Chcę przerobić sobie światła w Mojej M6 żeby działały tak jak podałem tutaj. Zbieram dzielnie wiedzę i na razie jednak martwią mnie chronologiczne dwie wypowiedzi kolegi KrzychuM6 od polifta M6:
Najpierw:
KrzychuM6 w czwartek, 10 maja 2012, 09:15 w wątku Światła mijania włączające się po włączeniu stacyjki. Montaz DRL- możliwe? napisał(a):
Mazda6 f/l – rozwiązanie
Po dlugich i mozolnych poszukiwaniach znalazlem kabel, ktory odpowiada za zalaczanie sie swiatel po wlaczeniu stacyjki (Mazda 6 2006 rok lift, wersja skandynawska – z Danii).
W mojej wersji znajduje sie modul o numerach GR1C 677R0A i duzej literze C (zdjecie w poprzednich postach).
Jest to moduł podwojny i steruje on pracą świateł i wycieraczek.
Podłączone do niego są dwie kostki:
– czarna (16 pin) oraz biala (12 pin).
Zeby wylaczyc opcje skandynawska, trzeba w czarnej kostce wyciagnac kabel nr 2 (zielono-czarny).
Ponizej zdjecie z numeracja i strzalka pokazujaca kabel do przeciecia.
Mam nadzieje, ze komus sie przydadza te informacje... Ja (wreszcie) moge zakladac swiatla DRL (wg fotorelacji kolegi dobrzyn22 ).
a później ...
KrzychuM6 w czwartek, 11 października 2012, 17:50 w wątku Fotorelacja: Separacja obwodów świateł krótkich i długich. napisał(a):Dzisiaj wzialem sie za ta operacje, ktora sie nie powiodla
Przypomne, ze mam opcje skandynawska... Wszystko zrobilem jak w fotorelacji. Dlugie zostaly odseparowane. Bez stacyjki zalaczaly sie bez mijania... ale gdy zalaczylem zaplon opcja skandynawska wrocila jak koszmar
Mam nawet troche inna kostke. Tak jak Ty Mandey masz zolty(nie wiem gdzie on byl wsadzony) to ja mam niebiesko-czerwony(pierwszy od lewa u gory kostki – po lewej od przewodu zielonego)
Nie wiem co znow zalacza swiatla po zalaczeniu stacyjki... macie jakies pomysly?
Koszmar powrócił na stałe, czy udało Ci się opanować skandynawa imienniku?
Muszę w końcu dopytać czy w polifcie się komuś udało przerobić skandynawa na DRL bez zapalających się ksenonów przy mrugnięciu drogowymi – jak już robić to porządnie – w końcu chcemy oszczędzać palniki, a nie im skracać żywotność!
Przypomnę mam POLIFT + MODUŁ SKANDYNAWSKI + CZUJNIK ZMIERZCHU + POZYCJA AUTO ... no i ma działać w końcu jak AUTO! Wszelkie wskazówki mile widziane – obiecuję zrobić porządną fotorelację z całej operacji jak Mandey i dobrzyn dla wersji POLIFT, ale muszę wiedzieć czy komuś już się udało – jeśli tak to jak ?