile zapłaciłeś za dwa odbłyśniki ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez matthies » 6 lis 2014, 19:43

100 pln/szt
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Pablo6 » 25 lis 2016, 12:49

Witam, to mój pierwszy post.
Mój problem jest taki, przeglądałem wcześniej to forum i w tym wątku użytkownik mazdy wymienił xnenony na zwykłe lampy i normalnie mu działają. A ja zrobiłem odwrotnie, zwykłe lampy zamieniłem na xenonowe D2S z takimi żarnikami. Miałem fabryczne spryskiwacze lamp. Podpiąłem wszystko i prawie działa.. tzn. Muszę oczywiście jeszcze poziomowanie dołożyć, chociaż silniczki regulacji działają bo jak przekręcam stacyjkę i zapalam lamy to lecą w dół później do normalnego poziomu. Wszystko było by pięknie ale jedna rzecz nie działa i właśnie w tej sprawie piszę o pomoc. Mianowicie nie działają światła drogowe?! Wszystko chodzi kierunki, pozycje po za światłami drogowymi?! Co mam zrobić żeby działały.
A i jeszcze jedno pytanie, moja mazda była sprowadzona z Danii, poprzedni właściciel dołożył światła przeciwmgelne w zderzak na dole w zaślepki i dodatkowo nie da się zgasić świateł mijania. To znaczy że czy mam na pokrętle włączone czy nie i tak przy przekręceniu stacyjki od razu się zapalają, praktycznie pokrętło przy kierownicy służy do włączenia podświetlenia zegarów da się to jakoś wyłączyć, żeby było normalnie?
Dzięki i pozdrawiam
Pablo6
 

Postprzez YATES » 18 wrz 2017, 09:45

Mam takie jedno pytanie. Czy jest prosta możliwość w samochodzie Mazda 6 GG/GY z fabrycznymi ksenonami przejście bez wymiany lamp na żarówkę H7 ? Czy można do lampy ksenonowej normalnie włożyć żarówkę H7 i czy jest wiązka z odpowiednim prądem ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez Grzyby » 19 wrz 2017, 19:41

A jaki jest powód rezygnacji z ksenonów?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez YATES » 19 wrz 2017, 19:46

Fatalnie świecą, a to jest moje drogie auto takie do przejazdów okazjonalnych, sporadycznych więc nie chcę w niego inwestować niepotrzebnych pieniędzy. Chciałbym tylko wiedzieć czy jest możliwość łatwej wymiany tzn. zamontowania do obecnych lamp żarówek H7 , czy po wywaleniu przetwornic wiązkę trzeba przerabiać tak żeby dawała normalne 12V na światła mijania ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez zigu18 » 20 wrz 2017, 10:18

Fatalnie świeca bo, zarniki mogą być już stare, masz zapylone soczewki i wypalone odbłyśniki (to na 100%).

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 17:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez YATES » 18 paź 2017, 22:37

Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie czy można do lampy ksenonowej normalnie włożyć żarówkę H7 ( czy mocowanie D2S jest takie samo jak H7) i czy jest tam wiązka z odpowiednim prądem , czy też trzeba dorobić sobie odpowiednie wtyczki ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez Grzyby » 25 paź 2017, 08:29

Nie znam odpowiedzi. Ale w zwykłym reflektorze było H1.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xRafalx » 25 paź 2017, 11:18

D2S ma inne gniazdo niż H7, nie wsadzisz tam żarówki z trzonkiem H7. Napięcie także jest inne w przypadku D2S to około 20 tyś. V, a h7 12V, i oczywiście instalację w lampie tez musisz przerobić. Nie zapominaj, że jak odepniesz przetwornice to lampy przestaną się poziomować.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez YATES » 4 gru 2020, 19:56

Mam pytanie , czy kostka wchodząca do fabrycznej lampy xenonowej w M6 GG/GY wejdzie do zwykłej lampy halogenowej czy różni się czymś ? Chodzi mi o zamianę lamp xenonowych na zwykłe
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez piciu256 » 31 sty 2021, 18:19

Wszystko pasuje, musisz tylko dokupić przełącznik do regulacji wysokości w kabinie, halogen nie ma samopoziomowania.
Chętnie bym przygarnął twoje czujniki z wiązkami za to, bo mam Xenon nie fabrycznie i brak możliwości regulacji wysokości :P
Początkujący
 
Od: 23 cze 2018, 14:49
Posty: 10 (1/0)
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 na podtlenku LPG

Postprzez YATES » 22 maja 2021, 08:12

piciu256 napisał(a):Wszystko pasuje, musisz tylko dokupić przełącznik do regulacji wysokości w kabinie, halogen nie ma samopoziomowania.
Chętnie bym przygarnął twoje czujniki z wiązkami za to, bo mam Xenon nie fabrycznie i brak możliwości regulacji wysokości :P

A gdzie te czujniki się znajdują żeby je wymontować ?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Postprzez TonSiL » 22 maja 2021, 11:00

Hej. Jeśli kolega z postu nad Tobą jeszcze je chce to powiem Ci, że w miarę łatwo idzie je wymontować. Z tego co kojarzę to przedni przymocowany jest do boku sanek po lewej stronie dolnego zawieszenia, tylny zaś do lewego wahacza poprzecznego (dużego). Zapewne poukręcasz śruby ale tym się nie martw, nie będą Ci potrzebne :) Pamiętaj o obejmie cięgna przedniego czujnika, która jest zamocowana do stabilizatora. Chyba to tyle.
Diagnosta SKP
Początkujący
 
Od: 2 gru 2019, 12:19
Posty: 27 (0/3)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: JMZGY – 2.0 147 KM + LPG 06r.
SJNFAAK11 – 1.0 55KM 00r.
Moje byłe:
JMZBG – 1.3 67 KM 91r.
JMZGF – 2.0 115 KM + LPG 98r.

Postprzez YATES » 22 maja 2021, 14:58

TonSiL napisał(a):Hej. Jeśli kolega z postu nad Tobą jeszcze je chce to powiem Ci, że w miarę łatwo idzie je wymontować. Z tego co kojarzę to przedni przymocowany jest do boku sanek po lewej stronie dolnego zawieszenia, tylny zaś do lewego wahacza poprzecznego (dużego). Zapewne poukręcasz śruby ale tym się nie martw, nie będą Ci potrzebne :) Pamiętaj o obejmie cięgna przedniego czujnika, która jest zamocowana do stabilizatora. Chyba to tyle.

Mam auto uniesione do góry więc mam możliwość na leżąco wejść pod niego. W poniedziałek będę próbował to zdemontować, bo szkoda żeby z autem czujniki poszły na złom.
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2012, 21:20
Posty: 182 (1/1)
Auto: Mazda 6 Kombi rocznik 2003 silnik 2,0 MZR-CD 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6