kubsztyk napisał(a):Oczywiście, grzanie jest efektywniejsze, gdy ustawiony jest obieg wewnętrzny, jednak dosyć szybko zaczynają wtedy parować szyby.
Od czego przycisk AC lub tryb AUTO?
www.mazdaspeed.pl
kubsztyk napisał(a):Oczywiście, grzanie jest efektywniejsze, gdy ustawiony jest obieg wewnętrzny, jednak dosyć szybko zaczynają wtedy parować szyby.
kubsztyk napisał(a):Fans, czy płyn chłodzący jest nagrzany do normalnej temp.?
mdalke napisał(a):Witaj,
(rano w Poznaniu dzisiaj -14). Jeśli się mylę proszę poprawcie mnie.
67igor1 napisał(a):Jeszcze jedno pytanko: jak szybko nagrzewa sie auto (silnik)?
Guiliano napisał(a): Jak auto się nagrzeje (jakieś 5-10min) leci bardzo ciepłe powietrze przez nawiew. Ja przy tych mrozach mam nastawione stale na 23 stopnie i nie potrzebuję więcej.
Qubass88 napisał(a):Nawiew masz ustawiony tylko na ciało czy na ciało i nogi? Bo w tym drugim wypadku na nogi jest kierowane cieplejsze powietrze a na ciało chłodniejsze.
magicadm napisał(a):termostat sprawny? układ odpowietrzony? płynu tyle ile trzeba?
Fans napisał(a):Ja mam nastawione na 29
Fans napisał(a):Tak płynu jest tyle ile potrzeba MAX.
Grzyby napisał(a):Przy trybie AUTO?
Grzyby napisał(a):W chłodnicy sprawdziłeś?
Hubix napisał(a):Możesz zasłonić sobie kawałek chłodnicy tekturą.
kierownik napisał(a):możesz wyjaśnić czemu?
Rafał napisał(a):Zakrywasz chłodnicę, aby mroźne powietrze zatrzymywało się na tekturze, a nie chłodziło płynu przepływającego przez żeberka w chłodnicy
kierownik napisał(a):steruje przecież tym termostat... więc?
Rafał napisał(a):kierownik napisał(a):steruje przecież tym termostat... więc?
Ten w tym przypadku może się nie zamyka
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6