Zawór SPV

Postprzez MarekW » 1 gru 2008, 08:42

moze ktos to przetlumaczy?
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 08:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Szusz » 1 gru 2008, 11:33

Tłumaczenie wg. Google Translatora

Czeski > Polski:

EDU Denso ofertę jednostek dla samochodów z silnikiem Isuzu OPEL 1.7 DI i 1.7 DTI (ASTRA, CORSA, COMBO, Meriva)

PLU wytwarzania abs słowa bez VAT
096500-6001 Pompa wtryskowa ECDV5P 1998> 01 Denso 66 000,00 Kč
096500-6020 Pompa wtryskowa ECDV5P 2001> Denso 66 000,00 Kč
098300-0160 VENTIL SPV JEDNOSTKI EDU Denso 8 590,00 Kč
B01901D VSTŘIKOVAČ dwóch DELPHI 4 615,00 Kč
HRD601 VSTŘIKOVAČ – Pilne B01901D DELPHI 3 662,00 Kč
L078PBD Jets DELPHI 1 012,00 Kč
16267710 napięcia MODUŁ JEDNOSTKI EDU DELPHI 17 900,00 Kč

Nieprzestrzeganie jest bardzo często, diagnozy rozpoznać pomyłka z oznaczeniem P0251.
Jeśli samochód nie uruchomi się na wszystkich, jest przede wszystkim błędów w kierownicy zaworu SPV jednostki EDU
(jest on wadliwy, wymiany potrzebne), jeśli samochód zaczyna się trudności, jest on wadliwy zawór SPV.

Rosyjski > Polski

098300-0160 Denso V5P Kontroli. Cewka Opel Astra 4EE2
Denso 098300-0200 menedżera Elektrozawór V5 MAZDA

Niemiecki>Polski:

Denso 098300-0200 numer części lub kiedykolwiek 098300-0120 Pompa zbudowana jest nadal tauschbar

W dwóch miejscach pojawiła się Astra. Może w tych silnikach Isuzu montowanych w Oplach są te same/podobne pompy Denso?
Pozdrawiam,
Szusz
Początkujący
 
Od: 21 sie 2008, 09:45
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna

Postprzez Riki » 1 gru 2008, 14:21

Szusz napisał(a):Może w tych silnikach Isuzu montowanych w Oplach są te same/podobne pompy Denso?


Jest Denso... ale zupełnie inna... zawory (TCV i SPV) także są inne.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szusz » 1 gru 2008, 14:29

Riki napisał(a):zawory (TCV i SPV) także są inne.

Czyli te powyższe tłumaczenia są niepotrzebne? Te części nie będą pasować?
Pozdrawiam,
Szusz
Początkujący
 
Od: 21 sie 2008, 09:45
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna

Postprzez Andrzej1971 » 1 gru 2008, 14:34

jedno mnie zastanawia

dlaczego DENSO Czechy twierdzi , że zawór SPV od opla pasuje do MAZDA 626

i to samo mówi gość od pomp z Krotoszyna

szkoda , że nikt kto ma taki zawór od opla nie napisał jak się sprawuje
droga impreza
jeżeli to nie ten zawór

ps. wygląda tak samo

RIKI
pisałem na priva
dlaczego piszesz, że to całkiem inny SPV i TCV?
wiem , że ma inny symbol
ale czym się różni? – może zwyczajnie inna generacja to inny symbol a różnica tylko w nic nieznaczących szczegółach

pompy V5 i V5P są dość podobne
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 11:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez Szusz » 1 gru 2008, 16:10

Pogooglalem troche i udalo mi ustalic co nastepuje:

1. Silnik 4EE2, o ktorym mowa wyzej to silnik Circle L produkowany przez Isuzu Motors Polska ma 75KM i pojemnosc 1.7 l.

2. Pogrzebalem tez troche w katalogu EPC3 Opla (akurat mam do tego dostep ;P) i znalazlem cos takiego "Zawór, Nadmiarowy, Pompa wtryskowa" numer części to 97216274, a katalogowy to 8 19 486. Być może jest to właśnie nasz SPV
Pozdrawiam,
Szusz
Początkujący
 
Od: 21 sie 2008, 09:45
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna

Postprzez Riki » 1 gru 2008, 16:54

Szusz napisał(a):części nie będą pasować


:)

Andrzej1971 napisał(a):może zwyczajnie inna generacja to inny symbol a różnica tylko w nic nieznaczących szczegółach


To są zupełnie inne zawory... j/w
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szusz » 1 gru 2008, 16:56

Riki a na jakiej podstawie tak uważasz? Porównywałeś obydwa zawory organoleptycznie?
Pozdrawiam,
Szusz
Początkujący
 
Od: 21 sie 2008, 09:45
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Auto: KIA Cee'd SW 1.6 benzyna

Postprzez Riki » 1 gru 2008, 16:58

Andrzej1971 napisał(a):RIKI
pisałem na priva


Nic nie dostałem


Szusz napisał(a):Porównywałeś obydwa zawory organoleptycznie


Organoleptycznie to są takie same... ale maja zupełnie inną charakterystykę pracy..

Panowie SPV i TCV pasuje do DiTD TYLKO od DiTD... amen :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez pablitzo » 1 gru 2008, 20:48

Czy ktoś może mi powiedzieć czy zawór spv może sie zaciąć i zacząć działać po ostukaniu go? Czy są w pompie jakięś inne zawory? Miałem problemy z odpaleniem zimnego silnika na małym minusie i z szarpaniem podczas jazdy aż do rozgrzania sie autka, w serwisie powiedzieli że ostukali zawór w pompie i wszystko ok! Czy to możliwe?
Początkujący
 
Od: 19 lis 2008, 21:53
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW

Postprzez malkolm » 1 gru 2008, 22:54

<lol> a mówili czym?? :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 13:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez pablitzo » 2 gru 2008, 21:51

Mnie to wcale nie śmieszy!! Szykuje mi się wydatek kilky tysięcy więc wybacz, że niebęde się śmiał!
Początkujący
 
Od: 19 lis 2008, 21:53
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW

Postprzez Andrzej1971 » 4 gru 2008, 14:26

czeskie DENSO pisze, że

098300-0120 – Mazda DITD €uro 2 --> 098300-0160
098300-0160 – Opel 1,7 DI, DTI
098300-0200 – Mazda DITD €uro 3 --> 098300-0160

RIKI pisze , że nie są to zamienniki

nadal się nie zdecydowałem, ale dynia dymi

ceny mam już trzy
1025zł – podobno nie to SPV ale napewno to SPV javascript:emoticon('<glupek2>')
1350zł – Kusząca propozycja
1710zł oficjalny dystrybutor – drogo ale pewniak

<glupek2>
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 11:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez hoffman.auto.pl » 5 gru 2008, 14:30

Ostatnia wersja u mnie za 1420zł brutto ... Mogę wystawić na allegro.pl lub poprzez sklep internetowy www.esklep.hoffman.auto.pl
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 12:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez Andrzej1971 » 9 gru 2008, 11:50

jeżeli kogoś to interesuje
czasami wymagany jest numer pompy -np. Hoffman

czytałem jeden opis gdzie na pompie jest ten numer
ale dopiero jak zobaczyłem foto pompy – trudno znaleźć
szkoda, że nie umiem wkleić foto
jak aukcja wygaśnie to koniec z tym zdjęciem

Obrazek
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 11:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez Andrzej1971 » 9 gru 2008, 13:16

i inne pytanie

SPV 09800-0200 EURO3
SPV 09800-0120 EURO2

czy one sa zamienne? – czy mogę 120 (1350zł) dać tam gdzie wcześniej był 200(1420zł)?
jak je rozróżnić? czy jest różnica w spalaniu?(euro2 i 3 to norma emisji spalin – więc ma chyba coś wspólnego ze spalaniem)
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 11:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez hoffman.auto.pl » 9 gru 2008, 19:21

Jeżeli chodzi o dobieranie zaworów:

Dla nas wyznacznikiem w dobieraniu jest numer pompy – emblemat na korpusie pompy

Każdy inny sposób niesie ze sobą ryzyko złego dobrania, a nie chciałbym mieć do czynienia z klientem który wydaję półtora tysiąca złoty za zawór który może wsadzić sobie w ... :) --> więc poprostu nie chcę gdybać który to może być SPV. Dla serwisów naprawiających pompy czy też wtryskiwacze wyznacznikiem jest numer pompy.... to jak VIN w serwisach samochodowych.

W mazdach 626 były dwa rodzaje pomp końcówka 5020 i 5001 – zawory SPV są w tej samej cenie, ale różnią się parametrami.
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 12:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Postprzez jasqlek » 10 gru 2008, 20:56

Witam,
uff, przebrnalem przez wszystkie strony (posty) tego tematu, bardzo duzo przydatnej wiedzy :)
Jednak kilkakrotnie byl poruszany temat madzi odpalajacej bez problemow i gasnacej zaraz po odpaleniu, ale niestety bez odpowiedzi.
moj przypadek wlasnie taki jest, odpala bez problemow niezaleznie od temperatury (powietrza/silnika), niestety zaraz po odpaleniu gasnie, odpalam ponownie i znowu gasnie i tak kilka razy, az utrzyma wolne obroty, po ok. 3 minutach zwiekszam obroty do 1800-2000, aby autko rozgrzac, lecz po dodaniu gazu, autko gasnie, po odpaleniu i dodaniu gazu ponownie utrzymuje te 2000 z czkawka a czasem gasnie, az do momentu jak sie rozgrzeje, wtedy juz wszystko dziala bez problemowo i nie widze zadnych anomalii. I tak sie juz bawie od 3 tygodni. Mechanik stwierdzil, ze to SPV, a u niego taka przyjemnosc 1200 PLN, poradzil mi jednak, zeby dodac MIXOL do baku, ok. 05 litra na bak. Twierdzi, ze moze sie nasmaruje.
I tutaj pytania:
1. Czy to moze byc SPV, co ewentualnie innego?
2. Czy MIXOL w baku nie uszkodzi czegos?
Dziekuje z gory za info.
Pozdrawiam!
Jasqlek
Początkujący
 
Od: 6 maja 2007, 15:36
Posty: 11
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: 626 GF DiTD (1999)

Postprzez xANDy » 10 gru 2008, 21:34

hoffman.auto.pl napisał(a):5020 i 5001 – zawory SPV są w tej samej cenie, ale różnią się parametrami.
Na czym polega róznica w parametrach – fizycznych, elektrycznych, charakterystyka częstotliwości, zasilania itp.?

Czy to znaczy, że zamiana rodzaju SPV może spowodować, że silnik nie odpali wcale? (ludzie podmieniali zawory i bywało różnie z tym). Czy zawory mają jakąś cechę charakterystyczną (numery?), po których idzie poznać bez rozkręcania, który jest który i do której pompy?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez jasqlek » 10 gru 2008, 22:19

to jak, jest szansa na jakas podpowiedz z waszej strony? ;)
Jasqlek
Początkujący
 
Od: 6 maja 2007, 15:36
Posty: 11
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: 626 GF DiTD (1999)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy