Silnik przerywa

Postprzez Parys » 30 gru 2008, 14:37

Witam.

Temat był już wałkowany, nie mniej jednak proszę o pomoc.
W mojej BJ od jakiegoś czasu zaczął przerywać silnik, szarpać podczas jazdy. Zjawisko zaobserwowałem od czasu obniżenia temperatury poniżej 10 stopni. Auto wcześniej chodziło beż zarzutu, później na zimnym silniku zaczęło szarpać podczas jazdy. Od tygodnia zaobserwowałem pogorszenie sytuacji. Rano jak go odpalę (pali bez zarzutu) silnik przerywa tak około 2-3 razy. Po kilkuminutowej pracy na postoju czas w drogę :) Niestety 1-ka przerywa , 2-ka również itd. Dopiero po nabraniu temp. sytuacja się poprawia nie mniej jednak od czasu do czasu silnik potrafi jeszcze dać o sobie znać. Byłem dwa razy u mechaników niestety nie mogą podpiąć się pod mój komputer by stwierdzić jakieś błędy. W poniedziałek zostawiam Madzie u jednego z nich i mają szukać. Tylko czego mogę się spodziewać????? Dodam jeszcze, że wymieniłem filtr paliwa ale to nic nie dało.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lip 2008, 10:02
Posty: 24
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.

Postprzez aczek » 30 gru 2008, 18:03

Niestety u mnie podobnie od wczoraj wieczór jadąc do pracy 4 bieg i tak około 3000o/min zaczoł przerywać wyglądało to tak jakby nie dostawał paliwa na dworze było około +5. Rano jeszcze gorzej na dworze -3 i silnik przerywał na każdym biegu po przekroczeniu 2000 obrotów. Gdy wysprzęgle wkręca się na obroty bez problemu. Parys daj znać co zdiagnozują mechanicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2008, 16:55
Posty: 35
Skąd: londyn
Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi

Postprzez thomass » 30 gru 2008, 18:12

moja rada_ zmiencie cpn.wlejcie do baku preparat do czyszczenia wtryskow.powinno byc ok.polecam paliwo z shella.sam tylko tankuje na tym cpn jak jestem w polsce i jest zawsze ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 18:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Parys » 30 gru 2008, 18:23

Ja tankuje na PKN Orlen na którym zresztą pracowałem przez długi czas. Wierze w jakoś tego paliwa mimo , że tej konkretnej stacji nie znam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lip 2008, 10:02
Posty: 24
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.

Postprzez thomass » 30 gru 2008, 18:29

.ja tankowalem na orlenie to nie powiem bo auto szlo ale kupa dymu za mna zostawala i to bylo w lecie.wlej ceramic do diesla 13 zl w tesco.daje rade.ja wlalem do 30 litrow ropy.robi robote.zobatrzysz co bedzie dalej.ale powinno byc ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 18:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez rexwolf » 30 gru 2008, 19:39

kolega WITEK OD 626 DITD z Warszawy ma podobnie od roku . Jak temp. okolo 0 to zanim sie nagrzeje silnik mam problemy z obrotami, zmienial czujnik tem paliwa na pompie ale nic nie pomoglo, dlaczego tak jest......?Jak jest juz tylu "narzekających" zrzuta na czujnik, lub niech ktos dobra uzywke pozyczy za pare groszy.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 13:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez Iktorn92 » 30 gru 2008, 20:34

Zalejcie dobrej ropki wyjezdzijcie z bak dwa, jak sie nie poprawi to mozna zaczac sie martwic nad czesciami :) Sprawdźcie zawór TCV moze leje sie z niego ropa?
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 16:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez bodzioklb » 30 gru 2008, 20:41

co do paliwa z orlenu... na nim wzrastalo mi zuzycie /zwykly ON/ ja jakos nie przepadam za nim...

wole bp lub shel... tez zwykly ON a nie jakieś tam świecone ultimate czy vpower
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 02:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez thomass » 30 gru 2008, 21:27

na zwyklym ON madzia smiga najlepiej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 18:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez rexwolf » 30 gru 2008, 23:19

ja zauwazylem ze nie jest najwazniejsze jaka stacja ale gdzie ona. Shell nie jest rowny shellowi to wiem na wlasnej skorze, ja dolewalem mixolu a teraz vpower bez dodatkow i jak dzisiaj dobrze
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 13:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez Paweł Mo » 31 gru 2008, 08:28

Ostatnio zalewam wyłącznie Shella. Różnica pomiędzy zwykłym ON a V-Power jak dla mnie nieodczuwalna tzn. i jeden i drugi są bardzo dobre, na pewno lepsze niż najlepsza Verva z Orlenu.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 11:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez Parys » 31 gru 2008, 10:21

Dzisiaj zalałem bak dodatkiem STP do czyszczenia wtryskiwaczy a później ON na Neste do pełna. Nie sądzę jednak by to coś zmieniło na lepsze. Mimo wszystko auto dzisiaj całkiem dobrze śmigało mimo że dwa dni na mrozie stała bez odpalania.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lip 2008, 10:02
Posty: 24
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.

Postprzez aczek » 31 gru 2008, 18:20

U <glupek2> mnie niestety to pompa paliwowa tak stwierdził pan z servisu regeneracja z robocizną 1000 funciaków!!!!!!!! <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2008, 16:55
Posty: 35
Skąd: londyn
Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi

Postprzez rexwolf » 31 gru 2008, 18:40

teraz czegos nie rozumiem, jesli wspominsz o walucie brytyjskej to z pewnoscia jestes gdzies na wyspach, slyszlem takie historie ze tam mozna ze szrotu z rozpitka na marne grosze wyciagnac pompe. A Ty sie zastanawiasz na naprawa za 1000 funtow, za ktore mozna penie kupic ze 3 rozbite mazdy....
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 13:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez aczek » 31 gru 2008, 21:29

Ja tylko pisze co stwierdzono w servisie i ile kosztuje. A pompki oczywiście szukam używanej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2008, 16:55
Posty: 35
Skąd: londyn
Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi

Postprzez rexwolf » 1 sty 2009, 11:06

Jak się rozeznasz co i jak napisz, ciekawe jak to naprawdę wygląda.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 13:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez rexwolf » 1 sty 2009, 11:07

Jak się rozeznasz co i jak napisz, ciekawe jak to naprawdę wygląda.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 13:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez hoffman.auto.pl » 2 sty 2009, 18:07

I panowi jak szukacie... to szukajcie po dobrym numerach pomp...

Miałem klienta który właśnie, próbował zaoszczędzić w taki sam sposób jak Wy, jak sie potem okazało przysłał dwie pompy... i wkońcu naprawialiśmy tą pierwotną...
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 12:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez Grzechmazda 323fD » 2 sty 2009, 21:32

To nie paliwo to pewnie wina zaworu spv. Miałem takie same objawy co wy zalejcie to na pełen baczek ropki http://www.autokosmetyki.pl/plastmal_bm ... ,p307.html
Własnie wróciłem z gór. Tem dochodziła do -20 stopni mazda paliła codziennie rano stała na dworze. Zrobiłem po zalaniu tego srodka około 1500 km i jest ok NIE SZARPIE:) A zawór TCV mi cieknie. Polecam ten specyfik.
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2007, 22:31
Posty: 53
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A

Postprzez aczek » 3 sty 2009, 16:54

hoffman.auto.pl napisał(a):I panowi jak szukacie... to szukajcie po dobrym numerach pomp...

ale ja nie widze tam żadnych numerów może po wykręceniu dopiero będą widoczne a do pracy musze powoli ale dojechać. A pompe już zamówiłem za 1400pln w http://automarpo.pl/ zna ich ktoś są godni zaufania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2008, 16:55
Posty: 35
Skąd: londyn
Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy