Hej, jak kiedyś wspomniano, mankamentem tego wehikułu jest solo pas biodrowy w środkowym fotelu. Czy spotkał się ktoś kiedyś z możliwością podpięcia pasa trzypunktowego? Fotel jest zupełnie wolno stojący, więc może dałoby się z tyłu coś przymocować, chwytającego się dolnych zaczepów, z jakimś systemem rolki np. nad prawym ramieniem (widziałem kiedyś takie w Toyocie Sienie).
Dzięki z góry.
Czy da się zrobić pasy trzypunktowe do środkowego siedzenia z tyłu w MPV
Strona 1 z 1
Blondas napisał(a):Swoją drogą czy w trakcie testów sadzają manekina na takim fotelu z samym pasem biodrowym?
Z tego co mi wiadomo to tak...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Chciałbym ten temat odświeżyć. Rozmyślam od dawna nad możliwością przerobienia środkowego fotela, na pasy trzypunktowe. O ile temat montażu na fotelu byłby do ogarnięcia, to obawiam się sytuacji, kiedy w przypadku kolizji od przodu, oparcie skladane wyłamuje się z zaczepów (regulacji pochylania). Premacy ma podany pas z sufitu, ale takie rozwiązanie troszkę komplikuje zadanie.
Szczerze powiem, że nie sprawdzałem jeszcze, jak to wygląda u konkurencji (czy też mają pas biodrowy?).
Szczerze powiem, że nie sprawdzałem jeszcze, jak to wygląda u konkurencji (czy też mają pas biodrowy?).
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest Ci to jakoś specjalnie potrzebne? Masz 4 tylne fotele z pasami 3 punktowymi
Pomijając temat homologacji to chyba jedyną opcja jest przerobienie fotela.
Ja to się zastanawiałem nad tym czy w ogóle nie wyjąć tego fotela i używać tylnych.
Pomijając temat homologacji to chyba jedyną opcja jest przerobienie fotela.
Ja to się zastanawiałem nad tym czy w ogóle nie wyjąć tego fotela i używać tylnych.
-
by Wilku
- Od: 19 sie 2017, 20:25
- Posty: 522 (53/30)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda MPV II (LW) benzyna 2.0 Rocznik 2000
Mazda CX-9 3,5 Rocznik 2007
Jeśli chodzi o pasy to nie radzę kombinować. Dosyć często byłem proszony o zamontowanie pasów cztero-punktowych w różnych autach. Niestety w większości przypadków odmawiałem. Ze względu na brak harness bara i brak możliwości zapewnienia odpowiedniego kąta zejścia pasa.
Ja wiem ze w poście mowa o zwyczajnych pasach, jednak bo paru zdarzeniach związanych z de facto ,,lepszymi" pasami jestem zdania ze nie ma co z tym kombinować. Ewentualnie zamontować harness bar za rzędem siedzeń i do niego mocować górne mocowanie pasa..
Ja wiem ze w poście mowa o zwyczajnych pasach, jednak bo paru zdarzeniach związanych z de facto ,,lepszymi" pasami jestem zdania ze nie ma co z tym kombinować. Ewentualnie zamontować harness bar za rzędem siedzeń i do niego mocować górne mocowanie pasa..
- Od: 14 gru 2017, 20:58
- Posty: 3
- Auto: Mazda Mpv 3.0 V6 98r
Może wyraźnie tego nie zaznaczyłem. Ja tylko miałem myśli. Wieziesz kilku dzieciaków i musisz wpychać któregoś do tyłu, bo "biodrowy" odpada. Tu chodzi o wygodę. Niestety z punktu widzenia bezpieczeństwa, nie ma sensu kombinować.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Ja mam taki patent, że otwieram bagażnik.. mówię "wskakiwać".. a dzieciaki (czasem i dorośli) mają frajdę, że ich wożę w bagażniku
-
by Wilku
- Od: 19 sie 2017, 20:25
- Posty: 522 (53/30)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda MPV II (LW) benzyna 2.0 Rocznik 2000
Mazda CX-9 3,5 Rocznik 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości