No to zaczynamy od tunelu środkowego, oczywiście demontujemy pojemniki na kubki mocnym szarpnięciem do góry, z plastikiem gdzie jest mieszek zmiany biegów postępujemy tak samo tylko pociągamy go do góry za miejsce które pojawiło się puste po pojemnikach na kubki. Teraz rozkręcamy:
1. Kolor granatowy: 8szt śrubek, 4szt są pod zaślepkami w miejscach od strony foteli, kolejne 4szt, znajdują się wewnątrz tunelu.
2. Kolor szaro-różowy: 2 śrubki, 2szt znajdują się w środku podłokietnika pod tzw dywanikiem
Po tych zabiegach tunel powinien być luźny i "wychodzi" z auta
Teraz deska:
1.Kolor czerwony: 7szt śrubek trzymających deskę, od lewej: 1 szt w kratce nawiewu(aby się dostać, wystarczy otworzyć nawiew i mocniej pociągnąć, kratka powinna wyskoczyć), 1szt na lewym dole deski, 1szt znajduje się pod licznikiem, 1szt znajduje się pod radiem, 2szt znajdują się na dole deski bliżej prawej strony, śruby będą widoczne dopiero bo zdemontowaniu schowka(nie jest on przytwierdzony na żadnych śrubach), 1szt w kratce nawiewu(sytuacji analogiczna do drugiej strony)
2.Kolor pomarańczowy: 2szt śrubek, odkręcając te śruby demontujemy osłonę licznika, aby zdemontować ja do końca musimy także rozebrać obudowę kolumny kierowniczej jest ona skręcona na 3 śruby od spodu. Aby wyjąć licznik odkręcamy 3szt śrub które są widoczne po zdemontowaniu osłony licznika.
3.Kolor żółty: Co prawda nie ma tutaj śrubek ale zaznaczyłem miejsca zatrzasków aby nic nie połamać. W tym miejscu także demontujemy przyciski od regulacji oświetlania itp, aby je usunąć musimy wsadzić rękę od tyłu i ścisnąć je od góry i dołu bo mają po dwa zatrzaski.
4. Kolor różowy: 2szt śrubek które trzymają klamkę od podnoszenia maski.
5. Kolor szary: 2szt śrubek, są odpowiedzialne za trzymanie poduszki/przycisku klaksonu na swoim miejscu, po odkręceniu ich poduszkę wyciągamy luzem
6.Kolor zielony: 5szt śrubek, 2szt na dole pojawią się po zdjęciu plastiku mieszka zmiany biegów, 1szt znajduje się od wewnętrznej strony deski(gdy zaglądniemy od strony schowka to ujrzymy ją na pewno, nakrętka klucz 10). I teraz pociągamy energicznie za dół radia i wyskakuje, pozostaje nam odpiąć wszystkie wtyczki. 2szt śrubek które pojawią nam się po demontażu radia odkręcamy aby uwolnić schowek.
7.Kolor granatowy: jest on zaznaczony i opisany przy demontażu tunelu środkowego.
Na zdjęciach nie zostały odznaczone śruby które trzymają poduszkę powietrzną pasażera, gdy spojrzymy do góry przez schowek to ujrzymy je na pewno. Aby zdemontować poduszkę po odkręceniu śrub wystarczy pozaginać zatrzaski zaznaczone na zdjęciach. Na poduszka tak samo posiada dwie wtyczki w kolorach żółtym i pomarańczowym, więc odpinamy je tak samo jak u góry.
Na zdjęciach nie zostały zaznaczone także spinki które trzymają różnego typu kable, jest ich nie wiele, także każdy dojdzie do tego które spinki trzeba odpiąć aby nie pociągnąć kabli za sobą
I to tyle, miłej pracy
