Strona 6 z 29

PostNapisane: 3 lip 2008, 10:49
przez rafael2332
ado napisał(a):niestety mjalem wypadek i od miesiaca chlopaki musza sobie radzic bezemnie smutny

Hmmm :( a to moze ty jestes tym kolega z tatoo??czy tym drugim chyba blondyn??lakiernik

PostNapisane: 13 lip 2008, 14:03
przez kurobon
No to mnie załamaliście. Tydzień temu sprowadziłem mazdę 6 sport kombi 2005 (data produkcji 30.12.2004), ale jednym się pocieszam bo jestem jej 3 właścicielem i ten od którego kupowałem mówił mi że auto jest ściągnięte z danii, (o czym świadczą zapalające się światła odrazu po włączeniu silnika), a tam są bardziej srogie zimy więc tez napewno jest lepiej zabezpieczona. Przynajmniej mam taką nadzieję <głaszcze>

PostNapisane: 30 lip 2008, 14:08
przez Jarun
To oki :D . Po akcji "rudego" dam znać co i jak.

PostNapisane: 2 sie 2008, 18:26
przez Yapa
Jarun napisał(a):Tam podobno ma nastąpić weryfikacja, czyli albo naprawa albo tylko samo zabezpieczenie antykorozyjne (naprawa w tym serwisie trwa ok. 3 dni!)

Zabezpieczenie gwarancyjne rudego to minimum 10 dni roboczych ( przynajmniej w Auto Karcz, jest gdzieś na forum o tym...)

PostNapisane: 7 sie 2008, 14:14
przez Enalo
Hej,
czyli oprócz IC można jeszcze inne rzeczy w ramach innych akcji zrobić ?? Doczytałem, że chodzi o jakąś rurkę wspomagania i o rudego na nadkolach [jakich?]...

PostNapisane: 7 sie 2008, 17:32
przez Globy
"Szóstki" po lifcie również mają problem z rdzą tylnych nadkoli?

PostNapisane: 3 wrz 2008, 18:56
przez Jarun
Globy! Ciągłość przeglądów ma, ze względu na zabezpieczenie antykorozyjne tylnych nadkoli. W moim przypadku będę miał wykonaną akcję serwisową na zbezpieczenie antykorozyjne nieodpłatnie tylko dlatego, że mam ciąglość w przeglądach w książce serwisowej (o to akurat Deutsche madchen dbała).Taki podobno jest warunek rygorystycznie sprawdzany w polskich ASO (w moim przypadku na Puławskiej w Warszawce). Pozdrawiam

PostNapisane: 3 wrz 2008, 21:32
przez kosmic82
hmmmm... no ale mnie tez interesuje czy ja dalej mam robic przeglądy w ASO mazdy itp ?

bo wogóle nie mamo tym pojecia do kiedy itd ?
ponieważ to moje pierwsze lepsze autko, za te pieniądze i tak młode ??

ile wogóle jest gwarancji na M6 no i jak wspominałem..... czy musze robic przeglądy w ASO itp ?

czy trzeba, czy warto... i czym moze to ma jakies znaczenie ??

PostNapisane: 3 wrz 2008, 22:17
przez Jarun
I tak i nie. Odpowiedź nie jest prosta. Widzę, że masz ten sam rocznik auta co i mój. Rozrząd i duży przegląd robiłem u Jaksy – wszystko ok. (u Jaksy , mimo iż mam do niego 200km, warto było). Ale teraz zbliża mi się kolejny przegląd i ten zrobię w AZ Auto (ASO), ale tylko ze względu na akcję serwisową – zabezpieczenia antykorozyjnego tylnych nadkoli (tylko ta akcja wymaga kontynuacji serwisu w ASO). Jak masz dobrego, sprawdzonego mechanika to nie rób przeglądów w ASO – cena... Jak masz przed sobą akcję z nadkolami to najpierw sprawdź, czy w książce serwisowej (o ile takową posiadasz) masz wbite wszystkie przeglądy. Jeśli nie to i tak tej akcji nie złapiesz i wówczas nie ma sensu robić przeglądów w ASO. W Twoim opisie nie ma miejsca skąd pochodzisz (jeśli okolice W-wy to masz Jaksę pod ręką). Standardowe rzeczy takie jak: wymiana oleju itd zrobisz w każdym warsztacie, rozrząd – zawsze na oryginałach (pasek UNITTA, hydronapinacz i pompę wody co 2-gi rozrząd) najlepiej u ludzi którzy robią to dobrze. Odsyłam do forum. Pozdawiam :)

PostNapisane: 3 wrz 2008, 23:05
przez Yapa
kosmic napisał(a):hmmmm... no ale mnie tez interesuje czy ja dalej mam robic przeglądy w ASO mazdy itp ?

bo wogóle nie mamo tym pojecia do kiedy itd ?
ponieważ to moje pierwsze lepsze autko, za te pieniądze i tak młode ??

ile wogóle jest gwarancji na M6 no i jak wspominałem..... czy musze robic przeglądy w ASO itp ?

czy trzeba, czy warto... i czym moze to ma jakies znaczenie ??


