Witam,
posiadam Mazdę MPV 2.0 diesel , rocznik 2003
byłem już u 2 elektryków ale żaden nie umie mi nic wykryć, co jest grane z moim problemem
<br />
a mianowicie podczas jazdy autem systematycznie co pewien czas (raz rzadziej, raz częściej) potrafi się zaświecić kontrolka silnika i w tym momencie obroty mi spadają do 1600-1700. <br />
<br />
Wtedy żebym mógł dalej jechać muszą zjechać na bok, wyłączyć i włączyć silnik, czyli komputer się resetuje i jadę dalej do momentu kiedy po raz kolejny mi się to stanie.
Z rzeczy które ostatnio zrobiłem w aucie to wymieniłem olej ja nowy i przeczyściłem intercooler bo był strasznie brudny.
Czy może Wy drodzy forumowicze i hobbyście moglibyście mi pomóż, ponieważ na chwile obecną straciłem na diagnostów elektryków pieniążki, co mi w niczym nikt nie pomógł.
Mazda MPV – pojawiająca się kontrolka "silnika" i ograniczone obroty do 1600-1700
Strona 1 z 1
grappa01 napisał(a):byłem już u 2 elektryków ale żaden nie umie mi nic wykryć
jakie bledy sie pojawily?
no bo przeciez odczytales bledy... chyba...
ps. dzial diesel...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
...no ale bledy powinienes wiedziec... inaczej to jak godzic sie na odciecie nogi, bo bola, a nikt nie sprawdzil, ze buty sa za male...
Tapatalk2
Tapatalk2
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
typuje tu na problem PCMa/ECU lub instalacji elektr.
polecam wizyte w ASO..
E.
polecam wizyte w ASO..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość