System Keyless,co i jak? /Ciągłe świecenie lampki KEY

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez krzych » 18 kwi 2010, 03:30

nash13 napisał(a):Bagaznik moge otworzyc w zasadzie albo kluczykiem (ukrytym w karcie) albo dwa razy przyciskając przycisk otwierania na karcie

U mnie otwiera sie za pierwszym chyba, ale nie jestem pewien (az sprawdze), natomiast hmmm... kluczykiem?? A gdzie go wtykasz?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez nash13 » 18 kwi 2010, 20:35

Gregg napisał(a):Nie znam rozwiązania Twojego problemu.
Ale mam inne pytanie: Szyby domykały Ci się automatycznie same, czy musiałeś przytrzymać na karcie przycisk zamykania?


domykanie szyb mam na mysli dluzsze (2 sekusndy) wcisniejcie przycisku na konsoli po wewnetrznej lewej stronie na drzwiach kierowcy powoduje calkowite zamkniecie lub otwarcie szyb
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez nash13 » 18 kwi 2010, 20:36

krzych napisał(a):
nash13 napisał(a):Bagaznik moge otworzyc w zasadzie albo kluczykiem (ukrytym w karcie) albo dwa razy przyciskając przycisk otwierania na karcie

U mnie otwiera sie za pierwszym chyba, ale nie jestem pewien (az sprawdze), natomiast hmmm... kluczykiem?? A gdzie go wtykasz?


jesli nacisne raz na karcie to otwieraja sie tylko drzwi kierowcy, szybkie podwojne nacisniecie powoduje otwarcie wszystkich drzwi z bagaznikiem wlacznie. Gdzie wtykam kluczyk? tu zaskoczenie <jupi> W zamek w klapie <czarodziej>
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez krzych » 18 kwi 2010, 21:17

nash13 napisał(a):
krzych napisał(a):
nash13 napisał(a):Bagaznik moge otworzyc w zasadzie albo kluczykiem (ukrytym w karcie) albo dwa razy przyciskając przycisk otwierania na karcie

U mnie otwiera sie za pierwszym chyba, ale nie jestem pewien (az sprawdze), natomiast hmmm... kluczykiem?? A gdzie go wtykasz?


jesli nacisne raz na karcie to otwieraja sie tylko drzwi kierowcy, szybkie podwojne nacisniecie powoduje otwarcie wszystkich drzwi z bagaznikiem wlacznie. Gdzie wtykam kluczyk? tu zaskoczenie <jupi> W zamek w klapie <czarodziej>

Hmmmmmm. Albo cos przegapilem, albo mamy inne klapy. Tez sprawdze.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Gregg » 18 kwi 2010, 22:02

Wygląda na to, że nash13 ma jednak inny system – może nie fabryczny centralny, tylko założony przez kogoś później? Ja w klapie też nie mam zamka.
A takie zamykanie szyb, o którym piszesz programuje się normalnie – np. po odłączeniu aku trzeba to zrobić ponownie. No, i nie nazwałbym tego "automatycznym domykaniem szyb", to jest normalna praca, uruchamiana manualnie. "Automatyczne" byłoby, gdyby domykały się same po zamknięciu zamków. Tego mi właśnie brakuje – można co prawda przytrzymać przycisk zamykania, ale jak się ma kartę (która akurat w jakimś momencie działa) to nie jest to wygodne.
Mój warsztat: MazVagTech. Jak będę chciał jechać do ASO, to niech mnie ktoś porządnie stuknie w głowę...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2009, 21:35
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: M6 GY MZR-CD 2.0 | 143 KM | 2006

Postprzez MIROSLAV » 19 kwi 2010, 22:16

Też nie mam miejsca na kluczyk w klapie. Może kolega Nasch13 ma klapę od starej wersji przed Liftem z zamkiem gdzie jest też "gumka" albo jak napisał Gregg dorabiany system centralnego zamka.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 22:17
Posty: 45
Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM

Postprzez krzych » 19 kwi 2010, 22:20

Albo po prostu MPSy maja dziurke ;P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Vernitus » 20 kwi 2010, 19:56

Ostatnimi czasy i mnie dopadł problemik z keyless-em ,przycisk od strony kierowcy raz działał raz nie a w klapie jak przestał działać tak dopiero zaczął działać po.... wyczyszczeniu złącza od anteny (tej pod zderzakiem).
Problem z przyciskiem kierowcy pozostał ale.... już wiem raczej w czym problem. Rozebrałem boczek drzwi kierowcy i moim oczom ukazało się zaśniedziałe (mocno) złącze od switch-a , wyczyściłem ile się dało na tamtą chwilę i wszystko wróciło do względnej normy.
Niestety czasami znowu nie działa. Następny krok to wymiana tego złącza, ano dlatego, iż piny w nim są dość mikroskopijne i nie mam pewności czy czyszczenie pomogło definitywnie oraz sprawdzę oporności na wszystkich switch-ach oraz w antenach, pomysł zaczerpnięty z ciekawego tematu na podobnym naszemu forum, oto link: http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/223326-advanced-key.html. Operacja będzie wykonana po moim powrocie do zdrówka czyli pewnie koło weekendu.
Polecam również posty usera: onepremise , który załącza bardzo ciekawe zrzuty ekranu :)
"Człowiek jest wielki, nie przez to co ma, lecz przez to kim jest, nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi."– Karol Wojtyła
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2009, 16:07
Posty: 69
Skąd: okolice Wa-wy :)
Auto: Mazda 6 CiTD GY 06r.

Postprzez MIROSLAV » 20 kwi 2010, 22:41

Ja wywaliłem to złącze i zainstalowałem zwykłe wsuwki tyko odwrotnie na każdym przewodzie żeby w przypadku jakiejś naprawy nie pomylić przewodów. Złącza raczej nie do kupienia chyba że w serwisie mazdy ale szkoda pieniędzy. Widzę że te złącza to jakaś zmora, z moich spostrzeżeń to jest źle dobrany materiał. Elementy złącza na 100% nie są miedziane lub ze stopów miedzi korozja objawia się białym tlenkiem.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 22:17
Posty: 45
Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM

Postprzez krzych » 20 kwi 2010, 23:15

Vernitus napisał(a):pomysł zaczerpnięty z ciekawego tematu na podobnym naszemu forum, oto link: http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/223326-advanced-key.html.

Bardzo ciekawe forum tak swoja droga, warto bywac.

Dzieki za info o zlaczu, widze, ze predzej czy pozniej sie przyda. Miroslav, Tobie tez nie brak wiedzy z tego co piszesz ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez MIROSLAV » 26 kwi 2010, 21:46

Krzychu

eeetam zaraz wiedza głowa jest od myślenia, kilkanaście lat temu skończyłem technikum elektroniczne w Wawie i czasami bawię się przy okazji spraw wokół domu czy przy sprzęcie muzycznym ale wiele zapomniałem. Zawodowo zajmuję się czym innym. Jak będę coś słyszał o robocie dla informatyków dam Ci znać. U mnie w firmie zatrudniają kilku programistów.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 22:17
Posty: 45
Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM

Postprzez nash13 » 27 kwi 2010, 10:58

krzych napisał(a):Albo po prostu MPSy maja dziurke ;P


no to ciekawe jest, mam speeda i system ma montowany seryjnie, swoja droga to jednak jakies zabezpieczenie jakby elektryka siadla. Wyciagam z karty kluczyk i heja otwieram bagaznik. Swoja droga guzik w klapie dalej nie dziala, musze przejrzec te styki w antenie.
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez wiktorbel » 27 kwi 2010, 17:14

nash13 napisał(a):
krzych napisał(a):Albo po prostu MPSy maja dziurke ;P


no to ciekawe jest, mam speeda i system ma montowany seryjnie, swoja droga to jednak jakies zabezpieczenie jakby elektryka siadla. Wyciagam z karty kluczyk i heja otwieram bagaznik. Swoja droga guzik w klapie dalej nie dziala, musze przejrzec te styki w antenie.


w razie jakby elektronika siadła w Kombi jest mała okrągła klapka na środku klapy od środka, pod która znajduje się mechanizm do otworzenia awaryjnego bagażnika, a nash13 ma prawdopodobnie sedana(prawda???), stad zamek w klapie bagażnika

skoro już tutaj pisze, to od razu się zapytam :P mam problem z centralnym zamkiem, mianowicie po otwarciu, z przycisku na pilocie, w klamce czy kluczykiem, automatycznie zamyka mi drzwi, i trochę to irytujące, a już nie wspomnę o tym jak nie mogę otworzyć, bądź co bądź limuzyny pod sklepem....
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 21:45
Posty: 7
Skąd: Lublin
Auto: Mazda CX-9 GT 3.7 AWD LPG

Postprzez nash13 » 3 maja 2010, 22:30

tak, mam sedana. Jak to zamyka? Po otwarciu auta?
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez wiktorbel » 5 maja 2010, 20:19

tak, nie mogłem otworzyć samochodu ponieważ od razu się zamykał, w końcu zrobiło się tak ze się otwierał, ale przekaźnik przez cały czas "pykał" i tak jakby chciał otworzyć drzwi które już były otwarte.. problem się rozwiązał po wypięciu wtyczki, w drzwiach kierowcy, nie wie do czego ona jest, bo wszystko działa tak jak należy, kiedyś może podeśle zdjęcie jak ściągnę boczek. Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 21:45
Posty: 7
Skąd: Lublin
Auto: Mazda CX-9 GT 3.7 AWD LPG

Postprzez mazgaj » 7 wrz 2010, 09:26

krzych napisał(a):
Karty zbliżeniowe to inny temat

Spojrzyj czlowieku na rok produkcji Mazdy autora. Spojrzyj tez na to ze nie napisal czy ma pilota od kluczykow czy pilota od keyless entry.

Pozniej wez sobie walkie-talkie i wloz slaba baterie oraz dobra baterie i sprawdz zasieg, a pozniej mow mi jeszcze ze bateria nie ma zwiazku.



Całkowicie sie zgadzam, mam tez system keyless w M3 i wlasnie od 2 dni po pierwsze nie moglem od razu otworzyc z pilota drzwi tylko musialem kilka razy wciskac
po II – po 2 dniach podczas jazdy zaczela mrugac mi kontrolka KEY. Zgasilem auto, wyjalem z karty maly kluczyk, odpalilem nim stacyjke i problem zniknął.

takze miganie kontrolki bylo winą baterii w karcie i tym koncze madrosci innych jakoby stan baterii nie mial wplywu na kontrolke KEY

amen!
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 maja 2009, 11:59
Posty: 15
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 MZR-CD A+

Postprzez diamondarek » 8 sty 2011, 18:57

Witam
Pierwszy raz lampka zaświesiła mi się 6 miesięcy temu , olałem .Na dzień dzisiejszy nie zawsze otwierają mi się drzwi kierowcy muszę otwierać je kluczem oczywiście wszystkie inne się otwierają , bywa że nie ma problemu aled zaraz powraca.Pojechałem na serwis do znajomego i wykryto błąd : nadajnik niskich częstotliwości znajdujący sie w tylnej klapie(kombi).Teraz będę grzebał dalej okazało się że ta awaria już się zdazyła przy 80 tysiach we WŁOSZECH i ją usunięto czyli da się .Dam znać jak rozpracuję temat.
Początkujący
 
Od: 8 sty 2011, 18:44
Posty: 7

Postprzez hubercik77 » 9 sty 2011, 00:31

witam!
niedawno kupiłem mazde 6 kombi,mam taki sam problem z kontrolką key,od pewnego czasu świeci się na czerwono...nie wiem jak tą awarię usunąć,czy może ktoś mi pomóc?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2011, 00:24
Posty: 5

Postprzez diamondarek » 9 sty 2011, 14:59

Witam
serwisy w stanach i europie wymieniają nadajnik w tylnej klapie lub zderzaku ale o dziwo to w dalszym ciągu nie pomaga u jednych po wymianie wszystko jest ok przez pół roku u innych prze tydzień , nie ma na to reguły.W stanach zaczeli wymieniać moduły i to prawdopodobnie pomaga (zaznaczam prawdopodobnie) wyczytałem na niemieckim forum że anteny (nadajnik niskich częstotliwości)nie ma sensu wymieniać bo jest dobry. Dowiedziałem się także że cały problem tkwi w tym że cały ten układ zamaka (zaparowuje) i wtedy ten problem się pojawia postanowiłem więc że postaram się go wysuszyć i jakoś zabezbieczyć .W poniedziałek dowiem się na serwisie ile kosztuje moduł z wymianą i czy po wymianie gwarantują sprawność key karty i wszystkich jej funkcji .Dam znać na forum ewentualnie piszcie na mój gg 8335930
Początkujący
 
Od: 8 sty 2011, 18:44
Posty: 7

Postprzez hubercik77 » 9 sty 2011, 15:20

ale jeśli chodzi o jazdę to nic złego nie może się stać z silnikiem czy w ogóle z samochodem z powodu tego świecącego się keya?
Początkujący
 
Od: 9 sty 2011, 00:24
Posty: 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6