
więc zamówiłem w Fox Rzeszów zestaw składający się z lamp oraz wiązek

W skład zestawu wchodzą:
– 2 szt lamp z żarnikiem nr LD58V7220G (wg katalogów są to do MPV, nie do M6 AERO, a te z kolei mają numer G22BV7220G. Nie wiem o co tutaj chodzi, ważne że pasują)
– 2 szt wiązki kablowe
Demontażu zderzaka nie będę opisywał, ponieważ jest już kilkukrotnie poruszone to na forum. Dodam jednak, że jedna śruba na klucz 10 pod autem sprawiła mi sporo problemu, ponieważ nakrętka na tej blaszce się poluzowała i kręciło się to w koło.
Jako, że nie robiłem na kanale, to sporo się namęczyłem aż w końcu odkręciłem część osłony pod motorem i doszedłem tam oczkową 10 aby nakrętkę przytrzymać.
Po zdjęciu zderzaka sprawa wyglądała tak. Przewodów od spryskiwaczy nie odłączałem, bo nie było takiej potrzeby, zmieściłem się

Następnie musiałem odkręcić obecne zaślepki trzema wkrętami na krzyżak

Aby w to miejsce włożyć owe halogeny

które następnie przykręciłem tymi samymi wkrętami

Po wszystkim zostały mi takie oto zaślepki

A tak na szybko wyglądało na zderzaku

Kolejny krok to podpięcie halogenów przez wiązki. Zaczynamy od wypięcia wtyczki w reflektorze

Instrukcja sugeruje zdjęcie pojemnika na płyn do spryskiwaczy, ja z tego skorzystałem gdyż mam strasznie mało gibkie ręce i jest tam dość mało miejsca na takie zabawy. Zdjęcia nie zrobiłem, lecz demontaż jest banalnie prosty, odkręcamy kluczem 10 dwie widoczne śruby.
Z kostki wypiętej z reflektora, musimy wyciągnąć pin biało niebieski


Który wpinamy we wtyczkę z wiązki do biało-niebieskiego przewodu. Do drugiego (czarnego) podpinamy masę i przyczepiamy do nadwozia, ja dałem pod zbiornik na płyn do spryskiwaczy

Wszystko składamy analogicznie odwrotnie do demontażu.
Czas na drugą stronę, tutaj było nieco ciężej, gdyż trzeba wypiąć filtr powietrza. Aby to sprawnie poszło polecam odpięcie trzech elementów zaznaczonych na zdjęciu

wtedy w łatwy sposób możemy sobie filtr położyć obok

Podpięcie robimy analogicznie jak przy poprzedniej lampie.
Później zostaje tylko poprowadzić przewody w dół do zderzaka, przypięcie wtyczki do samych lamp i heja.
Następnym krokiem jest wymiana przełącznika zespolonego. Ja dorwałem używkę od RX8
Demontujemy obudowę kolumny kierowniczej odkręcając trzy wkręty krzyżakiem

Nie wolno zapomnieć aby odpiąć lampkę do stacyjki, aby jej nie wyrwać zdejmując dolny panel

Teraz wystarczy odkręcić dwa wkręty (1,2), wyciągnąć wtyczkę (3) oraz sam przełącznik (4) w lewą stronę (bardzo łatwo wychodzi, bez użycia siły)

Teraz pozostaje wszystko z powrotem odwrotnie poskładać i cieszyć się światłami przeciwmgłowymi w zderzaku AERO
Po wszystkim posiadam taki przełącznik

a z demontażu pozostał mi taki

Efekty:
POZYCJE

POZYCJE+PRZECIWMGIELNE

POZYCJE+PRZECIWMGIELNE+KRÓTKIE

POZYCJE+PRZECIWMGIELNE+KRÓTKIE+DŁUGIE

Temat założyłem nie wiem czy w słusznym miejscu, dlatego szanownych kolegów moderatorów proszę o przeniesienie tam gdzie trzeba jeśli uznacie temat za potrzebny