wtryski
Strona 1 z 1
witam szanownych użytkowników forum właśnie kupiłem sobie mazdę premacy z 2000 roku 2.o disel i po jakimś czasie silnik zaczoł wydawać metaliczne dźwięki w górnej części żadnych zpadków mocy na zimnym i na ciepłym tak samo zdiołem wygłuszenie silnika i zauważyłem jak trzeci i czwarty przewód wysokiego ciśnienia przy odpalonym silniku rusza się do środka i z powrotem jak je pociągłem do siebie to dźwięk zdawał się cichszy zdiołem pokrywe zaworów i okazało się że mam na tych dwóch wtryskach pęknięte przewody przelewowe i teraz pytanie brzmi co z tym fantem zrobić czy mógłby ktoś podać jakomś procedure jak krok po kroku to naprawić
Ostatnio edytowano 26 gru 2008, 22:10 przez LU82, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 30 paź 2011, 13:29
- Posty: 4
lukalaser napisał(a):....i okazało się że mam na tych dwóch wtryskach pęknięte przewody przelewowe i teraz pytanie brzmi co z tym fantem zrobić .
wymienic je trzeba!
jesli kasa domowa na to pozwala to: na nowe!
jesli nie to uzywki
a przed montazem trzeba je sprawdzic!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
u mnie brak!
pozdr
E.
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witaj,
popraw proszę temat na zgodny z Regulaminem, dopisując w opisie model auta i typ silnika, by inni Forumowicze mogli łatwiej zlokalizować Twój problem
popraw proszę temat na zgodny z Regulaminem, dopisując w opisie model auta i typ silnika, by inni Forumowicze mogli łatwiej zlokalizować Twój problem
temat rozwiązany to nie uszkodzony wtrysk tylko jakiś mechanior nie założył jednej podkładki i wtrysk był niedociśnięty do głowicy nowe rurki się oberwały ale pospawałem podkładki od mana tylko jest problem z rególacją zaworów czy by mi mógł ktoś wytłumaczyc krok po kroku jak to zrobic od podstaw
- Od: 30 paź 2011, 13:29
- Posty: 4
lukalaser napisał(a):czy by mi mógł ktoś wytłumaczyc krok po kroku jak to zrobic od podstaw
Jest w poradniku opisana reagulacja w silniku MZR-CD, dokładnie tak samo jest w DITD
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
- Od: 31 lip 2007, 21:01
- Posty: 243
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości