Spryskiwacze Mgłowe do M6
Wpadaj kiedy możesz albo ja zajadę kiedyś po drodze do Iławy i ogarniemy
Tutaj jeszcze fotka jak wyglądają same dysze z dwiema podkładkami – uszczelka ze starych dysz nie układa się idealnie po całym obwodzie (co widać na zdjęciu) jednak jest to niemal niewidoczne, a co najważniejsze uszczelnia miejsce styku idealnie.
Tutaj jeszcze fotka jak wyglądają same dysze z dwiema podkładkami – uszczelka ze starych dysz nie układa się idealnie po całym obwodzie (co widać na zdjęciu) jednak jest to niemal niewidoczne, a co najważniejsze uszczelnia miejsce styku idealnie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 21:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
też i ja w końcu na spocie założyłem. Adam dzieki za pomoc, pozostałym dzięki za wsparcie towarzyskie
powyżej 80 km/h to psika ledwo nad wycieraczki, więc teraz raczej długa droga z optymalnym ustawieniem, tak aby było dobrze. Ewentualnie pozostanie mi zwalnianie do 80 aby szybę psiknąć hehehe
Dobrze wydane 80 zł, chociaz nie leci z nich mgła, tylko bardziej taka piana śniegowa czy coś w ten deseń?
powyżej 80 km/h to psika ledwo nad wycieraczki, więc teraz raczej długa droga z optymalnym ustawieniem, tak aby było dobrze. Ewentualnie pozostanie mi zwalnianie do 80 aby szybę psiknąć hehehe
Dobrze wydane 80 zł, chociaz nie leci z nich mgła, tylko bardziej taka piana śniegowa czy coś w ten deseń?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 17:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):Adam dzieki za pomoc
No problemo
Ja jeszcze swoich na trasie nie miałem okazji przetestować, ale też myślę, że regulacja będzie konieczna.
A Ty ledwo do Iławy zajechałeś i już na myjkę?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 21:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Brak podkładek i to, że pod każdą dyszęmusiałem dać dwie rozwiązałem w prosty sposób, jak sięokazało idealny:
Wyciąłem skalpelem identyczne wzory uszczelek z dętki rowerowej/motocyklowej. Grubość 1,5mm i teraz u mnie dysze siedzą idealnie.
Wyciąłem skalpelem identyczne wzory uszczelek z dętki rowerowej/motocyklowej. Grubość 1,5mm i teraz u mnie dysze siedzą idealnie.
Rzygania nie ominiesz bo nie ominiesz grawitacji. To jest kwestia konstrukcyjna i fizyki. Wszystko co jest zamontowane na masce, będzie rzygać. Nie wydaje mi się, że nawet 2x mocniejsza pompka do spryskiwaczy rozwiązała by ten problem.
W Audi są inne dysze, typowe mgłowe a nie ta namiastka jak w mazdzie, no i one są zamontowane pod maską przy szybie a nie na niej. Nie rzygają no i ładnie to wygląda, gładka maska bez tych peryskopów jak w M6 po zmianach.
W Audi są inne dysze, typowe mgłowe a nie ta namiastka jak w mazdzie, no i one są zamontowane pod maską przy szybie a nie na niej. Nie rzygają no i ładnie to wygląda, gładka maska bez tych peryskopów jak w M6 po zmianach.
Przypadkiem trafiłem na takie coś:
http://allegro.pl/spryskiwacze-zraszajace-z-regulacja-foliatec-i4060313691.html
Ciekawe czy podejdą do M6 i jak pryskają
http://allegro.pl/spryskiwacze-zraszajace-z-regulacja-foliatec-i4060313691.html
Ciekawe czy podejdą do M6 i jak pryskają
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 21:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
tak to wygląda,
może nie za bardzo widać, pozatym tez lekko pryskałem żeby dachu nie ubabrać. Na poniższym zdjęciu chyba lepiej widać efekt zarzygania.
na koniec ze środka. Taki setup, pozwala mi na komfortowe opryskanie szyby nawet przy 100 km/h (przy okazji widac jak pracują nowe Motgumy )
może nie za bardzo widać, pozatym tez lekko pryskałem żeby dachu nie ubabrać. Na poniższym zdjęciu chyba lepiej widać efekt zarzygania.
na koniec ze środka. Taki setup, pozwala mi na komfortowe opryskanie szyby nawet przy 100 km/h (przy okazji widac jak pracują nowe Motgumy )
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 17:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
hej
dzisiaj zamontowałem spryskiwacze mgłowe z CX-5. Kupiłem je na allegro jako komplet lewa+prawa czyli jedna z uszczelką, a druga bez :/ Ta bez uszczelki luźna i wykrzywiona, bo wężyk ją przekrzywia a ta z uszczelką trochę lepiej ale nie super. Na postoju sikają nie mgłą a raczej pianą i powiedzmy, że ok, ale powyżej 100km/h walą pod wycieraczki :/ Czyli będę musiał porzeźbić, żeby było ok przy każdej prędkości.
dzisiaj zamontowałem spryskiwacze mgłowe z CX-5. Kupiłem je na allegro jako komplet lewa+prawa czyli jedna z uszczelką, a druga bez :/ Ta bez uszczelki luźna i wykrzywiona, bo wężyk ją przekrzywia a ta z uszczelką trochę lepiej ale nie super. Na postoju sikają nie mgłą a raczej pianą i powiedzmy, że ok, ale powyżej 100km/h walą pod wycieraczki :/ Czyli będę musiał porzeźbić, żeby było ok przy każdej prędkości.
Tego nie da się obejść w Mazdzie bo spryskiwacze są na wierzchu.
W grupie VAG w nowszych modelach spryskiwacze są pod krawędzią maski, bardziej pionowo i przy wysokich prędkościach dalej dość dobrze opryskują szybę.
W grupie VAG w nowszych modelach spryskiwacze są pod krawędzią maski, bardziej pionowo i przy wysokich prędkościach dalej dość dobrze opryskują szybę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6