Witam.
Mam problem z małym wyciekiem paliwa od spodu pompy, chyba jest to jakiś czujnik, bo dochodzi wtyczka z 2 przewodami, biały i czerwony kolor. Paliwo spływa po przewodach instalacji i spada na pompę klimatyzacji. Myślałem, że jest wyciek z klimy, bo jak wentylator pracuje to rozdmuchuje ropę na boki. Nie wiem, czy tam jest jakiś oring i czy samemu to wymieniać, bo na pewno paliwo spłynie i pompa się zapowietrza. Proszę o pomoc jeśli ktoś się orientuje co zrobić. Trzeba wymienić uszczelniacz, czy może problem leży gdzie indziej? Dołączam 2 fotografie, żeby lepiej sprecyzować problem.
Przeciek paliwa z dolnej części pompy paliwa.
Strona 1 z 1
Wszystko wyjaśnione paliwo wycieka spod czujnika obrotów pompy. Dokładnie chodzi o DENSO 096360 – 0620 ZAWÓR TCV REGULACJI KĄTA WTRYSKU. Taki sprzęt kosztuje 780 PLN, więc nie ma co myśleć o wymianie. Paliwo wycieka spod wtyku i trzeba to jakoś uszczelnić. Jak by ktoś wiedział jak to uszczelnić to proszę pisać.
-
Dodge Charger
od opla załóż jest tańszy i to nie czujnik obrotów pompy
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość