Światła mijania włączające się po włączeniu stacyjki. Montaz DRL- możliwe?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez NIEBO! » 22 lis 2013, 21:07

Odkopię wątek, bo coś przycichło ... chyba, że przeniosło się gdzieś indziej, a nie znalazłem gdzie ...

Chcę przerobić sobie światła w Mojej M6 żeby działały tak jak podałem tutaj. Zbieram dzielnie wiedzę i na razie jednak martwią mnie chronologiczne dwie wypowiedzi kolegi KrzychuM6 od polifta M6:

Najpierw:
KrzychuM6 w czwartek, 10 maja 2012, 09:15 w wątku Światła mijania włączające się po włączeniu stacyjki. Montaz DRL- możliwe? napisał(a):
Mazda6 f/l – rozwiązanie

Po dlugich i mozolnych poszukiwaniach znalazlem kabel, ktory odpowiada za zalaczanie sie swiatel po wlaczeniu stacyjki (Mazda 6 2006 rok lift, wersja skandynawska – z Danii).

W mojej wersji znajduje sie modul o numerach GR1C 677R0A i duzej literze C (zdjecie w poprzednich postach).
Jest to moduł podwojny i steruje on pracą świateł i wycieraczek.
Podłączone do niego są dwie kostki:
– czarna (16 pin) oraz biala (12 pin).
Zeby wylaczyc opcje skandynawska, trzeba w czarnej kostce wyciagnac kabel nr 2 (zielono-czarny).
Ponizej zdjecie z numeracja i strzalka pokazujaca kabel do przeciecia.

Mam nadzieje, ze komus sie przydadza te informacje... Ja (wreszcie) moge zakladac swiatla DRL (wg fotorelacji kolegi dobrzyn22 ).

a później ...

KrzychuM6 w czwartek, 11 października 2012, 17:50 w wątku Fotorelacja: Separacja obwodów świateł krótkich i długich. napisał(a):Dzisiaj wzialem sie za ta operacje, ktora sie nie powiodla :(

Przypomne, ze mam opcje skandynawska... Wszystko zrobilem jak w fotorelacji. Dlugie zostaly odseparowane. Bez stacyjki zalaczaly sie bez mijania... ale gdy zalaczylem zaplon <płacze> opcja skandynawska wrocila jak koszmar <płacze>

Mam nawet troche inna kostke. Tak jak Ty Mandey masz zolty(nie wiem gdzie on byl wsadzony) to ja mam niebiesko-czerwony(pierwszy od lewa u gory kostki – po lewej od przewodu zielonego)

Obrazek

Nie wiem co znow zalacza swiatla po zalaczeniu stacyjki... macie jakies pomysly?


Koszmar powrócił na stałe, czy udało Ci się opanować skandynawa imienniku?
Muszę w końcu dopytać czy w polifcie się komuś udało przerobić skandynawa na DRL bez zapalających się ksenonów przy mrugnięciu drogowymi – jak już robić to porządnie – w końcu chcemy oszczędzać palniki, a nie im skracać żywotność! :D

Przypomnę mam POLIFT + MODUŁ SKANDYNAWSKI + CZUJNIK ZMIERZCHU + POZYCJA AUTO ... no i ma działać w końcu jak AUTO! :> Wszelkie wskazówki mile widziane – obiecuję zrobić porządną fotorelację z całej operacji jak Mandey i dobrzyn dla wersji POLIFT, ale muszę wiedzieć czy komuś już się udało – jeśli tak to jak ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez KrzychuM6 » 22 lis 2013, 23:22

Niestety nie udalo mi sie jeszcze do tego dojsc. Byla propozycja calkowitego odseparowania swiatel drogowych ale niestety nie podjalem sie jeszcze tego zadania. Mam nadzieje ze w koncu ktos to zrobi :D
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2012, 10:02
Posty: 122 (0/3)

Postprzez Mandey » 23 lis 2013, 09:55

Znalazłem coś takiego, tylko kurde, żeby Wam jakoś pomóc musiałbym tą instalacje widzieć... <ściana>

Headlight Auto Leveling System 1.jpg

Headlight Auto Leveling System 2.jpg
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez NIEBO! » 23 lis 2013, 14:05

Trochę nie rozumiem ...

KrzychuM6 w czwartek, 11 października 2012, 17:50 w wątku Fotorelacja: Separacja obwodów świateł krótkich i długich. napisał(a):Dzisiaj wzialem sie za ta operacje, ktora sie nie powiodla :(
...
Wszystko zrobilem jak w fotorelacji. Dlugie zostaly odseparowane.


No to jeśli robiłes wg fotorelacji Mandey to jemu chyba udało się odseparować dlugie, bo zrobił dla nich zupełnie nowy obwód elektryczny nie sterowany przez moduł – przynajmniej tak to zrozumiałem... a teraz piszesz:
KrzychuM6 napisał(a):Byla propozycja calkowitego odseparowania swiatel drogowych ale niestety nie podjalem sie jeszcze tego zadania.

To jak to w końcu masz Kolego z tymi długimi? :D

A teraz mi przychodzi do głowy chytry plan ... bo tak właściwie ktoś wie co znajduje się w tym module świateł? Tzn którymi światłami on tam steruje?
Bo jeżeli dochodzą tam tylko sygnały z manetki i on steruje tylko światłami "zewnętrznymi" to może pokusiłbym się w ogóle wywalić ten moduł i zrobić swój wg własnych założeń tylko obawiam się, że tam jest "coś jeszcze" np oświetlenie wewnętrzne z tym rozjaśnianiem, automatyczne wycieraczki, kontrolki i ... no właśnie. Wolałbym przerobić moduł, podobnie jak koledzy z GH , niż bawić się w druciarstwo, ale moduł jest chyba inny :)

Mandey skąd ty bierzesz te schematy? :>

Najgorsze jest to, że nigdzie nie mogę u mnie znaleźć takiego modułu jak LIGHT UNIT-AUTO ... nad pedałami nie ma, pod schowkiem pasażera też nie ...

Powinienem mieć coś podobnego
Obrazek

albo:
Obrazek



Mandey napisał(a): tylko kurde, żeby Wam jakoś pomóc musiałbym tą instalacje widzieć... <ściana>
Wieczorem postaram się Ci pomóc :D

Dopisano sobota, 23 listopada 2013, 14:39:

GR1B 67890A gdzieś znalazłem że jest to z modelu 2005 bez ksenonów
GR3D 67890A może ten jest od polifta ... ale czy ze skandynawskimi?

Jeszcze śmieszniej będzie gdy nie różnią się moduły tylko inne są manetki <glupek2>

Niby oba od M6 ... i teraz zagadka ... co jest co ...bo dodatkowo:

Wojtek napisał(a):do polifta sa dwa moduly:

oba z funkcja autolights:

Obrazek

do przedlifta o dziwo tylko jeden...


Nie powiem ... mam mętlik w głowie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez Mandey » 23 lis 2013, 15:39

NIEBO! napisał(a):Mandey skąd ty bierzesz te schematy? :>

Mam pdf'a z całą (mam nadzieję) instalacją elektryczną :P
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez NIEBO! » 23 lis 2013, 23:24

Proszę Mandey – możesz zobaczyć :D Możecie pokazać w której sekundzie najlepiej go widać? Bo nie udało mi się go wypatrzyć ... chyba że jest tuż ZA filtrem, bo idzie tam jakaś wiązka, ale na pierwszy rzut oka to musiałbym zdemontować pół auta żeby się tam dostać :P


mądry napisał(a):Co do modułu oświetlenia to musisz zdemontować schowek i jest on po prawej stronie od filtra kabinowego głęboko na błotniku zamocowany. ;)

Jeśli widzicie to możecie zaznaczyć na fotce poniżej ... to prawa strona filtra ... nic tam nie widzę co wygląda jak LIGHT UNIT AUTO ...

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez Mandey » 23 lis 2013, 23:56

NIEBO! napisał(a):Proszę Mandey – możesz zobaczyć :D

Ale to nie o to chodzi :P
Bardziej miałem na myśli mieć auto pod domem, wziąć sobie miernik pooglądać itd itp :P
Ja niestety nie wiem jak on może wyglądać, bo go nie mam <zawstydzony>
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 01:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Postprzez NIEBO! » 24 lis 2013, 00:09

Spoko to był raczej zart ... ale z tych planów centrum sterowania galaktyką od Ciebie wychodzi, że mądry miał rację (jest mądry <lol> ) i jest on rzeczywiście gdzieś za schowkiem ... a raczej przy podszybiu ... MASAKRA <płacze>

running_lights.gif
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez NIEBO! » 26 lis 2013, 22:07

Przejrzałem jeszcze raz cały ten wątek i okazuje się, że odpowiedź na nurtujące mnie pytanie już padła <glupek2> ... i podał ją jak na dłoni KrzychuM6 . Dzięki!

Jednak w początkowej fazie patrzyłem pobieżnie i gdy zobaczyłem moduł z którego wychodzi tysiąc kabli zamiast parunastu stwierdziłem, że musi być gdzieś indziej i zacząłem szukać w schowku jak wielu sugerowało... mądry ma w schowku (po prawej stronie filtra kabinowego) ... To on pomógł mi najbardziej, bo dzięki niemu upewniłem się że w schowku na pewno nie mam :P

Dlatego załamany myślałem, że moduł jest jak zaznaczony w serwisówce gdzieś w podszybiu, ale jeszcze raz wszedłem głębiej między nogi <cfaniak> <lol> i dotarłem do punktu ... A :P



Ale z rozwikłaniem jednego problemu (gdzie moduł) tworzy się kolejnych kilka innych:
jak zdemontować moduł – Krzychu Tobie się chyba udało ... gdzie on jest przykręcony i jak tam doszedłeś?
na allegro te moduły chodzą po 30-80zł więc nie jest opłacalne bawić się w przerabianie czy robienie swojego zwłaszcza gdy są w nim wycieraczki :P Zatem jaki moduł kupić?
KrzychuM6 ma GR1C 677R0A i duża litera C – POLIFT SKANDYNAWSKI bez AUTO
Mój – GR1A 67890A i duza litera A POLIFT SKANDYNAWSKI z AUTO
Na allegro są np :
GR1B 67890A z dużą literą B gdzieś znalazłem że jest to z modelu 2005 bez ksenonów
GR3D 67890A z dużą literą D może ten jest od polifta ... ale czy ze skandynawskimi? czy może bez czujnika deszczu/zmierzchu?

Zauważyłem prawidłowość, żę czwarty znak w kodzie potem ponowiony jest tą wielką literą obok ... czyli są moduły A, B, C, D ... pytanie czy jeszcze różnią się początkami .. np czy jest moduł GR3A ...

Kurde jest tyle kombinacji, że strach się bać jaki moduł wybrać ... może można to jakoś wywnioskować ze serwisówki albo cała społeczność M6 sprawdzi jaki mają "numer na grzbiecie i coś wywnioskujemy"

Potrzebny (przynajmniej mi) jest właściciel Mazdy 6 POLIFT chętny żeby sprawdzić "numerek na grzbiecie" na module i wersją z:
– czujnikiem deszczu
– czujnikiem zmierzchu
– ksenonami
– z funkcją auto na manetce świateł
bez opcji skandynawskiej czyli światła mijania nie zapalają się samoczynnie w pozycji OFF po przekręceniu kluczyka.

