Kierunkowskazy z funkcją Smart Turn

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mdalke » 15 lis 2010, 11:11

Dzięki za zainteresowanie tematem. Podmiana przekaźnika w skrzynce bezpieczników wydawała by się najprostszą metodą (w tym na powrót do rozwiązania fabrycznego). Poszukam, popytam, jak coś znajdę się podzielę.
Początkujący
 
Od: 8 lis 2010, 17:05
Posty: 27
Skąd: POZnan*
Auto: M6 GY 2.0i LF '05

Postprzez Myjk » 19 lis 2010, 00:28

Taki przekaźnik jest do zrobienia. Szacowany koszt 30-40 zł/szt. Robimy listę chętnych? ;)

PS ktoś wie które to przekaźniki? hahaha
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Boost » 19 lis 2010, 12:57

Za taką kasę to i ja bym się chyba skusił, zawsze można z powrotem wrzucić ori.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez Karol » 19 lis 2010, 14:16

Ja sie zglaszam :D
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez mdalke » 19 lis 2010, 15:40

Poproszę o dopisanie mnie do listy :)
Początkujący
 
Od: 8 lis 2010, 17:05
Posty: 27
Skąd: POZnan*
Auto: M6 GY 2.0i LF '05

Postprzez celnikp » 19 lis 2010, 21:25

Zapisuję się na ten przekaźnik. Mam nadzieje że nie ma różnicy czy to przedlift czy polift.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2009, 01:17
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Trójmiasto
Auto: była M6 GG jest GH 2.5 Dynamic

Postprzez celnikp » 15 gru 2010, 21:33

Czy temat umarł?
Myjk jak z listą i zamówieniem?
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2009, 01:17
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Trójmiasto
Auto: była M6 GG jest GH 2.5 Dynamic

Postprzez jarmo » 15 gru 2010, 23:18

No właśnie :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2010, 18:46
Posty: 34
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF 141 KM HTB 2004

Postprzez jachuk » 18 gru 2010, 19:45

Jestem również zainteresowany. Jak będzie jakaś lista proszę o dopisanie.
Początkujący
 
Od: 5 lut 2009, 23:29
Posty: 22
Auto: M6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Myjk » 18 gru 2010, 23:27

Napisałem "upomnienie" do firmy ASE. Dam znać jak odpiszą. BTW czy ktoś zlokalizował przekaźniki?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez arturecki » 19 gru 2010, 20:52

Ja też chętny.
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Pozdrawiam
Człowiek nie wielbłąd, czasami pić musi!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2009, 12:14
Posty: 47
Skąd: Rumia
Auto: jest: Mazda 5 CR USA 2,3 Aut. 157 kM 2007
była: Mazda 6 GY 136 kM 2004

Postprzez celnikp » 19 gru 2010, 23:12

Myjk napisał(a):Napisałem "upomnienie" do firmy ASE. Dam znać jak odpiszą. BTW czy ktoś zlokalizował przekaźniki?

Przekaźnik jest za zegarami ale nie wiem czy jest różnica przed czy polift.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2009, 01:17
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Trójmiasto
Auto: była M6 GG jest GH 2.5 Dynamic

Postprzez sz.elmo » 19 sty 2011, 22:48

Piszę się. I podbijam temat do góry przy okazji :)
pozdr. elmo

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2009, 20:31
Posty: 37 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 GY '06 MZR-CD 143KM A+

Postprzez Arek_78 » 19 sty 2011, 23:08

Moduł tzw. konfotu to idiotyzm. Kolega dał bardzo dobry przykład z rowerzystą i krzyżówką przed nim. Taki bajer jest dobry dla emeryta, który się będzie zastanawiał 5 razy zanim pas zmieni. Zmieniając pasy ruchu z tymi 3 mignięciami to porażka, nie raz widać jak kierowcy włączają kierunki jak zaczynają manewr – potem jedzie nowym pasem, a ja nie wiem czy będzie dalej skręcał czy prosto jechał.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Myjk » 20 sty 2011, 09:17

sz.elmo napisał(a):Piszę się. I podbijam temat do góry przy okazji :)

Niestety firma ASE robiąca te "nietypowe" przekaźniki, od momentu przekazania moich uwag dotyczących funkcjonalności tegoż przekaźnika i ich zaakceptowaniu, nie daje znaku życia -- pomimo przypomnień. Zaraz jeszcze napiszę ponownie, ale... nie wiem czy przypadkiem to: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p38 ... asowy-3drp nie jest tym, co nas interesuje. Tylko nie posiada przerywacza -- trzeba by zainstalować jako dodatek, przed oryginalnym przekaźnikiem. Trochę też duża rozpiętość czasową ma ;) Można ustawić na dłużej i robić dyskotekę na drodze :P

Arek_78 napisał(a):Moduł tzw. konfotu to idiotyzm.

Przy obecnym, standardowym przerywaniu kierunkowskaz migając trzy razy będzie trwać w sumie około trzech sekund (jeśli nie mniej, nie sprawdzałem dokładnie). Jeśli się go włączy jak należy, tj. lusterko, migacz, lusterko, (ew. martwy punkt) zmiana pasa -- to jest czas akuratni i nikogo nie będzie zmylać, bo migacz powinien wyłączyć się jeszcze przed zajęciem pasa! Jeśli ktoś z kolei pokazuje tylko jedno czy dwa mignięcia albo załącza migacz "komfortowy" już po rozpoczęciu manewru, to równie dobrze mógłby wcale nie używać kierunkowskazów -- bo nie do tego służy kierunkowskaz i w związku z tym to nie jest nawet w minimalnym stopniu prawidłowo wykonany manewr. Przestańcie więc szerzyć te swoje objawienia -- bo to śmiech na sali i sami z siebie baranów robicie jeśli na drodze Was takie rzeczy zmylają. Jeżdżę po Wawie w 95% swojego przebiegu gdzie nie ma praktycznie momentu aby ktoś, gdzieś, przede mną, obok, czy za mną pasów nie zmieniał (2-3 pasmowe arterie, często nawet 4 jeśli liczyć rozbiegówki) i jeszcze nikt mnie takim czymś nie zmylił, nie zaskoczył -- nazywajcie sobie to jak chcecie. Po prostu nie da tego zrobić nawet w skrajnym wypadku i niezależnie od tego jakie przykłady będą przedstawiane!
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Arek_78 » 20 sty 2011, 09:56

Gdyby był wszędzie taki luksus na drogach jak w Wawie i wszyscy jeździli "książkowo" to taki moduł byłby już dawno standardem w autach, tym bardziej, że to wcale nie podniesie wartości auta przy zakupie. Zapraszam do Wrocka, gdzie nie zawsze są korki i nie ma czasu na zastanawianie się przy zmianie pasa ruchu. V6 w 3 sek to już prawie kończy manewr wyprzedzania :)
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Myjk » 20 sty 2011, 10:23

Arek_78 napisał(a):Gdyby był wszędzie taki luksus na drogach jak w Wawie i wszyscy jeździli "książkowo"

No proszę, a podobno największe bydło w Wawie jeździ. Coś się zmieniło? :P

Arek_78 napisał(a):to taki moduł byłby już dawno standardem w autach

Ależ ja taki moduł miałem w Fabii z 2004r. Czyli 7 lat wstecz!

Arek_78 napisał(a):nie zawsze są korki i nie ma czasu na zastanawianie się przy zmianie pasa ruchu.

Co proszę? To jakiś żart? W korku taki moduł jest KOMPLETNIE ZBYTECZNY, bo trzeba czasem bardzo długo sygnalizować żeby ktoś wpuścił. Albo się wpieprzyć na chama -- do czego kierunkowskaz z modułem komfortu czy bez, jest zbyteczny.

Arek_78 napisał(a):V6 w 3 sek to już prawie kończy manewr wyprzedzania

Ale przecież możesz zmienić kierunek migania zanim mignie 3 razy. Prawda? Więc w czym problem? W Twoim wypadku wychodzi na to, że w ogóle nie potrzebujesz używać kierunkowskazów -- bo i tak nic nikomu nie dają. Ani Tobie, ani innym.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Myjk » 21 sty 2011, 09:16

Firma od przekaźników odpisała w te słowa:

ASE napisał(a):Witam,
niestety pierwszy pomysł nie sprawdził się, ale jest sprawdzane drugie "podejście do tematu" jak będzie OK to w przyszłym tyg. wyślę 2 takie przekaźniki na próbę.


BTW przekaźniki są za zegarami, to już wiadomo, a jak one wyglądają?
Może udałoby się zrobić wprost zamienniki, zamiast potem rzeźbić z dopasowaniem.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez mdalke » 23 sty 2011, 19:41

Wygląda na to że oryginalny przekaźnik to Imasen 3211-224-320:
http://forum.mazda6club.com/newbie-sect ... -need.html

Niestety nie udało mi się jak do tej pory znaleźć nic więcej...
Początkujący
 
Od: 8 lis 2010, 17:05
Posty: 27
Skąd: POZnan*
Auto: M6 GY 2.0i LF '05

Postprzez Myjk » 26 sty 2011, 12:19

Dzięki mdalke. Nadal nie bardzo jednak widzę gdzie one siedzą. Trzeba będzie zanurkować w pedały. :P

PS jakby się ASE odezwało z propozycją przesłania przekaźników do testów, to kto jest na tyle obeznany i ma chęci aby je przetestować?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6