Zawór przyspieszenia kąta wtrysku paliwa (TCV)
Riki tak to wygląda , jam tego nie uczynił, domyślam się że wtyk będzie do kitu. Na pewno nie chcę lutować – piny przy lutowaniu mogą się przesunąć w plastikowej obudowie, a tak drogiej imprezy drugi raz już bym nie zniósł.
Jeszcze raz pytam , co proponujecie ? oprócz ASO (tam zaraz wiązke wymieniają)
Jeszcze raz pytam , co proponujecie ? oprócz ASO (tam zaraz wiązke wymieniają)
wszystko jest trudne nim stanie sie proste
- Od: 14 wrz 2008, 21:37
- Posty: 56
- Skąd: Zywiec
- Auto: Premacy 2 DiTD 2001r 185kkm
Zawór wymieniony. Mechanik przed naprawą stwierdził, że za godzinkę mogę przyjść po auto... skończył po 3h ze stwierdzeniem, że jak jeszcze raz zobaczy niebieską mazdę w okolicy swojego warsztatu to będzie kamieniami w nią rzucał
Jak wymieniał to nic z pompy nie pociekło, auto odpaliło od pierwszego kopa, bez żadnego (dłuższego niż konieczne) kręcenia. Przy okazji poprzerabiał kilka kluczy na potrzeby wymiany. No i sucho
Koszt 850 zawór i 150 robocizna
Jak wymieniał to nic z pompy nie pociekło, auto odpaliło od pierwszego kopa, bez żadnego (dłuższego niż konieczne) kręcenia. Przy okazji poprzerabiał kilka kluczy na potrzeby wymiany. No i sucho
Koszt 850 zawór i 150 robocizna
- Od: 9 kwi 2008, 15:56
- Posty: 35
- Skąd: Swarzędz
- Auto: BYŁA: 626 GF/GW 2.0 DiTD (110KM)
JEST Premacy, 1.8 (101 KM), 1999r
Przewód poprostu jest i ma tak dyndać. Temat był kiedyś poruszany i mnie też zaciekawił, ale, że ma być do niczego podłączony więc się przyzwyczaiłem. Poprostu wiązka jest uniwersalna na różne rynki czy wersje wyposażenia i akurat u nas nie ma tego czegoś :–)
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Medycyna zna kamienie nerkowe, żółciowe ale sercowych jeszcze nie znaleziono...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
DiTD – to kwestia silnika a nie pojazdu. W każdym samochodzie z silnikiem DiTD ten element jest w tym samym miejscu.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
W piątek wymieniłem samodzielnie tcv-a, ale męczy mnie jeszcze jedno pytanie:
Czy ma znaczenie fakt, że przy demontażu wspornika zerwałem piankowe wytłumienia – (jak mi się wydaje) osłony cieplne które przeszkadzały mi w demontażu tego źółto oksydowanego wspornika?
Póki co wogóle nie założyłem jeszcze żadnych osłon, żeby móc przekonać się o suchości po wymianie.
Czy ma znaczenie fakt, że przy demontażu wspornika zerwałem piankowe wytłumienia – (jak mi się wydaje) osłony cieplne które przeszkadzały mi w demontażu tego źółto oksydowanego wspornika?
Póki co wogóle nie założyłem jeszcze żadnych osłon, żeby móc przekonać się o suchości po wymianie.
- Od: 12 maja 2008, 23:50
- Posty: 48
wywalilem pianke pol roku temu... zmian nie zaobserwowalem.. brakuje mi tej przesiaknietej olejem pianki.. ktora miala kontakt z kabelkami i otoczeniem co nie zawsze korzystnie wplywalo.. WYWAL TO! i nie montuj ponownie!
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
dostałeś ode mnie odpowiedź w "tamtym" temacie, więc tutaj nie dopisuje tego samego.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 17#1448817
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 17#1448817
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
zapomniałem poinformować , zawór wymieniony (dwa m-ce temu) nic nie cieknie.
No cóż mogę tylko potwierdzić panującą na tym forum opinie o podziale na tych:
* co wymieniaja
oraz na tych co
* kleją
potem
*wymieniają
No cóż mogę tylko potwierdzić panującą na tym forum opinie o podziale na tych:
* co wymieniaja
oraz na tych co
* kleją
potem
*wymieniają
wszystko jest trudne nim stanie sie proste
- Od: 14 wrz 2008, 21:37
- Posty: 56
- Skąd: Zywiec
- Auto: Premacy 2 DiTD 2001r 185kkm
Jestem ciekawy, czy zawór TCV z Opla (numer pompy: 096500-6002 lub 096500-6020) będzie pasował do DITD (096500-5001 lub 096500-5020). Czy ktoś się orientuje w różnicach pomiędzy tymi zaworami? Ktoś na forum jeździ z SPV Opla w DITD, może i tu jest taka możliwość?
- Od: 19 kwi 2008, 21:26
- Posty: 164
- Skąd: Sanok/Rzeszów
- Auto: 323F 2000 DITD 101KM
Czy ma ktos badz zna jakis sklep gdzie mozna dostac tanio taki zawor?
I czy we Wrocławiu albo w okolicach Wrocławia ktos bylby mi w stanie wymienic go nie "okradajac" mnie przy tym?
Albo gdzie moge sprawdzic instalacje elektryczna (polaczenia zaworu) czy czasem nie mam gdzies przetartego kabla od zaworu?
Będe wdzieczny za wszelkie informacje
P.S. Wesołych Świąt
I czy we Wrocławiu albo w okolicach Wrocławia ktos bylby mi w stanie wymienic go nie "okradajac" mnie przy tym?
Albo gdzie moge sprawdzic instalacje elektryczna (polaczenia zaworu) czy czasem nie mam gdzies przetartego kabla od zaworu?
Będe wdzieczny za wszelkie informacje
P.S. Wesołych Świąt
Koledzy, potrzebuje rady w temacie wymiany zaworu TCV. Oficjalny dealer Denso wymaga wymiany w autoryzowanej stacji Mazdy lub Denso. W mojej wsi nie uświadczę powyższych, a widzę, że wielu z Was wymieniało ten detal przez siebie lub pobliskiego mechanika. Może jakaś sugestia gdzie kupić zawór z gwarancją bez powyższych wymagań?
- Od: 12 lip 2005, 07:52
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
Młody napisał(a):Może jakaś sugestia gdzie kupić zawór z gwarancją bez powyższych wymagań?
Nie ma takiej możliwości.... jeśli kupisz u dealera Denso i zamontujesz u nich to masz gwarancję – tylko wtedy. Nie miałem przypadku reklamacji... nowy zawór musi działać poprawnie to nie Chińszczyzna albo szit z allegro...
Ja tez nie .Riki napisał(a):Nie miałem przypadku reklamacji
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam.
odświeżę trochę temat.zauważyłem u siebie niepokojące objawy TCV czyli mokro w okolicy pompy wtryskowej. pewnie czeka mnie zakup nowego. i tu mam pytanie czy wymiana tego zaworu na nowy oprócz tego że zlikwiduje kapanie ropki poprawi coś w pracy zimnego silnika ? chodzi mi o szarpanie na zimnym dopóki się nie zagrzeje. na forum nie mogę wyczytać jednoznacznej odpowiedzi czy ta wymiana TCV pomaga na to szarpanie.może napisze ktoś kto wymienił i szarpanie ustało. czy może muszę szukać jeszcze coś innego. na forum dużo jest o szarpanku ale jednoznacznej odpowiedzi brak. pozdrawiam
odświeżę trochę temat.zauważyłem u siebie niepokojące objawy TCV czyli mokro w okolicy pompy wtryskowej. pewnie czeka mnie zakup nowego. i tu mam pytanie czy wymiana tego zaworu na nowy oprócz tego że zlikwiduje kapanie ropki poprawi coś w pracy zimnego silnika ? chodzi mi o szarpanie na zimnym dopóki się nie zagrzeje. na forum nie mogę wyczytać jednoznacznej odpowiedzi czy ta wymiana TCV pomaga na to szarpanie.może napisze ktoś kto wymienił i szarpanie ustało. czy może muszę szukać jeszcze coś innego. na forum dużo jest o szarpanku ale jednoznacznej odpowiedzi brak. pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości