Strona 2 z 2

PostNapisane: 4 lis 2014, 23:51
przez YATES
No tak moja Mazda 6-stka ma 11 lat więc na pewno też na 100% będzie w soczewce mleko.
Może korzystając z okazji od razu zapytam – ktoś mi poleci jakąś dobrą, sprawdzoną firmę z woj. śląskiego lub małopolskiego regenerującą lampy .

PostNapisane: 5 lis 2014, 00:46
przez matthies
Xenon Serwis – Lubiąż
co prawda dolnośląskie, ale wszyscy polecają, ja również. Dużo lepiej samemu wszystko rozebrać i oddać odbłyśniki do regeneracji, lub zamówić nowe od nich i za kaucję oddać później swoje. Jeśli możesz uziemić auto na ok 3 dni , to warto to zrobić samemu bo potężna kasiorka zostaje w garści.

PostNapisane: 5 lis 2014, 00:57
przez YATES
A ile mniej więcej biorą za regeneracje kompletu dwóch lamp przysłanych im w całości ?

PostNapisane: 5 lis 2014, 00:59
przez matthies
tego nie wiem, musisz sam zapytać bo ja tylko odbłyśniki zamawiałem.

PostNapisane: 5 lis 2014, 01:04
przez YATES
matthies napisał(a):tego nie wiem, musisz sam zapytać bo ja tylko odbłyśniki zamawiałem.

I ile zapłaciłeś za dwa odbłyśniki ?

PostNapisane: 6 lis 2014, 20:43
przez matthies
100 pln/szt

Re: Wymiana lamp xenonowych na zwykłe Mazda 6 2005

PostNapisane: 25 lis 2016, 13:49
przez Pablo6
Witam, to mój pierwszy post.
Mój problem jest taki, przeglądałem wcześniej to forum i w tym wątku użytkownik mazdy wymienił xnenony na zwykłe lampy i normalnie mu działają. A ja zrobiłem odwrotnie, zwykłe lampy zamieniłem na xenonowe D2S z takimi żarnikami. Miałem fabryczne spryskiwacze lamp. Podpiąłem wszystko i prawie działa.. tzn. Muszę oczywiście jeszcze poziomowanie dołożyć, chociaż silniczki regulacji działają bo jak przekręcam stacyjkę i zapalam lamy to lecą w dół później do normalnego poziomu. Wszystko było by pięknie ale jedna rzecz nie działa i właśnie w tej sprawie piszę o pomoc. Mianowicie nie działają światła drogowe?! Wszystko chodzi kierunki, pozycje po za światłami drogowymi?! Co mam zrobić żeby działały.
A i jeszcze jedno pytanie, moja mazda była sprowadzona z Danii, poprzedni właściciel dołożył światła przeciwmgelne w zderzak na dole w zaślepki i dodatkowo nie da się zgasić świateł mijania. To znaczy że czy mam na pokrętle włączone czy nie i tak przy przekręceniu stacyjki od razu się zapalają, praktycznie pokrętło przy kierownicy służy do włączenia podświetlenia zegarów da się to jakoś wyłączyć, żeby było normalnie?
Dzięki i pozdrawiam

PostNapisane: 18 wrz 2017, 10:45
przez YATES
Mam takie jedno pytanie. Czy jest prosta możliwość w samochodzie Mazda 6 GG/GY z fabrycznymi ksenonami przejście bez wymiany lamp na żarówkę H7 ? Czy można do lampy ksenonowej normalnie włożyć żarówkę H7 i czy jest wiązka z odpowiednim prądem ?

PostNapisane: 19 wrz 2017, 20:41
przez Grzyby
A jaki jest powód rezygnacji z ksenonów?

PostNapisane: 19 wrz 2017, 20:46
przez YATES
Fatalnie świecą, a to jest moje drogie auto takie do przejazdów okazjonalnych, sporadycznych więc nie chcę w niego inwestować niepotrzebnych pieniędzy. Chciałbym tylko wiedzieć czy jest możliwość łatwej wymiany tzn. zamontowania do obecnych lamp żarówek H7 , czy po wywaleniu przetwornic wiązkę trzeba przerabiać tak żeby dawała normalne 12V na światła mijania ?

Re: Wymiana lamp xenonowych na zwykłe Mazda 6 2005

PostNapisane: 20 wrz 2017, 11:18
przez zigu18
Fatalnie świeca bo, zarniki mogą być już stare, masz zapylone soczewki i wypalone odbłyśniki (to na 100%).

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 18 paź 2017, 23:37
przez YATES
Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie czy można do lampy ksenonowej normalnie włożyć żarówkę H7 ( czy mocowanie D2S jest takie samo jak H7) i czy jest tam wiązka z odpowiednim prądem , czy też trzeba dorobić sobie odpowiednie wtyczki ?

PostNapisane: 25 paź 2017, 09:29
przez Grzyby
Nie znam odpowiedzi. Ale w zwykłym reflektorze było H1.

Re: Wymiana lamp xenonowych na zwykłe Mazda 6 2005

PostNapisane: 25 paź 2017, 12:18
przez xRafalx
D2S ma inne gniazdo niż H7, nie wsadzisz tam żarówki z trzonkiem H7. Napięcie także jest inne w przypadku D2S to około 20 tyś. V, a h7 12V, i oczywiście instalację w lampie tez musisz przerobić. Nie zapominaj, że jak odepniesz przetwornice to lampy przestaną się poziomować.

PostNapisane: 4 gru 2020, 20:56
przez YATES
Mam pytanie , czy kostka wchodząca do fabrycznej lampy xenonowej w M6 GG/GY wejdzie do zwykłej lampy halogenowej czy różni się czymś ? Chodzi mi o zamianę lamp xenonowych na zwykłe

Re: Wymiana lamp xenonowych na zwykłe

PostNapisane: 31 sty 2021, 19:19
przez piciu256
Wszystko pasuje, musisz tylko dokupić przełącznik do regulacji wysokości w kabinie, halogen nie ma samopoziomowania.
Chętnie bym przygarnął twoje czujniki z wiązkami za to, bo mam Xenon nie fabrycznie i brak możliwości regulacji wysokości :P

PostNapisane: 22 maja 2021, 09:12
przez YATES
piciu256 napisał(a):Wszystko pasuje, musisz tylko dokupić przełącznik do regulacji wysokości w kabinie, halogen nie ma samopoziomowania.
Chętnie bym przygarnął twoje czujniki z wiązkami za to, bo mam Xenon nie fabrycznie i brak możliwości regulacji wysokości :P

A gdzie te czujniki się znajdują żeby je wymontować ?

Re: Wymiana lamp xenonowych na zwykłe

PostNapisane: 22 maja 2021, 12:00
przez TonSiL
Hej. Jeśli kolega z postu nad Tobą jeszcze je chce to powiem Ci, że w miarę łatwo idzie je wymontować. Z tego co kojarzę to przedni przymocowany jest do boku sanek po lewej stronie dolnego zawieszenia, tylny zaś do lewego wahacza poprzecznego (dużego). Zapewne poukręcasz śruby ale tym się nie martw, nie będą Ci potrzebne :) Pamiętaj o obejmie cięgna przedniego czujnika, która jest zamocowana do stabilizatora. Chyba to tyle.

PostNapisane: 22 maja 2021, 15:58
przez YATES
TonSiL napisał(a):Hej. Jeśli kolega z postu nad Tobą jeszcze je chce to powiem Ci, że w miarę łatwo idzie je wymontować. Z tego co kojarzę to przedni przymocowany jest do boku sanek po lewej stronie dolnego zawieszenia, tylny zaś do lewego wahacza poprzecznego (dużego). Zapewne poukręcasz śruby ale tym się nie martw, nie będą Ci potrzebne :) Pamiętaj o obejmie cięgna przedniego czujnika, która jest zamocowana do stabilizatora. Chyba to tyle.

Mam auto uniesione do góry więc mam możliwość na leżąco wejść pod niego. W poniedziałek będę próbował to zdemontować, bo szkoda żeby z autem czujniki poszły na złom.