Kierunkowskazy z funkcją Smart Turn
Za taką kasę to i ja bym się chyba skusił, zawsze można z powrotem wrzucić ori.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
Ja sie zglaszam
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Moduł tzw. konfotu to idiotyzm. Kolega dał bardzo dobry przykład z rowerzystą i krzyżówką przed nim. Taki bajer jest dobry dla emeryta, który się będzie zastanawiał 5 razy zanim pas zmieni. Zmieniając pasy ruchu z tymi 3 mignięciami to porażka, nie raz widać jak kierowcy włączają kierunki jak zaczynają manewr – potem jedzie nowym pasem, a ja nie wiem czy będzie dalej skręcał czy prosto jechał.
sz.elmo napisał(a):Piszę się. I podbijam temat do góry przy okazji
Niestety firma ASE robiąca te "nietypowe" przekaźniki, od momentu przekazania moich uwag dotyczących funkcjonalności tegoż przekaźnika i ich zaakceptowaniu, nie daje znaku życia -- pomimo przypomnień. Zaraz jeszcze napiszę ponownie, ale... nie wiem czy przypadkiem to: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p38 ... asowy-3drp nie jest tym, co nas interesuje. Tylko nie posiada przerywacza -- trzeba by zainstalować jako dodatek, przed oryginalnym przekaźnikiem. Trochę też duża rozpiętość czasową ma Można ustawić na dłużej i robić dyskotekę na drodze
Arek_78 napisał(a):Moduł tzw. konfotu to idiotyzm.
Przy obecnym, standardowym przerywaniu kierunkowskaz migając trzy razy będzie trwać w sumie około trzech sekund (jeśli nie mniej, nie sprawdzałem dokładnie). Jeśli się go włączy jak należy, tj. lusterko, migacz, lusterko, (ew. martwy punkt) zmiana pasa -- to jest czas akuratni i nikogo nie będzie zmylać, bo migacz powinien wyłączyć się jeszcze przed zajęciem pasa! Jeśli ktoś z kolei pokazuje tylko jedno czy dwa mignięcia albo załącza migacz "komfortowy" już po rozpoczęciu manewru, to równie dobrze mógłby wcale nie używać kierunkowskazów -- bo nie do tego służy kierunkowskaz i w związku z tym to nie jest nawet w minimalnym stopniu prawidłowo wykonany manewr. Przestańcie więc szerzyć te swoje objawienia -- bo to śmiech na sali i sami z siebie baranów robicie jeśli na drodze Was takie rzeczy zmylają. Jeżdżę po Wawie w 95% swojego przebiegu gdzie nie ma praktycznie momentu aby ktoś, gdzieś, przede mną, obok, czy za mną pasów nie zmieniał (2-3 pasmowe arterie, często nawet 4 jeśli liczyć rozbiegówki) i jeszcze nikt mnie takim czymś nie zmylił, nie zaskoczył -- nazywajcie sobie to jak chcecie. Po prostu nie da tego zrobić nawet w skrajnym wypadku i niezależnie od tego jakie przykłady będą przedstawiane!
Pozdor Myjk
Gdyby był wszędzie taki luksus na drogach jak w Wawie i wszyscy jeździli "książkowo" to taki moduł byłby już dawno standardem w autach, tym bardziej, że to wcale nie podniesie wartości auta przy zakupie. Zapraszam do Wrocka, gdzie nie zawsze są korki i nie ma czasu na zastanawianie się przy zmianie pasa ruchu. V6 w 3 sek to już prawie kończy manewr wyprzedzania
Arek_78 napisał(a):Gdyby był wszędzie taki luksus na drogach jak w Wawie i wszyscy jeździli "książkowo"
No proszę, a podobno największe bydło w Wawie jeździ. Coś się zmieniło?
Arek_78 napisał(a):to taki moduł byłby już dawno standardem w autach
Ależ ja taki moduł miałem w Fabii z 2004r. Czyli 7 lat wstecz!
Arek_78 napisał(a):nie zawsze są korki i nie ma czasu na zastanawianie się przy zmianie pasa ruchu.
Co proszę? To jakiś żart? W korku taki moduł jest KOMPLETNIE ZBYTECZNY, bo trzeba czasem bardzo długo sygnalizować żeby ktoś wpuścił. Albo się wpieprzyć na chama -- do czego kierunkowskaz z modułem komfortu czy bez, jest zbyteczny.
Arek_78 napisał(a):V6 w 3 sek to już prawie kończy manewr wyprzedzania
Ale przecież możesz zmienić kierunek migania zanim mignie 3 razy. Prawda? Więc w czym problem? W Twoim wypadku wychodzi na to, że w ogóle nie potrzebujesz używać kierunkowskazów -- bo i tak nic nikomu nie dają. Ani Tobie, ani innym.
Pozdor Myjk
Firma od przekaźników odpisała w te słowa:
BTW przekaźniki są za zegarami, to już wiadomo, a jak one wyglądają?
Może udałoby się zrobić wprost zamienniki, zamiast potem rzeźbić z dopasowaniem.
ASE napisał(a):Witam,
niestety pierwszy pomysł nie sprawdził się, ale jest sprawdzane drugie "podejście do tematu" jak będzie OK to w przyszłym tyg. wyślę 2 takie przekaźniki na próbę.
BTW przekaźniki są za zegarami, to już wiadomo, a jak one wyglądają?
Może udałoby się zrobić wprost zamienniki, zamiast potem rzeźbić z dopasowaniem.
Pozdor Myjk
Wygląda na to że oryginalny przekaźnik to Imasen 3211-224-320:
http://forum.mazda6club.com/newbie-sect ... -need.html
Niestety nie udało mi się jak do tej pory znaleźć nic więcej...
http://forum.mazda6club.com/newbie-sect ... -need.html
Niestety nie udało mi się jak do tej pory znaleźć nic więcej...
- Od: 8 lis 2010, 17:05
- Posty: 27
- Skąd: POZnan*
- Auto: M6 GY 2.0i LF '05
Dzięki mdalke. Nadal nie bardzo jednak widzę gdzie one siedzą. Trzeba będzie zanurkować w pedały.
PS jakby się ASE odezwało z propozycją przesłania przekaźników do testów, to kto jest na tyle obeznany i ma chęci aby je przetestować?
PS jakby się ASE odezwało z propozycją przesłania przekaźników do testów, to kto jest na tyle obeznany i ma chęci aby je przetestować?
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6