Jest ktoś chętny? :D

Możemy to też zrobić drogą wykluczania ... czyli sprawdzić wszystkie inne wresje – ja póki co będę próbował coś wywnioskować z aukcji alle....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez KrzychuM6 » 27 lis 2013, 16:35

Modul wyjmujesz przez odkrecenie czarnej oslony zegarow, a pozniej samych zegarow. Jest dokladnie przed kierowca za zegarami. Gdzies bylo opisane ktore to moduly maja odpowiednie opcje, ale nie pamietam gdzie... Gdybys doszedl do tego i kupil taki modul to napisz jak dziala.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2012, 10:02
Posty: 122 (0/3)

Postprzez arE » 27 lis 2013, 16:55

Ja miałem podobny problem z cx7. Kupiłem odpowiedni moduł i juz wiem, że różnica między nimi jest bardzo mała. Płytka jest dokładnie taka sama. Pewnie w 6 jest tak samo. Wystarczy aby ktoś bez wersji skandynawskiej pokazał swoją. Można też wzorem mojej z cxa dojść do przeróbek. Ma ktoś zdjęcie skandynawskiej, tj płytki wewnątrz?
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 15:26
Posty: 96 (1/2)
Auto: CX-7, 2.2 Sport, 2010

Postprzez lichy » 27 lis 2013, 20:54

Potrzebny (przynajmniej mi) jest właściciel Mazdy 6 POLIFT chętny żeby sprawdzić "numerek na grzbiecie" na module i wersją z:
– czujnikiem deszczu
– czujnikiem zmierzchu
– ksenonami
– z funkcją auto na manetce świateł
bez opcji skandynawskiej czyli światła mijania nie zapalają się samoczynnie w pozycji OFF po przekręceniu kluczyka.

Jest ktoś chętny? :D


posiadam taki egzemplarz
twój szczęśliwy numerek to GR1B 67890A
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2007, 18:15
Posty: 78
Skąd: Koszalin
Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi

Postprzez NIEBO! » 29 lis 2013, 22:42

Dzięki KrzychuM6 ... może od razu przy odkręcaniu modułu skoro trzeba rozebrać zegary zrobię zmianę podświetlenia <cfaniak>

arE – pewnie masz rację ... jest pewnie podobnie jak w CX i w GH ... PCB to samo tylko inne obsadzenie elementów... tylko że jeszcze nikt nie opisał jaka jest różnica ... ja niestety mam tylko swój moduł ijak widać jest tak zamontowany, że nie mam ochoty go demontować tylko zrobienia zdjęcia wnętrza... jak już to wymienię na gotowca jak się uda wykumać, który jest właściwy. A jeśli nie to będą testy wg instrukcji KrzychaM6

lichy napisał(a):posiadam taki egzemplarz
twój szczęśliwy numerek to GR1B 67890A
Dzięki Kolego! Jest jeszcze jakiś posiadacz "Atenzy" chętny do pomocy, kto potwierdzi tą informację? Czekam z niecierpliwością :D <tuptup>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez NIEBO! » 28 gru 2013, 23:25

mnieteczek napisał(a):Jeśli ktoś by był chętny na zamianę ,wymienię moj
GR1B67890A(wersja bez świateł skandynawskich) na GR1A67890A(ze światłami
skandynawskimi) lub odkupię.
Kolejny raz czytam ten wątek i teraz to znalazłem :P . Cieszę się że potwierdziła to "teraz" trzecia osoba (nie były możliwe wcześniej do odszukania te symbole, bo pisane razem z nawiasami) ... szkoda, że teraz gdy jesteś ex właścicielem <głaszcze> i szkoda, że wczoraj zakupiłem "Twój moduł" i szkoda, że tak późno to znalazłem i w ogóle ... szkoda ;P

Niedługo Panowie (i Panie) będzie fotorelacja – jeśli przeszczep się powiedzie. Muszę jeszcze postudiować schematy. bo moje DRL chciałbym żeby działały z tylnymi pozycjami, bo mam auto sprzed 2009 więc mogę tak mieć i tak właśnie bym chciał co by <dupa> się świeciła. Chyba, że ktoś wie, które kable z modułu świateł są odpowiedzialne za co (przypominam polift).

No chyba, że dołożę diody w odblaski, ale na to się jeszcze nie zdecydowałem.

P.S. Jak to jest tak ogólnie przyjęte? Jeśli do lewej żarówki pozycyjnej z tyłu trafia powiedzmy kabel sinokoperkowy z różowym paskiem to kontynuowany ten kolor jest przez wszystkie złącza i całą instalację, aż powiedzmy do modułu świateł? To by uprościło detekcję kolorów w module lub potwierdziło schemat. Czy kolor ten może się nagle zmienić przy np klapie? :P

Tak na marginesie podsumowując to już prawie dokładnie wiemy co się kryje pod danymi numerkami:
GR1A 67890A i duża litera A (wersja z AUTO ze światłami skandynawskimi)
GR1B 67890A i duża litera B (wersja z AUTO bez świateł skandynawskich)
GR1C 677R0A i duża litera C (wersja bez AUTO ze światłami skandynawskimi)
GR3D 67890A i duża litera D –> zagadka, której rozwikłanie nie za bardzo mnie już interesuje <lol> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez NIEBO! » 27 lut 2014, 18:47

Nareszcie mój "PROBLEM" OGARNIĘTY (kliknij po szczegóły)... jakby ktoś nie miał automatycznego zapalania świateł mijania, nie chciał montować świateł dziennych a chciał mieć "AUTOLAMPY" to zapraszam na PW. Mam jeszcze do sprzedania moduł typu GR1A 67890A (wersja z AUTO ze światłami skandynawskimi).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 21:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez KrzychuM6 » 28 mar 2014, 09:39

NIEBO! napisał(a):Tak na marginesie podsumowując to już prawie dokładnie wiemy co się kryje pod danymi numerkami:
GR1A 67890A i duża litera A (wersja z AUTO ze światłami skandynawskimi)
GR1B 67890A i duża litera B (wersja z AUTO bez świateł skandynawskich)
GR1C 677R0A i duża litera C (wersja bez AUTO ze światłami skandynawskimi)
GR3D 67890A i duża litera D –> zagadka, której rozwikłanie nie za bardzo mnie już interesuje <lol> :)


Wiecie juz jakie opcje kryje ten ostatni modul? GR3D 67890A i duża litera D? Chce zrobic porzadek w Madzi i odseparowac swiatla dlugie ale meczy mnie "wylaczona" opcja skandynawska.

Przypominam... mam modul o numerze GR1C 677R0A i duża litera C z opcja:
bez AUTO
bez czujnikow swiatel i wycieraczek
bez xenonow ale ze spryskiwaczami
wersja skandynawska

Pomoze ktos? Szukam bez opcji skandynawskiej
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2012, 10:02
Posty: 122 (0/3)

Postprzez vegasnight9 » 17 mar 2015, 13:00

Witam

Panowie mam takie pytanie, czy ten moduł za licznikiem GR1B 67890A opisywany w tym wątku odpowiada również za światła kierunkowskazów tzn. działa jako przerywacz ?

Pytam bo kupiłem PRZEKAŹNIK KIERUNKOWSKAZÓW GJ6A66830 (mała biała kostka) i nie mogę jej nigdzie znaleźć a niby powinna być za licznikiem właśnie.....


dziękuję za pomoc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 13:46
Posty: 224 (1/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 benzyna 2.0 147KM 2006r.

Postprzez dexterxx » 29 mar 2015, 16:33

Panowie mam takie pytanie, czy ten moduł za licznikiem GR1B 67890A opisywany w tym wątku odpowiada również za światła kierunkowskazów tzn. działa jako przerywacz ?


Nie. Bez tego sterownika nadal kierunki migają. Gdzie ta kostka której szukasz... sam nadal nie wiem.

=============

Odkopuję temat, ktoś wie w końcu na jakiej zasadzie działa sterownik GR3D 67890A?

Z tego tematu wynika, że GG1/GY1 ma wyłącznie dwa... tfu, trzy sterowniki dedykowane:
– GR1A 67890A – światła skandynawskie – running lights / OFF+stacyjka = świeci
– GR1B 67890A – bez running lights
– GR1C 67890A – dwa posty wyżej opisany (bez AUTO?)

Na allegro przeważają sterowniki GR3D 67890A,... tylko nie umiem się konkretów o nim doszukać, sporo (większość?) ofert mimo to wspomina że wymontowany został z wersji poliftowej.

Trochę czasu minęło od ostatniej dyskusji, ktoś coś wie nowego o nim? Wychodzi na to, że to może być kolejny wariant W/WO Running Lights bez AUTO... polifty były bez AUTO na manetce??

edit:
PS. Ktoś odważny spróbować: http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... structions)&s=a94602cc1763d17f9167c39bfaef563e&p=6159991&viewfull=1#post6159991 <diabełek> ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2014, 23:41
Posty: 42 (2/1)
Skąd: Knurów
Auto: M6 GY1 2007 2.0Pb 147KM

Postprzez jufers » 31 mar 2015, 20:54

KrzychuM6 napisał(a):
NIEBO! napisał(a):Tak na marginesie podsumowując to już prawie dokładnie wiemy co się kryje pod danymi numerkami:
GR1A 67890A i duża litera A (wersja z AUTO ze światłami skandynawskimi)
GR1B 67890A i duża litera B (wersja z AUTO bez świateł skandynawskich)
GR1C 677R0A i duża litera C (wersja bez AUTO ze światłami skandynawskimi)
GR3D 67890A i duża litera D –> zagadka, której rozwikłanie nie za bardzo mnie już interesuje <lol> :)


Wiecie juz jakie opcje kryje ten ostatni modul? GR3D 67890A i duża litera D? Chce zrobic porzadek w Madzi i odseparowac swiatla dlugie ale meczy mnie "wylaczona" opcja skandynawska.

Przypominam... mam modul o numerze GR1C 677R0A i duża litera C z opcja:
bez AUTO
bez czujnikow swiatel i wycieraczek
bez xenonow ale ze spryskiwaczami
wersja skandynawska

Pomoze ktos? Szukam bez opcji skandynawskiej


Witajcie.

Krzychu mam tą samą wersje tj. polift bez Auto, bez zmierzchu z fabrycznie wmontowanym modułem C czyli w OFF włączone mijania H1
Zainspirowany Waszymi postami zakupiłem moduł GR3D 67890A i to jest to <serduszka> opcja skandynawska znikła.
Moduły A i B dla wersji z Auto, są zamienne (co udowodnił NIEBO!)
Moduły C i D dla wersji bez Auto tak samo.

Przy okazji może ktoś wie czy soczewki H3 z przedlifta pasują do lampy w polifcie.
Początkujący
 
Od: 28 lut 2014, 22:18
Posty: 5 (1/0)
Skąd: z miasta Świętej Wieży
Auto: M6 GY1 2007 2.0Pb 147KM
by andrzej@carpasja.com
+ LPG by Autogaz-Busko

Postprzez Maciek90 » 16 maja 2016, 21:01

Witam serdecznie wszystkich "szóstkowiczów". Od niedawna stałem się przeszczęśliwym posiadaczem poliftowej szóstki GG. Niestety posiada ona opcję świateł skandynawskich co dla mnie nie jest korzystne, bo chciałem zamontować sobie światła do jazdy dziennej, żeby nie męczyć niepotrzebnie ksenonów w ciągu dnia. Kierując się poradami wyczytanymi w tym temacie dokopałem się do modułu i przeciąłem zielono-czarny kabelek no i światła mijania zaczęły działać tak jak chciałem tzn. przestały włączać się w pozycji off na manetce, ale jednocześnie straciłem całkowicie możliwość włączania świateł drogowych. Jak podłączyłem z powrotem kabelek wszystko wróciło do stanu poprzedniego. Czy spotkał się ktoś z szanownych forumowiczów z takim dziwnym przypadkiem?
Dodam jeszcze, że posiadam wersję z czujnikiem zmierzchu a więc również z pozycją "auto" na przełączniku.
Czy może któryś z forumowiczów byłby chętny na ewentualną podmiankę modułu z opcją skandynawską na wersję bez tego "bajeru"?
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2009, 18:27
Posty: 94
Auto: Mazda 6, 2.0 Pb, 2007r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6