Jedź zrób sobie zabezpieczenie antykorozyjne, potem możesz przestać serwisować :|

PostNapisane: 4 wrz 2008, 13:01
przez Globy
Jarun napisał(a):Globy! Ciągłość przeglądów ma, ze względu na zabezpieczenie antykorozyjne tylnych nadkoli. W moim przypadku będę miał wykonaną akcję serwisową na zbezpieczenie antykorozyjne nieodpłatnie tylko dlatego, że mam ciąglość w przeglądach w książce serwisowej (o to akurat Deutsche madchen dbała).Taki podobno jest warunek rygorystycznie sprawdzany w polskich ASO (w moim przypadku na Puławskiej w Warszawce). Pozdrawiam

To prawda, miałem na myśli tylko kwestie mechaniczne. Gwarancja na lakier jest dłuższa i wymaga regularnych kontroli w ASO, inaczej nie jest uwzględniana – tak jest w przypadku każdej marki.

PostNapisane: 5 wrz 2008, 06:31
przez Jarun
OKI :)

PostNapisane: 5 wrz 2008, 09:36
przez vienek
Witam
Właśnie jestem po wizycie w ASO na Puławskiej w Warszawie. Intercooler pęknięty. Akceptacja wymiany w ciągu tygodnia. Wymiana ok. stycznia.

PostNapisane: 9 wrz 2008, 01:08
przez Prusiak
Witam

Zwracam sie do kolegow z W-wy ktorzy oddali na gwarancji swoje auta w celu zabezpieczenia i poprawienia nadkoli.

Gdzie najpierw sie udac na tzw. ogledziny nadwoza? Czy najpierw do ASO np. AZ Auto – Warszawa, Puławska 516, czy od razu do Autokarcza? Opiszcze cala procedure jak to przebiegalo. Auto mam sprowadzone z zagranicy, sa ogniska rdzy na nadkolach, i mam chyba duze szanse ze takze uda mi sie skorzystac z akcji serwisowej. Mam regularne przeglady co 20 tys. km


Pozdr.

PostNapisane: 9 wrz 2008, 02:09
przez Riki
Prusiak podjedź najpierw do ASO ;)

Oni są właściwie obok siebie....

PostNapisane: 9 wrz 2008, 06:32
przez Krisek
Moja 3 2004 90 tys...
idzie 15 do Dealera .. na zdarcie farby na nadkolach i po lakieruja w ramach gwarancji..

tez masz gwarancje pewnie jeszcze ...

PostNapisane: 9 wrz 2008, 13:45
przez mr_t
Globy napisał(a):To prawda, miałem na myśli tylko kwestie mechaniczne. Gwarancja na lakier jest dłuższa i wymaga regularnych kontroli w ASO, inaczej nie jest uwzględniana – tak jest w przypadku każdej marki.

Tylko że ona (chyba) wymaga przeglądów lakierniczych, w większości marek to nie to samo co przegląd okresowy mechaniczny i przegląd lakierniczy nie jest domyślnie wykonywany, chyba że klient zleci. W Maździe dostałem protokół przeglądu lakierniczego razem z przeglądem okresowym.
Inna spawa że na jednym z protokołów przeglądu mechanicznego pisze mi że następny przegląd za 15 tys. km (Tabela przeglądu okresowego), a na drugim że za 20 tys. km (Elektroniczny Rejestr Przeglądów Okresowych), wg. instrukcji obsługi za 20 tys. km, jednak brak tu jakiejś konsekwencji.

PostNapisane: 9 wrz 2008, 16:22
przez Prusiak
Krisek napisał(a):Moja 3 2004 90 tys...
idzie 15 do Dealera .. na zdarcie farby na nadkolach i po lakieruja w ramach gwarancji..

tez masz gwarancje pewnie jeszcze ...


Do ktorego ASO sie wybierasz?

PostNapisane: 9 wrz 2008, 21:44
przez Prusiak
Dzis mialem okazje przyjzec sie dokladnie z pozycji kanalowej... nie wyglada to za rozowo... dosyc powazna sprawa... :( Mam nadzieje ze ASO mazdy sie wykaze i doprowadzi moja madzie do rozsadnego stanu... A Jak nie to <dupa>

PostNapisane: 10 wrz 2008, 02:33
przez Blase
Prusiak napisał(a):Do ktorego ASO sie wybierasz?


Miasto: Canada / Stoney Creek

<czytaj>