Korozja / rdza
oj grubo będzie.
- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
Jak tak przeglądam temat, to głowa boli. Co Wy robicie że Wam te auta tak rdzewieją? W moim egzemplarzu ruda wylazła tylko na wąskim słupku w tylnych drzwiach przy szybie. A karoseria- progi, nadkola, drzwi – wszystko spoko. W galaxy 2007r znajomego purchle zaczynają wyłazić tu i ówdzie- a mazda jakoś się trzyma.
nie wiem od czego to zależy Ja mam obecnie do robienia dwa tylne nadkola, przednie jedno, z tyłu zaczeła rdzewieć standardowow na rancie oraz w tym roku przy styku z tylnym zderzakiem.
( były robione nadkola tylne na gwarancji 4 lata temu)
( były robione nadkola tylne na gwarancji 4 lata temu)
- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
Pokrótce.
Mam zamiar stać się właścicielem Mazdy 6 z 2002r. Auto w świetnym stanie technicznym, niestety blachy zaczęła żreć ciocia z Rosji.
Tutaj pytanie.
Jak bardzo źle to wygląda?
Będzie to moje pierwsze auto, stąd też u mnie brak jakiegokolwiek pojęcia na ten temat.
Mazdę prowadzi się świetnie. Zakochałem się po pierwszym razie, zastrzeżenia mam tylko do tej korozji.
Dodam, że trafiła mi się okazja kupić ją w naprawdę dobrej cenie, dlatego akurat na niej tak bardzo się skupiam.
Mam zamiar stać się właścicielem Mazdy 6 z 2002r. Auto w świetnym stanie technicznym, niestety blachy zaczęła żreć ciocia z Rosji.
Tutaj pytanie.
Jak bardzo źle to wygląda?
Będzie to moje pierwsze auto, stąd też u mnie brak jakiegokolwiek pojęcia na ten temat.
Mazdę prowadzi się świetnie. Zakochałem się po pierwszym razie, zastrzeżenia mam tylko do tej korozji.
Dodam, że trafiła mi się okazja kupić ją w naprawdę dobrej cenie, dlatego akurat na niej tak bardzo się skupiam.
-
zjadamkoty
Właściwie ta mazda jest do robienia już DZIŚ, ja np bym nie pakował się w to auto, wierz mi, że każda Mazda się prowadzi fajnie, a to co dla sprzedającego jest okazją, niekoniecznie dla Ciebie jest. Ja kupowałem dwa lata temu, blacha była ok, ale obecnie już nadkola tylne rude i podwozie też koloru dostało. Blacha w tych samochodach chyba jest najsłabszym ogniwem, więc gdybym dzisiaj się zastanawiał nad autem to bym właśnie zaczał od rudej. Jeżeli Ty już teraz widzisz ją w takim stanie, pomyśl co bedzie za dwa lata.
Zawiozłem w piątek auto do konserwacji, pan dzwoni za godzinę że pierwsze muszę sobie blacharkę zrobić.
Troszkę mnie zszokował, zaglądałem pod spód na wiosnę i pojawiły się ogniska, dlatego przed zimą chciałem go zabezpieczyć.
Ale tego to się nie spodziewałem, pod tą dziwną włókniną wyszło coś takiego, co z tym teraz zrobić?
Troszkę mnie zszokował, zaglądałem pod spód na wiosnę i pojawiły się ogniska, dlatego przed zimą chciałem go zabezpieczyć.
Ale tego to się nie spodziewałem, pod tą dziwną włókniną wyszło coś takiego, co z tym teraz zrobić?
Wyciąć i wspawac nowa blachę. Bardzo dobrze zabezpieczyć i pod żadnym pozorem nie wsadzac z powrotem tych filcowych nadkoli. Zamiast nich zastosować specjalne srodki zabezpieczające które tworzą taką grubą gumowata powłokę zanim zaspawasz to korzystając z dobrego dostępu zabezpiecz porządnie progi
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Zauważywszy ostatnio nieco rdzy na podłużnicy, oddałem auto w ręce kumpla. Na szczęście po szlifnięciu okazało się, że podłużnica jest zdrowa, natomiast po rozebraniu nadkoli znaleźliśmy nowopowstały ekologiczny otwór technologiczny i tak było z obydu stron z tyłu.
https://vimeo.com/240049510
Na szczęście blacha, poza tym kawałkiem okazała się zdrowia, profile zamknięte, progi, nadkola ok. Blacha wspawana, podwozie umyte i wszystko zabezpieczone przed zimą.
https://vimeo.com/240049510
Na szczęście blacha, poza tym kawałkiem okazała się zdrowia, profile zamknięte, progi, nadkola ok. Blacha wspawana, podwozie umyte i wszystko zabezpieczone przed zimą.
myślę, że warto zerknąć ( post z dziś, 26.07.2019) :
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 6#p3395996
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 6#p3395996
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Chciałbym dorzucić się do tematu – poszukuję ogarniętego blacharzo lakiernika który nie boi się tematu mazdy GY – do zrobienia – standard – nadkola i progi, konieczne są reperaturki. Rzeczony mistrz szpachli i pędzla wskazany byłby w okolicach świętokrzyskiego lub śląskiego, przy czym warto żeby był to jednocześnie człowiek rozsądny w tworzeniu kalkulacji Czy ktoś z forumowiczów może jakiegoś człeka w tym zawodzie polecić? Gdyby jeszcze chciał konserwację ogarnąć, to byłaby pełnia szczęścia – ale to na marginesie, ewentualnie osobny mistrz gumo-szpachli
- Od: 10 lut 2009, 15:53
- Posty: 4
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GY kombii 2,0 MZR-CD '04 136KM
Citroen C4 II 1,6 eHDi
dobrzyn22 napisał(a):myślę, że warto zerknąć ( post z dziś, 26.07.2019) :
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 6#p3395996
Serio jako Moderator wrzucasz w temacie o GG/GY odnośnik do swojego postu z działu GJ z filmem ze stycznia tego roku?
W czym on ma pomóc Użytkownikom I-szej generacji?
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
Victor_1989 napisał(a):W czym on ma pomóc Użytkownikom I-szej generacji?
W zrozumieniu przyczyny nadmiernej korozji w Mazdach – a akurat pierwsza generacja w tym przoduje, a temat jak widać dotyczy generalnie wszystkich generacji i jest wciąż aktualny
Odnośnik podany jest po to , aby nie dublować postów w różnych miejscach forum
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6