Światła mijania włączające się po włączeniu stacyjki. Montaz DRL- możliwe?
Mazda6 po face liftingu
No i znalazlem ten modul. Jest on pod zegarami. Mozna go zobaczyc z dolu wkladajac glowe "w pedaly".
Niestety inna jest kostka niz przed liftem i inaczej jest podawane napiecie. Wstawie zdjecia zeby bylo jasniej(robione komorka wiec wybaczcie troche zla jakosc). Powiedzcie mi czy da sie odlaczyc ktorys kabel w celu wylaczenia opcji skandynawskiej(swiatla wlaczajace sie ze stacyjki), tak jak to bylo przed liftem? Przypominam wersja bez AUTO.
Modul patrzac od dolu
Kostki
Kostka biala pierwsza strona(klips)
Druga strona
Czarna kostka pierwsza strona(klips)
Druga strona
Zdjecie modelu
No i znalazlem ten modul. Jest on pod zegarami. Mozna go zobaczyc z dolu wkladajac glowe "w pedaly".
Niestety inna jest kostka niz przed liftem i inaczej jest podawane napiecie. Wstawie zdjecia zeby bylo jasniej(robione komorka wiec wybaczcie troche zla jakosc). Powiedzcie mi czy da sie odlaczyc ktorys kabel w celu wylaczenia opcji skandynawskiej(swiatla wlaczajace sie ze stacyjki), tak jak to bylo przed liftem? Przypominam wersja bez AUTO.
Modul patrzac od dolu
Kostki
Kostka biala pierwsza strona(klips)
Druga strona
Czarna kostka pierwsza strona(klips)
Druga strona
Zdjecie modelu
Ostatnio edytowano 8 maja 2012, 13:52 przez KrzychuM6, łącznie edytowano 2 razy
Panowie,
Mam również wersje skandynawską ,przedlift i aby dostać sie do tego modułu świateł trzeba demontować schowek od strony pasażera?
Aktualnie nie ma mnie w Polsce także nie mam jak sprawdzić.
Dzięki z góry.
Mam również wersje skandynawską ,przedlift i aby dostać sie do tego modułu świateł trzeba demontować schowek od strony pasażera?
Aktualnie nie ma mnie w Polsce także nie mam jak sprawdzić.
Dzięki z góry.
Pablo:Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
- Od: 6 lut 2007, 15:37
- Posty: 51
- Skąd: Ostrowiec Św./Okół
- Auto: Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
Ok dzięki jak będę w domu to sprawdze.
edit by Wojtek:
a wystarczylo tylko przeczytac ten watek... masz przedlifta, a wszystko juz jest do niego opisane...
edit by Wojtek:
a wystarczylo tylko przeczytac ten watek... masz przedlifta, a wszystko juz jest do niego opisane...
Ostatnio edytowano 10 maja 2012, 16:57 przez Anonymous, łącznie edytowano 2 razy
Powód: zbedne zadane pytanie...
Powód: zbedne zadane pytanie...
Pablo:Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
- Od: 6 lut 2007, 15:37
- Posty: 51
- Skąd: Ostrowiec Św./Okół
- Auto: Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
Mazda6 f/l – rozwiązanie
Po dlugich i mozolnych poszukiwaniach znalazlem kabel, ktory odpowiada za zalaczanie sie swiatel po wlaczeniu stacyjki (Mazda 6 2006 rok lift, wersja skandynawska – z Danii).
W mojej wersji znajduje sie modul o numerach GR1C 677R0A i duzej literze C (zdjecie w poprzednich postach).
Jest to moduł podwojny i steruje on pracą świateł i wycieraczek.
Podłączone do niego są dwie kostki:
– czarna (16 pin) oraz biala (12 pin).
Zeby wylaczyc opcje skandynawska, trzeba w czarnej kostce wyciagnac kabel nr 2 (zielono-czarny).
Ponizej zdjecie z numeracja i strzalka pokazujaca kabel do przeciecia.
Mam nadzieje, ze komus sie przydadza te informacje... Ja (wreszcie) moge zakladac swiatla DRL (wg fotorelacji kolegi dobrzyn22 ).
Dodalem post, aby nie robic balaganu z edytowaniem
Po dlugich i mozolnych poszukiwaniach znalazlem kabel, ktory odpowiada za zalaczanie sie swiatel po wlaczeniu stacyjki (Mazda 6 2006 rok lift, wersja skandynawska – z Danii).
W mojej wersji znajduje sie modul o numerach GR1C 677R0A i duzej literze C (zdjecie w poprzednich postach).
Jest to moduł podwojny i steruje on pracą świateł i wycieraczek.
Podłączone do niego są dwie kostki:
– czarna (16 pin) oraz biala (12 pin).
Zeby wylaczyc opcje skandynawska, trzeba w czarnej kostce wyciagnac kabel nr 2 (zielono-czarny).
Ponizej zdjecie z numeracja i strzalka pokazujaca kabel do przeciecia.
Mam nadzieje, ze komus sie przydadza te informacje... Ja (wreszcie) moge zakladac swiatla DRL (wg fotorelacji kolegi dobrzyn22 ).
Dodalem post, aby nie robic balaganu z edytowaniem
KrzychuM6 napisał(a):znalazlem kabel, ktory odpowiada za zalaczanie sie swiatel po wlaczeniu stacyjki (Mazda 6 2006 rok lift, wersja skandynawska – z Danii).
KrzychuM6 napisał(a):Mam nadzieje, ze komus sie przydadza te informacje...
z pewnością
KrzychuM6 napisał(a): Ja (wreszcie) moge zakladac swiatla DRL (wg fotorelacji kolegi dobrzyn22 ).
miło cieszę się ,że komuś się przyda
KrzychuM6 napisał(a):Dodalem post, aby nie robic balaganu z edytowaniem
ojjj, żeby tu tylko takie problemy były
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Dzisiaj zauwazylem jeszcze jedna "wade" po wylaczeniu opcji skandynawskiej... Gdy mamy wylaczone swiatla mijania podczas jazy i migniemy dlugimi, to zalacza sie swiatla mijania i postojowe...
Niby nic zlego, ale jak mamy DRL-y, to automatycznie wylacza nam sie one...
Niby nic zlego, ale jak mamy DRL-y, to automatycznie wylacza nam sie one...
KrzychuM6 napisał(a):Niby nic zlego,
jednak jak jedziemy i chcemy coś komuś pokazać z przodu to i widzą z tyłu (np. policja) :p
najlepiej byłoby wziąć oscyloskop i popatrzeć co i jak dzieje się na pozostałych przewodach może trzeba coś jeszcze przeciąć.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Czyli nie jest to jeszcze tak jak powinno być
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
Witam kolegów czy ta opcja z odłączeniem świateł mijania tez poskutkuje??? jeśli mam czujnik zmierzchu , bo nie chce grzebać skoro to nie podziała
Czujnik moim zdaniem nie ma nic do tego, podłączasz się normalnie. Po przekręceniu stacyjki będziesz miał w dzień dzienne a gdy czujnik zmierzchu zadziała załączy ci pozycję z mijania i automatycznie podłączony przekaźnik od dziennych ci je odłączy.
U siebie też mam zakładać do wersji z auto tylko zastanawiam się nad dokładanymi drl czy w halogeny.
U siebie też mam zakładać do wersji z auto tylko zastanawiam się nad dokładanymi drl czy w halogeny.
- Od: 30 paź 2011, 22:14
- Posty: 46
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: MAZDA 6
GY 06r RF7J 143 DPF
Witam wszystkich , dzisiaj doszedłem do problemu załączania się świateł po mrugnięciu długimi, wystarczy do odciętego kabla od puszki podłączyć opornik 3,3k do masy i wszystko działa ( może ktoś skorzysta) pozdrawiam
- Od: 20 sie 2012, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Ostrów wlkp
- Auto: mazda 6 2006r 2,0 benz
sony1966 napisał(a):Witam wszystkich , dzisiaj doszedłem do problemu załączania się świateł po mrugnięciu długimi, wystarczy do odciętego kabla od puszki podłączyć opornik 3,3k do masy i wszystko działa ( może ktoś skorzysta) pozdrawiam
Czy dobrze rozumiem, żeby podłączyć opornik 3.3k między odciętym przewodem, a masą? Lub ewentualnie czy mógłbyś to troszkę bardziej opisać?
Generalnie chciałbym osiągnąć efekt mrugania długimi bez włączania krótkich przy włączonych światłach dziennych – wersja przedliftowa.
Tak dobrze rozumiesz , przewód który wychodzi z puszki (ten odcięty) łączymy z masą(oczywiście przez opornik 3,3k) u mnie wersja poliftowa wykorzystałem przewód czarny z zielonym paskiem , ale może być obojętnie jaka masa , efekt jest taki jak mrugniemy długimi , zaświecają się długie i krótkie ale po zwolnieniu dźwigni wszystko gaśnie nie zostają zapalone ani pozycyjne ani krótkie ,czyli nie będą gasły dzienne, myślę że wyjaśniłem wystarczająco,pozdrawiam
- Od: 20 sie 2012, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Ostrów wlkp
- Auto: mazda 6 2006r 2,0 benz
Wyjaśniłeś bardzo dobrze tylko mi bardziej chodzi o efekt taki, żeby nie załączały się długie i krótkie,a tylko długie, BEZ krótkich. Jakieś pomysły?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6