Silnik przerywa
Witam.
Temat był już wałkowany, nie mniej jednak proszę o pomoc.
W mojej BJ od jakiegoś czasu zaczął przerywać silnik, szarpać podczas jazdy. Zjawisko zaobserwowałem od czasu obniżenia temperatury poniżej 10 stopni. Auto wcześniej chodziło beż zarzutu, później na zimnym silniku zaczęło szarpać podczas jazdy. Od tygodnia zaobserwowałem pogorszenie sytuacji. Rano jak go odpalę (pali bez zarzutu) silnik przerywa tak około 2-3 razy. Po kilkuminutowej pracy na postoju czas w drogę Niestety 1-ka przerywa , 2-ka również itd. Dopiero po nabraniu temp. sytuacja się poprawia nie mniej jednak od czasu do czasu silnik potrafi jeszcze dać o sobie znać. Byłem dwa razy u mechaników niestety nie mogą podpiąć się pod mój komputer by stwierdzić jakieś błędy. W poniedziałek zostawiam Madzie u jednego z nich i mają szukać. Tylko czego mogę się spodziewać????? Dodam jeszcze, że wymieniłem filtr paliwa ale to nic nie dało.
Pozdrawiam
Temat był już wałkowany, nie mniej jednak proszę o pomoc.
W mojej BJ od jakiegoś czasu zaczął przerywać silnik, szarpać podczas jazdy. Zjawisko zaobserwowałem od czasu obniżenia temperatury poniżej 10 stopni. Auto wcześniej chodziło beż zarzutu, później na zimnym silniku zaczęło szarpać podczas jazdy. Od tygodnia zaobserwowałem pogorszenie sytuacji. Rano jak go odpalę (pali bez zarzutu) silnik przerywa tak około 2-3 razy. Po kilkuminutowej pracy na postoju czas w drogę Niestety 1-ka przerywa , 2-ka również itd. Dopiero po nabraniu temp. sytuacja się poprawia nie mniej jednak od czasu do czasu silnik potrafi jeszcze dać o sobie znać. Byłem dwa razy u mechaników niestety nie mogą podpiąć się pod mój komputer by stwierdzić jakieś błędy. W poniedziałek zostawiam Madzie u jednego z nich i mają szukać. Tylko czego mogę się spodziewać????? Dodam jeszcze, że wymieniłem filtr paliwa ale to nic nie dało.
Pozdrawiam
- Od: 24 lip 2008, 10:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
Niestety u mnie podobnie od wczoraj wieczór jadąc do pracy 4 bieg i tak około 3000o/min zaczoł przerywać wyglądało to tak jakby nie dostawał paliwa na dworze było około +5. Rano jeszcze gorzej na dworze -3 i silnik przerywał na każdym biegu po przekroczeniu 2000 obrotów. Gdy wysprzęgle wkręca się na obroty bez problemu. Parys daj znać co zdiagnozują mechanicy.
- Od: 8 wrz 2008, 16:55
- Posty: 35
- Skąd: londyn
- Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi
.ja tankowalem na orlenie to nie powiem bo auto szlo ale kupa dymu za mna zostawala i to bylo w lecie.wlej ceramic do diesla 13 zl w tesco.daje rade.ja wlalem do 30 litrow ropy.robi robote.zobatrzysz co bedzie dalej.ale powinno byc ok.
- Od: 15 kwi 2008, 18:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
kolega WITEK OD 626 DITD z Warszawy ma podobnie od roku . Jak temp. okolo 0 to zanim sie nagrzeje silnik mam problemy z obrotami, zmienial czujnik tem paliwa na pompie ale nic nie pomoglo, dlaczego tak jest......?Jak jest juz tylu "narzekających" zrzuta na czujnik, lub niech ktos dobra uzywke pozyczy za pare groszy.
- Od: 3 sie 2006, 13:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
Zalejcie dobrej ropki wyjezdzijcie z bak dwa, jak sie nie poprawi to mozna zaczac sie martwic nad czesciami Sprawdźcie zawór TCV moze leje sie z niego ropa?
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
- Od: 25 gru 2007, 16:05
- Posty: 185
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'
co do paliwa z orlenu... na nim wzrastalo mi zuzycie /zwykly ON/ ja jakos nie przepadam za nim...
wole bp lub shel... tez zwykly ON a nie jakieś tam świecone ultimate czy vpower
wole bp lub shel... tez zwykly ON a nie jakieś tam świecone ultimate czy vpower
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia
Dzisiaj zalałem bak dodatkiem STP do czyszczenia wtryskiwaczy a później ON na Neste do pełna. Nie sądzę jednak by to coś zmieniło na lepsze. Mimo wszystko auto dzisiaj całkiem dobrze śmigało mimo że dwa dni na mrozie stała bez odpalania.
- Od: 24 lip 2008, 10:02
- Posty: 24
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.
teraz czegos nie rozumiem, jesli wspominsz o walucie brytyjskej to z pewnoscia jestes gdzies na wyspach, slyszlem takie historie ze tam mozna ze szrotu z rozpitka na marne grosze wyciagnac pompe. A Ty sie zastanawiasz na naprawa za 1000 funtow, za ktore mozna penie kupic ze 3 rozbite mazdy....
- Od: 3 sie 2006, 13:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
I panowi jak szukacie... to szukajcie po dobrym numerach pomp...
Miałem klienta który właśnie, próbował zaoszczędzić w taki sam sposób jak Wy, jak sie potem okazało przysłał dwie pompy... i wkońcu naprawialiśmy tą pierwotną...
Miałem klienta który właśnie, próbował zaoszczędzić w taki sam sposób jak Wy, jak sie potem okazało przysłał dwie pompy... i wkońcu naprawialiśmy tą pierwotną...
- Od: 20 lis 2008, 12:30
- Posty: 13
- Skąd: Rzeszów
To nie paliwo to pewnie wina zaworu spv. Miałem takie same objawy co wy zalejcie to na pełen baczek ropki http://www.autokosmetyki.pl/plastmal_bm ... ,p307.html
Własnie wróciłem z gór. Tem dochodziła do -20 stopni mazda paliła codziennie rano stała na dworze. Zrobiłem po zalaniu tego srodka około 1500 km i jest ok NIE SZARPIE:) A zawór TCV mi cieknie. Polecam ten specyfik.
Własnie wróciłem z gór. Tem dochodziła do -20 stopni mazda paliła codziennie rano stała na dworze. Zrobiłem po zalaniu tego srodka około 1500 km i jest ok NIE SZARPIE:) A zawór TCV mi cieknie. Polecam ten specyfik.
- Od: 14 cze 2007, 22:31
- Posty: 53
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A
hoffman.auto.pl napisał(a):I panowi jak szukacie... to szukajcie po dobrym numerach pomp...
ale ja nie widze tam żadnych numerów może po wykręceniu dopiero będą widoczne a do pracy musze powoli ale dojechać. A pompe już zamówiłem za 1400pln w http://automarpo.pl/ zna ich ktoś są godni zaufania?
- Od: 8 wrz 2008, 16:55
- Posty: 35
- Skąd: londyn
- Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość