wtryski

Postprzez LU82 » 25 gru 2008, 14:01

witam szanownych użytkowników forum właśnie kupiłem sobie mazdę premacy z 2000 roku 2.o disel i po jakimś czasie silnik zaczoł wydawać metaliczne dźwięki w górnej części żadnych zpadków mocy na zimnym i na ciepłym tak samo zdiołem wygłuszenie silnika i zauważyłem jak trzeci i czwarty przewód wysokiego ciśnienia przy odpalonym silniku rusza się do środka i z powrotem jak je pociągłem do siebie to dźwięk zdawał się cichszy zdiołem pokrywe zaworów i okazało się że mam na tych dwóch wtryskach pęknięte przewody przelewowe i teraz pytanie brzmi co z tym fantem zrobić czy mógłby ktoś podać jakomś procedure jak krok po kroku to naprawić
Ostatnio edytowano 26 gru 2008, 22:10 przez LU82, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 30 paź 2011, 13:29
Posty: 4

Postprzez Enduro » 25 gru 2008, 14:38

lukalaser napisał(a):....i okazało się że mam na tych dwóch wtryskach pęknięte przewody przelewowe i teraz pytanie brzmi co z tym fantem zrobić .

wymienic je trzeba!
jesli kasa domowa na to pozwala to: na nowe!
jesli nie to uzywki
a przed montazem trzeba je sprawdzic!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez LU82 » 25 gru 2008, 16:37

masz może takie wtryski i wężyki przelewowe co trzeba jeszcze wymienić jak i gdzie można sprawdzić
Początkujący
 
Od: 30 paź 2011, 13:29
Posty: 4

Postprzez thomass » 25 gru 2008, 18:33

koniecznie podkladki pod przelwy.[od mana pasuja]zajrzyj do poradnikaX andy tam znajdziesz wszystko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Enduro » 26 gru 2008, 16:54

u mnie brak!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Globy » 26 gru 2008, 17:31

Witaj,

popraw proszę temat na zgodny z Regulaminem, dopisując w opisie model auta i typ silnika, by inni Forumowicze mogli łatwiej zlokalizować Twój problem <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez LU82 » 4 sty 2009, 18:00

temat rozwiązany to nie uszkodzony wtrysk tylko jakiś mechanior nie założył jednej podkładki i wtrysk był niedociśnięty do głowicy nowe rurki się oberwały ale pospawałem podkładki od mana tylko jest problem z rególacją zaworów czy by mi mógł ktoś wytłumaczyc krok po kroku jak to zrobic od podstaw
Początkujący
 
Od: 30 paź 2011, 13:29
Posty: 4

Postprzez lukaszp » 5 sty 2009, 14:14

lukalaser napisał(a):czy by mi mógł ktoś wytłumaczyc krok po kroku jak to zrobic od podstaw

Jest w poradniku opisana reagulacja w silniku MZR-CD, dokładnie tak samo jest w DITD
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy