latające auto

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez andrew1672 » 31 sie 2011, 11:58

Nie natknąłem się na podobny post więc mam pytanie?
W mojej mazdzińce 2004 2,0 diesel powyżej 130km/h samochód lata na wszystkie strony. Swojego mechaniora chiałem zatłuc bo dwa razy sprawdzał luzy w zawieszeniu i nic . Chyba że tak ma być że mpv są wrażliwe na podmuchy boczne, niewiem. Może ktoś coś miał podobnego u siebie, to podzieldzie się wiedzą. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 1 lip 2011, 11:57
Posty: 5
Skąd: Choszczno
Auto: MPV 2,0 D 136 KM 2004r

Postprzez enkai » 31 sie 2011, 12:17

Moja przy 160 jedzie stabilnie.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 18:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez Nimrod-PW » 31 sie 2011, 14:40

U mnie przy 130-140 jedzie jak po szynach prosto bez kołysania na boki. Może sprawdź amortyzatory, wyważenie kół, sprawdź np. ostro hamując czy nie trzęsie kierownicą, bo może to tarcze hamulcowe taki mają wpływ na stabilność jazdy z większą prędkością.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 17:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Postprzez Norby » 1 wrz 2011, 12:16

Stawiam na amory, buda wysoko i dość ciężka, sprawdź ich zużycie na stacji diagnstycznej.
Była MPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2009, 05:16
Posty: 272
Skąd: Lubin
Auto: MPV

Postprzez rhino » 2 wrz 2011, 18:19

kiedyś jeździłem takim co go tez nosiło po drodze... okazało się ze był 'lekko' przekoszony po wypadku.

puk puk.. odpukać w niemalowane
Początkujący
 
Od: 18 sie 2011, 22:24
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2004
2.0 diesel

Postprzez andrew1672 » 4 wrz 2011, 14:08

Taka tak, sprawdziłem tarcze, wyważenie kół, nowa geometria itd. przyjrze się jeszcze amorkom
Początkujący
 
Od: 1 lip 2011, 11:57
Posty: 5
Skąd: Choszczno
Auto: MPV 2,0 D 136 KM 2004r

Postprzez HAWO » 7 lis 2011, 19:39

Sprawdź poprawność wciśniętych tulei na wahaczach , mój mechanior wybił je z [waaaczego?] bez zaznaczenia jak powinny być wduszone no i się zaczęła jazda bez trzymanka , raz mało nie odfrunołem z drogi tak nią zaczęło nosić po szosie a dodatkowo stała się strasznie podatna na nierówności
Początkujący
 
Od: 25 lut 2009, 14:00
Posty: 2 (1/0)
Auto: MAZDA MPV 2.0KAT

Postprzez Cerber » 4 lis 2012, 16:57

hmm moja MPV też nie jest super stabilna przy większych prędkościach, ale obstawiam wahacze i amortyzatory. Wszystko do wymiany w nadchodzącym tygodniu więc później dam znać jak bardzo komfort i prowadzenie się poprawiło:) a że to zawieszenie to nie ma żadnych wątpliwości :)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Guinness » 4 lis 2012, 21:11

Z naprawą przodu jest o wiele łatwiej , występuje dużo zamienników . Gorzej jest z tyłem bo niektóre części są dostępne tylko w servisie .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 20:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy